Heelp-Megane 1,9D; Lucas EPIC -> mech. Bosch VYRIEŠENÉ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Njn, cez víkend idem vziať druhé (a toto vrátim, už to mám dohodnuté), vraj pred cca 2 mesiacmi vybraté z auta, auto normálne chodilo...ale klamať neklame, bo som ho kontaktoval nieked v apríli (ako som zháňal trubky) a naozaj, vtedy bolo čerpadlo ešte namontované v aute...ale pred montážou pôjde čerpadlárovi na stolicu, na test (keby som vedel, že ten pánko má stolicu, bol by som mu aj to prvé dal otestovať)....njn, smola...lepí sa na mňa...no moja chyba, nemal som špekulovať, mám 306ku 1,4B; vrcholovate zachovalú...ale nie, ja musím mať diesel 

Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW

Necital som cele vlakno, ale:
onehdy som menil na starom Escorte Bosch namiesto Lucas - a.
Po dlhych uvahach a hladaniach som nakoniec vymenil len cerpadlo, trysky aj trubky ostali, podla zvuku doladil predvstrek a auto behalo bez problemov.
Porovnal bych vstrekovacie tlaky povodnych a novych trysiek. Ak tam neni velky rozdiel, nechl bych stare a doladil bych predvstrek.
Skotroluj si este stav vstrekovacky, mal som v rukach jednu so zardzavenym piestikom (voda v nafte), ktory ma na starosti zmenu predvstreku (na spodu cerpadla). Ak je to starsie prevedenie, na spodu je krytka s dvoma srobmi, pod nou je piestik so strunkami.
onehdy som menil na starom Escorte Bosch namiesto Lucas - a.
Po dlhych uvahach a hladaniach som nakoniec vymenil len cerpadlo, trysky aj trubky ostali, podla zvuku doladil predvstrek a auto behalo bez problemov.
Porovnal bych vstrekovacie tlaky povodnych a novych trysiek. Ak tam neni velky rozdiel, nechl bych stare a doladil bych predvstrek.
Skotroluj si este stav vstrekovacky, mal som v rukach jednu so zardzavenym piestikom (voda v nafte), ktory ma na starosti zmenu predvstreku (na spodu cerpadla). Ak je to starsie prevedenie, na spodu je krytka s dvoma srobmi, pod nou je piestik so strunkami.
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Podľa Vivid Workshopu majú aj Bosch, aj Lucas trysky identický vstrekovací tlak, takže som tam osadil tie pôvodné Lucasovské. Trubky som ale vymenil, nijak nepasovali, Bosch čerpadlo je o niečo dlhšie a má o 90 st posunuté vývody, tiež trubky majú iný vnútorný priemer.
Čerpadlo celé vrátim, presne toho sa bojím, že ak je hrdzavá sacia časť (dá sa zrepasovať, ale za 200 €), tak bude chytená aj vstrekovacia časť.
Čerpadlo celé vrátim, presne toho sa bojím, že ak je hrdzavá sacia časť (dá sa zrepasovať, ale za 200 €), tak bude chytená aj vstrekovacia časť.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW

- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Tak, v nedeľu prinesené čerpadlo č. II, dnes mi vraví čerpadlár, že toto je OK - skúšal ho na stolici. Vraj tiež bolo trochu stuhnuté, ale pri vyšších otáčkach sa rozbehlo. Aspoň jedna pozitívna správa.Ferrari1980 píše:Njn, cez víkend idem vziať druhé (a toto vrátim, už to mám dohodnuté), vraj pred cca 2 mesiacmi vybraté z auta, auto normálne chodilo..
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW

- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Tak, dnes mi volal čerpadlár, že auto je hotové, motor pekne vrní...no hurá...nakoniec som sa síce nedozvedel, či bolo to časovanie správne nastavené, ale povedal by som, že aj hej, pretože s tým pôvodným nastavením to išlo najlepšie....a teraz začneme riešiť ostatné veci, ako medzičasom blbnúca elektika...
Ešte chcem nakoniec pripmenúť, ak by to robil niekto ďalší, treba si sakra dobre rozmyslieť, odkiaľ sa vezme čerpadlo a ak sa dá, terba ho nechať pred namontovaním otestovať. Ideálne je, ak sa vezme čerpadlo z auta, kde motor funguje a dá sa pred demontážou overiť.
Teda týmto pádom je prestavba elektronický Lucas Epic ->> mechanický Bosch ukončená a problém vyriešený.
Ďakujem všetkým za pomoc.
Ešte chcem nakoniec pripmenúť, ak by to robil niekto ďalší, treba si sakra dobre rozmyslieť, odkiaľ sa vezme čerpadlo a ak sa dá, terba ho nechať pred namontovaním otestovať. Ideálne je, ak sa vezme čerpadlo z auta, kde motor funguje a dá sa pred demontážou overiť.
Teda týmto pádom je prestavba elektronický Lucas Epic ->> mechanický Bosch ukončená a problém vyriešený.
Ďakujem všetkým za pomoc.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
