
ARL problém s kouřivostí!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
stejně si myslím že to turbo bude v prdeli,protože jsem teď dolíval skoro 1L oleje a navíc u EGR se tlačí ven olej,i ve spojích u výfuku vše oprskané,nechápu to,to turbo je 2000km po repasu
jak je to možnéé...

SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Podařilo se Vám to nějak vyřešitTomášTDI píše:no právě tlaky se ještě nezkoušely,ještě přikládám video za plně ohřátého motoru
http://uloz.to/xH3u7t8/za-tepla-mp4
heslo:leon

Audi A4 1.9 TDI Avant, EGR OFF, KAT OFF
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
Opavdu stejný problém,jako z ničeho nic to začlo?já to vyřešil tím že jsem dal zpátky Kat,ale stejně když mu naložím jak zakouří šedě 

SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
1pavel píše:A nenapadlo vás , že když máte nachipováno je přidaná nafta a zvednuté omezovače kouřivosti ? Pomohlo by perfektní nastavení regulace turba pro rychlejší náběh , nebo se domluvte s tím kdo to chipoval na snížení kouřivosti při akceleraci .
tím to není.už jsem to řešil.a hlavně to hulilo i bez čipu
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
krejča píše:1pavel píše:A nenapadlo vás , že když máte nachipováno je přidaná nafta a zvednuté omezovače kouřivosti ? Pomohlo by perfektní nastavení regulace turba pro rychlejší náběh , nebo se domluvte s tím kdo to chipoval na snížení kouřivosti při akceleraci .
tím to není.už jsem to řešil.a hlavně to hulilo i bez čipu
jestliže to zahulí při akceleraci , jde tam nafta dřív než to turbo nafoukne , tak je potřeba zjistit proč turbo reaguje zpožděně , jednou jsem například přišel na přicpaný zpětný ventyl u N 75 , baňka na turbu se sice zatahovala ale pomalu
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Tohle ale hulí studený na volnoběh šedo bíle a když mu došlápneš tak vyletí oblak toho co se tam nashromáždilo...nespálená nafta je černá.je zajímavý že to dělá jen ARL a ještě spíš leon...1pavel píše:krejča píše:1pavel píše:A nenapadlo vás , že když máte nachipováno je přidaná nafta a zvednuté omezovače kouřivosti ? Pomohlo by perfektní nastavení regulace turba pro rychlejší náběh , nebo se domluvte s tím kdo to chipoval na snížení kouřivosti při akceleraci .
tím to není.už jsem to řešil.a hlavně to hulilo i bez čipu
jestliže to zahulí při akceleraci , jde tam nafta dřív než to turbo nafoukne , tak je potřeba zjistit proč turbo reaguje zpožděně , jednou jsem například přišel na přicpaný zpětný ventyl u N 75 , baňka na turbu se sice zatahovala ale pomalu
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv