ARL problém s kouřivostí!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

ten log nejde :(
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

stejně si myslím že to turbo bude v prdeli,protože jsem teď dolíval skoro 1L oleje a navíc u EGR se tlačí ven olej,i ve spojích u výfuku vše oprskané,nechápu to,to turbo je 2000km po repasu :( jak je to možnéé...
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Cupra.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 165
Registrován: 27 pro 2009, 11:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Cupra.TDI »

TomášTDI píše:no právě tlaky se ještě nezkoušely,ještě přikládám video za plně ohřátého motoru

http://uloz.to/xH3u7t8/za-tepla-mp4

heslo:leon
Podařilo se Vám to nějak vyřešit :-) ??? mám stejný problém
Audi A4 1.9 TDI Avant, EGR OFF, KAT OFF
Hybrid Oleg (turbopower), Chip Reesha
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Opavdu stejný problém,jako z ničeho nic to začlo?já to vyřešil tím že jsem dal zpátky Kat,ale stejně když mu naložím jak zakouří šedě :)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

A nenapadlo vás , že když máte nachipováno je přidaná nafta a zvednuté omezovače kouřivosti ? Pomohlo by perfektní nastavení regulace turba pro rychlejší náběh , nebo se domluvte s tím kdo to chipoval na snížení kouřivosti při akceleraci .
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

1pavel píše:A nenapadlo vás , že když máte nachipováno je přidaná nafta a zvednuté omezovače kouřivosti ? Pomohlo by perfektní nastavení regulace turba pro rychlejší náběh , nebo se domluvte s tím kdo to chipoval na snížení kouřivosti při akceleraci .

tím to není.už jsem to řešil.a hlavně to hulilo i bez čipu
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

krejča píše:
1pavel píše:A nenapadlo vás , že když máte nachipováno je přidaná nafta a zvednuté omezovače kouřivosti ? Pomohlo by perfektní nastavení regulace turba pro rychlejší náběh , nebo se domluvte s tím kdo to chipoval na snížení kouřivosti při akceleraci .

tím to není.už jsem to řešil.a hlavně to hulilo i bez čipu

jestliže to zahulí při akceleraci , jde tam nafta dřív než to turbo nafoukne , tak je potřeba zjistit proč turbo reaguje zpožděně , jednou jsem například přišel na přicpaný zpětný ventyl u N 75 , baňka na turbu se sice zatahovala ale pomalu
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

1pavel píše:
krejča píše:
1pavel píše:A nenapadlo vás , že když máte nachipováno je přidaná nafta a zvednuté omezovače kouřivosti ? Pomohlo by perfektní nastavení regulace turba pro rychlejší náběh , nebo se domluvte s tím kdo to chipoval na snížení kouřivosti při akceleraci .

tím to není.už jsem to řešil.a hlavně to hulilo i bez čipu

jestliže to zahulí při akceleraci , jde tam nafta dřív než to turbo nafoukne , tak je potřeba zjistit proč turbo reaguje zpožděně , jednou jsem například přišel na přicpaný zpětný ventyl u N 75 , baňka na turbu se sice zatahovala ale pomalu
Tohle ale hulí studený na volnoběh šedo bíle a když mu došlápneš tak vyletí oblak toho co se tam nashromáždilo...nespálená nafta je černá.je zajímavý že to dělá jen ARL a ještě spíš leon...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“