Cuka 2.0 tdi BMP VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Klouzan
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: KV

Příspěvek od Klouzan »

Zitra budu mit novy Egr na zaruku tak jsem zvedav.Jinak s odpojenym to jezdi bez cuknuti a jak jsem psal jiz drive,je auto celkove zivejsi a jede malinko lip odspodu.(asi stejne jako kdyz jsem ho mel vypnuty na starsim supu 1,9 96kW)Tak premyslim,ze ten novy necham i tak pozdeji "vypnout"...
micar
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 24 led 2008, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od micar »

micar píše:
Huml píše:
elit píše:Neví někdo jak moc přístupný jen ten šroubek u BMP?
je na něj přístup zhora
je to ten červík na asi 2,5 imbus ? je potřeba ho dotáhnout o 1 otáčku ??
tak jsem to dotáhnu,zatím to necukalo,ale přijde mi že se posunul záběr turba na asi 1800ot místo předešlých 1500 (wallbash)
SUPERBII MR2013, CR 103KW,Ambition plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus
radekcat
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 22 črc 2012, 14:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od radekcat »

Mam WV Caddy taky mi to cuká do 2000 ot/min odpojil jsem EGR a pořad cuká odpojil jsem i škrticí klapku v sání a taky nic zkoušel jsem si hrad i s klapou v chladiči výfukových plynu a také nic nakonec jsem odpojil ovládací hadičku od turba a cukání přestalo sice motor moc netáhne ale konečně si užívám jízdu bez nepříjemného cukání.
To s tím turbem jestli jsem to pochopil správně stačí povolit ten dorazový šroubek na tahle naklopení lopatek o jednu otáčku a mělo by to pomoc? Nemate někdo s tím zkušenost jak to jde na WV CADDY 1.9 TDI r.v 07 (wallbash) (wallbash)
Klouzan
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: KV

Příspěvek od Klouzan »

Klouzan píše:Zitra budu mit novy Egr na zaruku tak jsem zvedav.Jinak s odpojenym to jezdi bez cuknuti a jak jsem psal jiz drive,je auto celkove zivejsi a jede malinko lip odspodu.(asi stejne jako kdyz jsem ho mel vypnuty na starsim supu 1,9 96kW)Tak premyslim,ze ten novy necham i tak pozdeji "vypnout"...

Tak jiz tyden jezdim s novym EGR ventilem.Auto necuka jako pred vymenou,ale neni to stejne jako kdyz byl EGR odpojen.Slysim tam obcas zas ten pazvuk,jak zachrochtani.A malinko,ale opravdu malinko jsem citil i jemne cuknuti kolem tech 2tis ot.Proti tomu,co to delalo pred vymenou je to nesrovnatelne lepsi,presto myslim,ze ne dokonale.
Z meho pohledu byl ideal odpojeny EGR.Ale asi to znamena,laicky receno(a jak to chapu ja),ze se motor prizpusobi pri odpojeni EGRu a chova se trochu jinak.A ze celkove neni na vine jen EGR,tak jak psal p.Huml.Ale v mem pripade castecne urcite byl..Uvidim jak se bude auto chovat dale.
Rajčák
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 dub 2011, 14:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rajčák »

Dobrý den mám podobný problém na OCT 1.9 TDI 74kw, AXR, r.v. 2006 při jemném přidání plynu cukla. Koupil jsem nový EGR, protože při jeho odpojení se závada neprojevola, ale závada přetrvávala, až jsem dal na přívod EGR zaslepení, potom se ale rozsvítila kontrolka jednotky motoru, tak jsem do podložky pro zaslepení vyvrtal dírku 8mm a od té doby je pokoj, kontrolka zhasla a motor necuká, ale jde mi o to, zda to nemá nějaký jiný nepříznivý vliv např. na turbo a pod, ale hlavně jsem příčini nezjistil.
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

zdravim,nekde jsem cetl,ze pomuze dat nejake tesneni s mensim prutokem spalin,ale kdyz ho chci jit koupit,tak nemuzu nikde najit cislo dilu a v araveru jsou ... ze kdyz jim nereknu presne cislo dilu,tak je to na hodinu...
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

tak uz jsem to nasel.cislo je 028 131 547 B ,ale v araveru uz je nevedou,tak si musim udelat sam
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“