skrutena olejova trubka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

skrutena olejova trubka

Příspěvek od jjuriss »

ahojte!

pri demontazi olejovej trubky veducej do turba sa mi ju podarilo skurtit nakolko som ju nesiel povolit zo sedla ktore je na turbe a tak isla von aj s tou srobouv, cize som ju viac krat natocil okolo vlasnej osy. novu kupovat nechcem lebo 40€ je za take nieco fakt vela... preto rozmyslam dane miesto vyrezat, vypilit ohnuty kus zo starej trubky a privarit ju na dane miesto, resp. ovarit + privarit holender z tejto poskodenej. myslite si ze by to mohlo fungovat a nenarusi sa tym prietok oleja do turba?, reps ci sa to po case vo zvare nezlomi. dakujem za pripomienky.


Obrázek
Obrázek
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vyměnit nebo popravíš turbo tady neexistuje kompromis...


mám ji za 500,-
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

no já si myslím že mosazí by se to napájet dalo..Ale je to dílo co se ti podařilo.. :roll:
No a co vrakáč+pořádnej proplach trubky?
-a proč jsi si trubku nepodržel klíčem? (LOL)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mosaz nejni špatná a jak vytře ten bordel zevnitř aby tím nenakrmil turbínu?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

někdy ta kurva drží sakra dobře...kámošovi jsem tahal turbo ven i s tou trubkou (ježek v kleci hadr) , jinak by dopadla stejně (noteeth)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

no skusal som to vseliako ale drzalo to tam takze to dopadlo takto (wallbash). ono tiez nechapem, preco su srobu na turbe do ktorej sa nakruca holender neurobili na pevno, potom by pri demontazi nebol ziadny problem... ci to bol cisto ekonomicky tah?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

yardarytarda píše:no já si myslím že mosazí by se to napájet dalo..Ale je to dílo co se ti podařilo.. :roll:
No a co vrakáč+pořádnej proplach trubky?
-a proč jsi si trubku nepodržel klíčem? (LOL)
hej hej je to umelecke dielo za 40€ (LOL) co uz ked je niekto sikovny hehe
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

nech si vyrobit místo toho panceřovou hadici a máš klid taky jsem to tak řešil
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

Tom.s píše:nech si vyrobit místo toho panceřovou hadici a máš klid taky jsem to tak řešil
aku pancierobu hadicu myslis? tieco ake ako je na odvod oleja z turba?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

jjuriss píše:
Tom.s píše:nech si vyrobit místo toho panceřovou hadici a máš klid taky jsem to tak řešil
aku pancierobu hadicu myslis? tieco ake ako je na odvod oleja z turba?
v jakémkoliv krámu na výrobu hydraulických hadic! mají koncovky které přesně pasují a délku si nameříš podle toho kudy to chceš táhnout
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a bude za minimálně za 50e (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

50E asi ne opředenou jsem dával max 700 obyč je ještě levnějc
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak to už takovej rozdíl nejni šel bych origo cestou ale to je každýho věc...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
AHF "99
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 25 kvě 2013, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od AHF "99 »

ked som to robil, dopadlo to tak isto, aj ked som pridržiaval ale vidlica sa roztvorila,
volám do prvého vrakoviska a dostal som odpoved "samozrejme, mám aj dve, zavolaj za chvílu, idem jednu vybrať " , volám mu a "noooo, lutujem ale obidva sa zlomili"
volal som dalej, ale buď takú akurát nemal, alebo ju tiež zlomil..takže som musel objednávať novú

rád robím opravu "neopravitelních" vecí...el zrova s mazaním turba by som neexperimentoval..
AHF "99
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 25 kvě 2013, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od AHF "99 »

jjuriss píše:ono tiez nechapem, preco su srobu na turbe do ktorej sa nakruca holender neurobili na pevno, potom by pri demontazi nebol ziadny problem... ci to bol cisto ekonomicky tah?
konus sa rád zadre a drži za každú cenu...ked som aj povoli holander na už zničenej trubke, nešlo vytiahnút trubku rukou, musel som ju vo zveráku troška stlačiť aby vyskočila

takže to robili asi pre prípad že by samotná trubka nechcela ísť von
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“