Fabia 1,2

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Bušík
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Svätý Jur

Fabia 1,2

Příspěvek od Bušík »

Zdravím,prosím,či by mi niekto nevedel poradiť s problémom:
Fabia 1,2 40kW-motor beží normálne,pri voľnobehu po chvíli vypadne 3-valec a motor už ide stále iba na dva valce.Diagnostika vypíše chybu: P0303 35-10 valec 3 zistené vynechávanie zapaľovania-sporadicky. Keď vypnem zapaľovanie a hneď naštartujem,znova ide normálne. Keď vymažem závadu,po skúšobnej jazde je počet závad . 0. Na 3-valci je menší tlak: 1-17,1
2-15,2
3-10,3
Sviečky,cievky,vstrekovače sú ok.
Dík
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5702
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

asi by sem to videl na zapalovaciu cievku co je na sviecke skontroluj kabelaz
a ked nic nenajdes prehod cievku z 3 valca na valec 1 cize ich medzi sebu vymen ked ti vyhodi chybu na prvem valci je to jasne
sono11
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 dub 2007, 22:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od sono11 »

máš najazdených viac ako 80 000km? ak ano, tak máš prasknutú hlavu valcov.
Bušík
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Svätý Jur

Příspěvek od Bušík »

Cievky som prehadzoval. Pozriem tú kabeláž. Auto má 67 700km.V Boate by menili hlavu.
Keď nič nezistím asi ma neminie demontáž hlavy.
Uživatelský avatar
Yap
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 led 2006, 16:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Č. Krumlov

Příspěvek od Yap »

Podle aktuálního sdělení Škodovky je to hlava. Jak píše kolega o fous výše. Pokud to teda nejsou svíčky a cívky. Už jsem to jednou dělal a fakt to bylo tim. Ale jinak přeju pěknou zábavu (LOL)
Bušík
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Svätý Jur

Příspěvek od Bušík »

Ďakujem za odpovede. Sviečky a cievky to na 100% nie sú, tak demontujem hlavu a dám ju pre istotu odtlakovať. Potom napíšem,ako to pokračuje.
Duri999
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 05 úno 2006, 12:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Duri999 »

Ak by si potreboval jednu hlavu mam.
Autá sú nato aby slúžili nám a nie my im.
www.retromotor.sk
kuka
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 04 úno 2007, 10:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kuka »

Už jsem se s tim taky setkal a pokud je tam takovej rozdíl v tlacích tak je to stopro hlava. akorat jsem neslyšel že by někdy praskla, v mym případě do byly sedla ventilů, asi nejakej špatnej matroš. pokud maš pravidelnej servis ve škoda servise tak ti to udělaj gratis.
daor
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 25 bře 2007, 22:14
Odpovědi: 0
Bydliště: české budějovice

Příspěvek od daor »

zdraviicko podle mi ho pokud mas komprese dobré na ostatních válcích a je komprese špatna pouze na třetímn válci tak budes mit bud podpalený ventily, což by znamenalo že by si musel přebrousit ventily a nebo mamš špatny tesnící kroužek.. to mužesš vysoušet řměs si tlak na tom valci a pak do valce stříkni trochu oleje a zkus to znova.. pokud by se tlak nezměnil je špatna hlava.. pokud se tlak zvíší jsou špatný krožky.zkus to za to nic nedaš..
Bušík
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Svätý Jur

Příspěvek od Bušík »

To som skúšal hneď-ukazuje to na krúžky. Musím dokončiť jednu Nexiu,potom sa do toho pustím. Mne nešlo do hlavy hlavne to vypadávanie zapaľovania na 3-valci a keď som vypol a znova naštartoval,znova to šlapalo.
daor
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 25 bře 2007, 22:14
Odpovědi: 0
Bydliště: české budějovice

Příspěvek od daor »

nu pokud se nepletu tak diž nemaš kompresy ttak ona jiskra skoci ale jak nejdojde ke stlačeni paliva tak nedojde k vybuchu tak to vypada jak diby nebyla jiskra. zkus tedy vyměnit ty kroužky a diž budeš mít dole tu hlavu tak ji zkus zalejt technickým benzinem eti nesu chytli i ventily
autovtip
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 29 lis 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava SR

Příspěvek od autovtip »

sprav tlakovu skušku a ta ti presne ukaže kam maš unik tlaku a aky je velky
Bušík
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2007, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Svätý Jur

Příspěvek od Bušík »

Tlakovú skúšku som urobil-vyzerá to na krúžky? Zákazník chce,aby som mu vykalkuloval cenu opravy-bez demontáže hlavy.
Zháňal som tie krúžky-bez úspechu. V škodovke tiež nič - iba celý motor za 78 000Sk. Je to možné?
konys
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 27 led 2006, 19:51
Odpovědi: 0

Fabia 1.2

Příspěvek od konys »

Mně to zrovna tak psalo sporadické vynechávaní zapalovaní, ale byly to zanesené vstřiky které sem tam lepily, neboť jsem jezdil na benzín od neznačkových pump. Koupil jsem kapky do benzínu na pročištění palivového systému a je po závadě.
daor
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 25 bře 2007, 22:14
Odpovědi: 0
Bydliště: české budějovice

Příspěvek od daor »

MNo ja nevim ja si myslim ze by se ty krouzky meli dat sehnat ja sem se ti chtel kouknout do katalogu ale me ho nedo odnesl takze nevim.. ale menit celej motor to ajni vzadnym pripade to by si se nedoplatil. ...
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“