turbo běží na volnoběh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kowy666
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 09 led 2012, 09:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od kowy666 »

tak dnes jsem znovu načetl a udělal screeny jsou zde: http://kowy666.rajce.idnes.cz/vag/ a dneska se už oběvily dvě závady, ale to bude tim že jsem včera překopal hadičky a vyhodil dvě serva co tam byly navíc, ted už nejsou potřeba když už tam neni EGR, pískání je na tom pořád stejně
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Na těch hodnotách není nic mimořádného. Cca 30 milibar přetak nemůže způsobovat pískání. Nejspíš škrtají lopatky o futrál.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Skutočné množstvo vzduchu je podstatne vyššie ako požadované. Je to tým, že je tam zaslepený EGR. Môj názor je, že ak RJ motora vidí také množstvo vzduchu, tak vstrekuje aj vyššie množstvo paliva a turbo sa na túto "obohatenú" zmes točí na voľnobeh rýchlejšie, ako by sa normálne s funkčným EGR točilo. Preto to turbo pri voľnobehu počuť. Možno že je turbo úplne OK, pokiaľ samozrejme nežere olej, atď.
Pokiaľ to pískanie na voľnobeh výslovne neobťažuje, tak by som to neriešil.
Ale riešil by som nick kowy666 (noteeth) Ja keď vidím 666 tak :x
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
kowy666
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 09 led 2012, 09:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od kowy666 »

Csala píše:Skutočné množstvo vzduchu je podstatne vyššie ako požadované. Je to tým, že je tam zaslepený EGR. Môj názor je, že ak RJ motora vidí také množstvo vzduchu, tak vstrekuje aj vyššie množstvo paliva a turbo sa na túto "obohatenú" zmes točí na voľnobeh rýchlejšie, ako by sa normálne s funkčným EGR točilo. Preto to turbo pri voľnobehu počuť. Možno že je turbo úplne OK, pokiaľ samozrejme nežere olej, atď.
Pokiaľ to pískanie na voľnobeh výslovne neobťažuje, tak by som to neriešil.
Ale riešil by som nick kowy666 (noteeth) Ja keď vidím 666 tak :x

dík, potvrdil jsi moje doměnky a vlastně nejen moje, když vrátim egr, tak to přestane, každopádně ho tam nenecham, jinak mě nick vyhovovuje, takže s tim ti nepomůžu :)
alzafir
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 16 úno 2011, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od alzafir »

Souhlasím s kolegou Csalou, máš zvýšený tlak v sání, turbo točí rychleji, z toho pramení i vyšší ( ne zas tak málo) průtok vzduchu na váze. Jestli neupravíš mapu vstřikování, bude ti to jen kouřit , žrát...anebo vrať EGR
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“