AFN - snímač tlaku v sání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AFN - snímač tlaku v sání
Tak jsem se zase jednou nudil. Vyndal jsem ŘJ motoru (což u Galaxy je docela porod ježka konečníkem) a rozebral ji. Slyšel jsem totiž, že se často stává, že hadička uvnitř jednotky, která spojuje motor se snímačem tlaku za turbem, bývá poškozená.
A byla. Normálně regulérní veletrh - dá se říct, že v ní byl otvor velikosti asi tří milimetrů.
Hadičku jsem vyměnil, vše složil. S autem už jsem neměl možnost jet, bylo moc pozdě a měl jsem jinou důležitou práci.
Předpokládám, že jsem tomu určitě neuškodil, spíše naopak. Ptám se proto - co taková roztržená hadička ke snímači tlaku v sání může objektivně způsobovat? Auto celé roky jelo bez problémů, spotřeba bych řekl taky nijak jiná..... Co můžu očekávat nyní, po výměně hadičky?
Díky...
A byla. Normálně regulérní veletrh - dá se říct, že v ní byl otvor velikosti asi tří milimetrů.
Hadičku jsem vyměnil, vše složil. S autem už jsem neměl možnost jet, bylo moc pozdě a měl jsem jinou důležitou práci.
Předpokládám, že jsem tomu určitě neuškodil, spíše naopak. Ptám se proto - co taková roztržená hadička ke snímači tlaku v sání může objektivně způsobovat? Auto celé roky jelo bez problémů, spotřeba bych řekl taky nijak jiná..... Co můžu očekávat nyní, po výměně hadičky?
Díky...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
picus16: Mně to celé roky psalo chybu 65535 - ŘJ motoru vadná /Sporadicky. Ale do nouze to nepadlo nikdy.
Ladas: Ale ono to jelo jak má celý čas - žádný problém s výkonem nikdy nebyl. To je na tom celém to divné právě. Anebo to teď pojede lépe (čili konečně jak má - jak píšeš) a celý ten čas to jelo blbě. Ovšem v tom případě si neumím představit, jak to teď asi pojede, když celou dobu to lítá jako vítr.
Uvítal bych, kdyby to mělo nějaký vliv na spotřebu. Sice to žere víceméně tak, jak má, ale každá slzenka dobrá, ne?
Ladas: Ale ono to jelo jak má celý čas - žádný problém s výkonem nikdy nebyl. To je na tom celém to divné právě. Anebo to teď pojede lépe (čili konečně jak má - jak píšeš) a celý ten čas to jelo blbě. Ovšem v tom případě si neumím představit, jak to teď asi pojede, když celou dobu to lítá jako vítr.
Uvítal bych, kdyby to mělo nějaký vliv na spotřebu. Sice to žere víceméně tak, jak má, ale každá slzenka dobrá, ne?

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
ta hadicka vedie z tlakovej hadice do RJ, a vo vnutri rj je este jedna mala a ta ked sa roztrhne tak je problem, niekedy vie zaliat RJ aj olejov z olejovych vyparov , ak to velmi fuci
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
misoVW: Takže pokud tomu dobře rozumím..... Auto mám 5,5 roku a celý čas mi to psalo závadu 65535 - ŘJ vadná. To bylo touto poruchou hadičky uvnitř? Tak v tom případě ta hadička musela být prasklá asi opravdu dlouho.
Milosss: Ta hadička vychází ze sacího potrubí v oblasti mezi IC a motorem (v její plastové části) - je to hned vedle snímače teploty stlačeného vzduchu. Na první pohled je vidět úplně krásně, je navrchu. Tato hadička vadná nebyla - jak psali kluci, vadná (prasklá) byla až ta hadička uvnitř jednotky, která propojuje tuto vnější hadičku se snímačem tlaku v potrubí. Byla jakoby zteřelá, rozleptaná od olejových par (úplně se mi mazala na prsty).
Milosss: Ta hadička vychází ze sacího potrubí v oblasti mezi IC a motorem (v její plastové části) - je to hned vedle snímače teploty stlačeného vzduchu. Na první pohled je vidět úplně krásně, je navrchu. Tato hadička vadná nebyla - jak psali kluci, vadná (prasklá) byla až ta hadička uvnitř jednotky, která propojuje tuto vnější hadičku se snímačem tlaku v potrubí. Byla jakoby zteřelá, rozleptaná od olejových par (úplně se mi mazala na prsty).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)