Aditivum VIF a DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

imo17 píše:
burek píše:kde tam zjistits na kolik g to mas zaneseny?... a kolik je max g az je plnej? vynucuji jelikoz jeszim dost i mesto...
kanal 75/3 zanesenie v % nie je smerodatne ako si vela ludí myslí. Je to zanesenie v % ale od poslednej regeneracie. Ked to presiahne nejakú hodnotu(neprišiel som na to akú) sa spustí regenarcia.
Smerodatný je kanal 68/2 v gramoch. Ja tam mám momentalne 23g/215000km.
U PD je to:

Zjištění stavu regenerace a koeficientu zanesení
blok 75 pole 3 – koeficient zanesení
blok 69 pole 4 – status regenerace
Zjištění km a času od poslední regenerace
Přečíst ve čtení bloku naměřených hodnot
blok 73 pole 2 - km od poslední regenerace
blok 69 pole 3 – čas od poslední regenerace

U CR je to:

Motory EDC16 5 válců:
Motory EDC16 6/8 válců: blok 104, pole 2 – aktuální zanesení filtru
Motory EDC17 4 válce: blok 108, pole 1 – aktuální zanesení filtru
Zjištění stavu regenerace a koeficientu zanesení
blok 75 pole 3 – koeficient zanesení
blok 69 pole 4 – status regenerace
EDC16:
blok 73 pole 2 - km od poslední regenerace
blok 69 pole 3 – čas od poslední regenerace
EDC17:
blok 106 pole 3 – km od poslední regenerace
blok 106 pole 4 – čas od poslední regenerace
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

tak jsem dlouhodobeji zkousel vif a dpf na motoru bls.

1, ze zacatku jsem daval vifu o neco vice nez doporucuje vyrobce DPF me prislo ze byl rychleji zasranej a dyl trvala vynucena regenereace. auto smrdelo po spalenym oleju, spotreba byla vyssi a motor se trepal priradim to ka nacatemu setrvaku.

2, davkovani vifu podle vyrobce , auto porad smrdelo po spalenem oleji, vynucena regenerace trvala podstatne kratsi dobu a spotreba cca o 0.3l dole. motor stale trepal. trepani je treba ze jedu na 4 rych.stupen 2000ot pridavam plynule a citim to trepani. potom na krozovatce na volnobeh...

3, ted jsem v madarsku natankoval bez vifu auto vubec netrepe a asi PLACEBO ale zda se me ze to jede lepe nez na naftu ze shell a vif unas v CR. kdyz tam nebyl vif tak motor smrdel jak klasicka euro 4 takova nakysla vune ci smrad :D

a ted cim je zpusobeno to trepani? ze by spatna nafta? nebo ten vif? porad je tu otazka dela ten vif DPF dobre? me prijde ze moc ne.
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

No presne toto som aj ja skušal, resp. stale skúšam na BLS. Ale mne pride, že na zimný VIF to chodí horšie. Tiež sa motor ako keby trepal. S letným bez problémov. Ale aj tak tam to VIFko stále lejem. PS-tiež motor BLS
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

No ja.prave pouzivam celorocne zimni a taky se me zda.jako.my se.motor trapil. Taky ti to jeme vibruje s vifem ?
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33711
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ty vogo to jsou informace


zdejší čtení mi připadá jako když pročítáš snář :roll:
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To jsou auta, když se člověk třese, jaké palivo tam nalil a jaký přídavek je nejlepší..Před půl hodinou jsem stál "ve frontě" a musel poslouchat mladé manžele jak vybírají šampon pro svého psa, aby nesmrděl, byl šetrný k jeho mladému organizmu a samozřejmě antiparazitní.....ale samozřejmě náš pejsek blechy nemá ! Kam ten svět spěje... :D
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33711
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:To jsou auta, když se člověk třese, jaké palivo tam nalil a jaký přídavek je nejlepší..Před půl hodinou jsem stál "ve frontě" a musel poslouchat mladé manžele jak vybírají šampon pro svého psa, aby nesmrděl, byl šetrný k jeho mladému organizmu a samozřejmě antiparazitní.....ale samozřejmě náš pejsek blechy nemá ! Kam ten svět spěje... :D
si kráva má koupit sprej pod paže a mezi nohy aby se na ni dalo vlézt

a ne řešit psa který prostě smrdí a komu to vadí at psa nechová

:P

my chováme auta a stříknem si vif a svět at si spěje kam chce

;)
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Nejak to tu ted nechapu..sampony,psiska atd... (LOL) uz to tu je zvireci forum heh
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

:D byla to jen taková ůvaha, jaké starosti dnes máme.. :)
nepropadat panice...
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

Vsak v poho ja to beru.... me ro jen zarazi ze kdyz vif uvadi jak ro motoru prospiva tak moje zkusenosti jsou atjove a nakove tak jsen se chtel podelit a tteba ziskad radu jak to je vsechno tady ty dpf na prd :D
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Uživatelský avatar
RomanF
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 22 zář 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od RomanF »

Připíšu teda svou zkušenost:
DPF jsem byl nucenej dát nový, je to 3 roky zpátky a od začátku jsem občas pocítil, že se vypaluje, někdy cukání a oblak bílýho kouře.
Po nahození chipu tady místním ChipGuru :) už o něm nevím, prostě nic necuká, oblaka se nekonají, někdy bych skoro řekl, že mi ho u DP tehdá vykuchali :D
Abys měl představu o kilometrech, mám nový DPFko 150 tkm a z toho na DP chipu kolem 130 tkm. Aktuální zaplnění nevím, ještě mi kontrolka ani jednou neblikla, tak mě to nepřinutilo se podívat.
Leju do nádrže jen Vervu + zimni VIF.
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

romaneF dekuji za info... na soft se chystam taky bude letos nebo az pristi rok to jeste uvidime... tak jsem zvedav.
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Tak ako to teda je stym VIfom a autami s DPF?Dat či nedat alebo nejake ine adtivia ako Millers oils?!!
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Neviem ale kazda znacka/pumpa si prilieva vlastne aditiva do nafty v rafinerke... Takze aditiva v nafte su tak ci tak, podstatne je ake..?? Ci su ine/horsie nez Vif napr.
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

HM vsak toto doterz som vif lial dlhe roky ale tieto eko sracky clovek nikdy nevie.Preto sa pytam:)NO snad to neublizi :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“