VW Passat AWX 1.9tdi from montenegro tuned by TDI Fun

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

VW Passat AWX 1.9tdi from montenegro tuned by TDI Fun

Příspěvek od MiroMNE »

Cus kamaradi, tak jsme se vratili od fana, trosku si s tim poradil (LOL)

Byl to passat šnek tedka je to super šnek (noteeth)

Tak to vypadalo pred chipem :-D
Obrázek

a tak to vypada po (rofl)
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

skoro 150Hp už v sérii, hmm ;)

//opraveno
Naposledy upravil(a) Jayson dne 17 srp 2012, 12:34, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

To mělo krásný hodnoty i v serii :)
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Jayson píše:skoro 130Hp už v sérii, hmm ;)
toto jsem moc nerozumel (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

V sérii to mělo 148 kobyl, což je velmi slušná hodnota. Dobře jetý vůz a dobré palivo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Marek77 píše:V sérii to mělo 148 kobyl, což je velmi slušná hodnota. Dobře jetý vůz a dobré palivo.
Teďka jsem ještě jedou koukal na ten obrázek právě, zda jsem se nepřekoukl, při psaní prvního příspěvku. To se divím že až takovej rozdíl. Takže vidím dobře 148 :-)
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jojo, velmi dobrá hodnota. Ale on i ten krouťák 315 Nm v sérii je super, protože AWX mají v čipu 285 Nm (310 Nm má AVF a ASZ).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

OT: Jakym stylem jízdy by se mělo jezdit, aby se dosáhlo toho, že výkon nebude naopak o dost nižší, ale aby měl takové hodnoty? Kdybychom jsme se bavili o novém autě? Používat kvalitní naftu, pravidelnou výměnu filtrů a ? Jakým způsobem se motory úbec "zajíždí"?
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já nevím... Motory jsou (podle výrobce) už zajeté, jinak řečeno lze je používat víceméně běžným způsobem již od prvních kilometrů. Já si ale myslím, že motor si ještě celkem dlouho tzv. sedá - lícují se třecí části, stabilizuje se kompresní tlak a spotřeba oleje atd..... Někdy je to i více než 30.000 km.

Já myslím, že je dobré (a to platí obecně, ne jen u nového motoru) jezdit na krouťáku. Například já jezdím v rozsahu 1700 - 2500 rpm, kde podle grafu má můj motor nejvyšší hodnoty točivého momentu. Samozřejmě pokud je třeba, proženu ho i výše, to bych asi nebyl srdcař, kdybych jezdil jako důchodec, ale ten vrchol točivého momentu je asi nejvhodnější rozsah. Tam má motor nejnižší spotřebu paliva, nejkulatější chod a z těchto otáček nejlépe zrychluje do maximálního výkonu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

No jeslty to mas porizene jako ojete tak zalezi na to jak pred tebou to auto ridl, jako zalezi a i kolik km to ma natahnute, jeslty to ma prez 600.000km tak urcite ty kone nebudou tak pekne. Gdyz to bylo nove tak urcite se negdo hoval pekne s tim autem. Gdyz se negdo hoval jak vul, a kazdej den to mel v cervenem tak ty nepomuze nic aby to auto bylo v dobrem stavu (noteeth)
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Jako bracha mel stestni si koupyt ojete v takovem stavu, nebo se ja tak rozumim do toho ze jsem se poradne dival na to auto a koupyuli jsme to (LOL)

Jinak taky moje Octa ALH mela 101 HP (noteeth)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Jasně že jsem chtěl napsat skoro 150HP (wallbash) :)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Tak je jasný, že dneska na půlce aut, co maj najeto dvakrát kolem světa, se nějaký "zajíždění" nedá očekávat. :D Jen jsem se ptal z důvodu, kdy člověk koupí auto co má třeba fakt 30tis nebo úplně nový, jestli se dodržuje nějaký zajíždění nebo ne. :D díky za odpovědi
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Moc hezké parametry jak v sérii (já měl ASZ 147PS), tak po úpravě! Gratuluju :)
Point
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 04 úno 2012, 23:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava, SVK

Příspěvek od Point »

Aj starsie auto pokial nema samozrejme 250k km sa da este "natahnout" pokial predtym majitel jazdil ako slimak..Da sa pohrat s motorom tak aby ostal pruznejsi..
Co sa tyka serioveho vykonu. hmm kamarat (diesel-technology) mi hovoril historku ako sa testuju motory vw napr. jeho znamy bol ve fabrice na motory.. Tie bezne parameyrovo rovnake alebo slabsie (parametre co su udavane v TP, katalogoch atd..) isli na jednu kopku..Tie co boli na tom lepsie napr. boli tichsie mali vacsiu kompresiu vyssi vykon na motorovej brzde isli na "kopecek" "s nalepkou" USA alebo JPN atd.. Nejak tak to funguje.Raz za cas sa stane ze to "zle roztriedia" a "nadmotor" ostane v EU :D
Ja som mal s mojim JTD85kW/255Nm- vraj asi podobne stastie.. Pretoze sa mi nahral 145ps chip na ktorom sa este na dva krat upravil priebeh nie palivo, vykon ale len priebeh a mam dalsich 15,4ps k dobru..A jedine vysvetlenie je ze som mal stastie na motor a jeho komponenty..Tolko k seriovym vykonom..
F Stilo 3dv. papierovych 85kW 255Nm seria
117,9kW(160,4ps) / 346Nm po chipe v Diesel Technology
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“