Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Marek77 píše:V sérii to mělo 148 kobyl, což je velmi slušná hodnota. Dobře jetý vůz a dobré palivo.
Teďka jsem ještě jedou koukal na ten obrázek právě, zda jsem se nepřekoukl, při psaní prvního příspěvku. To se divím že až takovej rozdíl. Takže vidím dobře 148
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
OT: Jakym stylem jízdy by se mělo jezdit, aby se dosáhlo toho, že výkon nebude naopak o dost nižší, ale aby měl takové hodnoty? Kdybychom jsme se bavili o novém autě? Používat kvalitní naftu, pravidelnou výměnu filtrů a ? Jakým způsobem se motory úbec "zajíždí"?
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Já nevím... Motory jsou (podle výrobce) už zajeté, jinak řečeno lze je používat víceméně běžným způsobem již od prvních kilometrů. Já si ale myslím, že motor si ještě celkem dlouho tzv. sedá - lícují se třecí části, stabilizuje se kompresní tlak a spotřeba oleje atd..... Někdy je to i více než 30.000 km.
Já myslím, že je dobré (a to platí obecně, ne jen u nového motoru) jezdit na krouťáku. Například já jezdím v rozsahu 1700 - 2500 rpm, kde podle grafu má můj motor nejvyšší hodnoty točivého momentu. Samozřejmě pokud je třeba, proženu ho i výše, to bych asi nebyl srdcař, kdybych jezdil jako důchodec, ale ten vrchol točivého momentu je asi nejvhodnější rozsah. Tam má motor nejnižší spotřebu paliva, nejkulatější chod a z těchto otáček nejlépe zrychluje do maximálního výkonu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
No jeslty to mas porizene jako ojete tak zalezi na to jak pred tebou to auto ridl, jako zalezi a i kolik km to ma natahnute, jeslty to ma prez 600.000km tak urcite ty kone nebudou tak pekne. Gdyz to bylo nove tak urcite se negdo hoval pekne s tim autem. Gdyz se negdo hoval jak vul, a kazdej den to mel v cervenem tak ty nepomuze nic aby to auto bylo v dobrem stavu
Tak je jasný, že dneska na půlce aut, co maj najeto dvakrát kolem světa, se nějaký "zajíždění" nedá očekávat. Jen jsem se ptal z důvodu, kdy člověk koupí auto co má třeba fakt 30tis nebo úplně nový, jestli se dodržuje nějaký zajíždění nebo ne. díky za odpovědi
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Aj starsie auto pokial nema samozrejme 250k km sa da este "natahnout" pokial predtym majitel jazdil ako slimak..Da sa pohrat s motorom tak aby ostal pruznejsi..
Co sa tyka serioveho vykonu. hmm kamarat (diesel-technology) mi hovoril historku ako sa testuju motory vw napr. jeho znamy bol ve fabrice na motory.. Tie bezne parameyrovo rovnake alebo slabsie (parametre co su udavane v TP, katalogoch atd..) isli na jednu kopku..Tie co boli na tom lepsie napr. boli tichsie mali vacsiu kompresiu vyssi vykon na motorovej brzde isli na "kopecek" "s nalepkou" USA alebo JPN atd.. Nejak tak to funguje.Raz za cas sa stane ze to "zle roztriedia" a "nadmotor" ostane v EU
Ja som mal s mojim JTD85kW/255Nm- vraj asi podobne stastie.. Pretoze sa mi nahral 145ps chip na ktorom sa este na dva krat upravil priebeh nie palivo, vykon ale len priebeh a mam dalsich 15,4ps k dobru..A jedine vysvetlenie je ze som mal stastie na motor a jeho komponenty..Tolko k seriovym vykonom..
F Stilo 3dv. papierovych 85kW 255Nm seria
117,9kW(160,4ps) / 346Nm po chipe v Diesel Technology