Když přidám trochu nafty šroubem č. 1 a číslem 2 zajistím pozici, tak se mi zvýší volnoběh. Ten potom nastavím štělovákem na hodnotu cca 950ot. Auto jede o něco svižněji, ale po vyřazení hodně dlouho padají otáčky a zůstanou vyset na 1500ot. Když to "přibrzdím" přes kvalt, tak se pak drží na 950ot. až do dalšího sešlápnutí plynu. Co s tím? Je to čerpadlo v řiti nebo to jde nějak někde jednoduše nastavit.
Naftu přidávám, protože auto je lenoch, když naftu uberu, tak jde sice volnoběh tak jak má, ale je to opravdu hodně líné.
Spotřeba je cca 7,5l/100km, což se mi zdá taky dost a to to nijak nehoním.
A pak mám ještě jeden. asi dost "hloupej" dotaz, ale přece. Mám k dispozici čerpadlo z VW Golf 1,6D. Na venek vypadá úplně stejně. Pokud je to moje v řiti, můžu ho použít?

Díky za rady a pomoc
to ze to pada pomalu takhle jak pises na volnobeh,je tim ze ty nafty tam jde uz moc. Pridej tak,aby to padalo spravne,pak zmer tlak turba. Z 1.6D tam pujde,ale lenoch to bude jeste vetsi,nema pridavac nafty