max.rychlost....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A6 3,0tdi 19" kolá, kratšia rovinka do jemného kopca, bohužiaľ, už som musel brzdiť pred prudkou zákrutou


PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Mozno malo vyssi kvoli velkemu intercooleru (315k bolo s origo malymi), doladene to stale nie je, ujovi Braňovi sa nechce 
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Uff, pri prvnim cteni jsem cetl "chujovi" ... mi zamrazilo. Co je mi znamo, tak ma ted letni siestu. Lubomt, drzim palce, jsem zvedavy.lubomt píše:Mozno malo vyssi kvoli velkemu intercooleru (315k bolo s origo malymi), doladene to stale nie je, ujovi Braňovi sa nechce
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
No veď , tú siestu má už nejako dlho. Ale je pravda, teraz je na brzdenie moc teplo. Audina chladí pekne, som rád , ze som si nedal intercooler z "nakladaka" , teplota 90st sa ani nehla pri tej rychlosti. Na Passate ked idem chvilu dlhsie okolo 210, zacne stupat teplota vody, ked je vonka 30st
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
puvodni audi a4 1.9tdi + trysky neco malo pres 230 na 15´ kolech
a aktualni Volvo V70 2.5tdi r.v.00 103kw 240+ na 16´ ale chtělo by to nějakou upravu motoru na to volvo ale nic nemuzu najit jen to načipot + možná místo trysek 502 tam dat 764 a chtelo by to nejaky lepsi turbo
nema nekdo zkuzenost s upravou Volvo V70 2.5Tdi 5Valec 103kW motor Audi!
)
a aktualni Volvo V70 2.5tdi r.v.00 103kw 240+ na 16´ ale chtělo by to nějakou upravu motoru na to volvo ale nic nemuzu najit jen to načipot + možná místo trysek 502 tam dat 764 a chtelo by to nejaky lepsi turbo
Od roku 99 nahoru jsou tam trysky 73P 838 s úhlem rozprášení 160° Nejsem si jistej jestli by 764 byly nějakým extra přínosem, kromě toho že to bude víc hulit....TDIzero píše:možná místo trysek 502 tam dat 764
Větší turbo by bylo fajn, ale pokud nebude VNT tak se bude sbírat až ve velkých otáčkách a bude s tím opruz jezdit. Neznám, ani jsem nečet o nikom, kdo má funkční ovládání VNT přes řídící jednotku (nemyslím na sprosťáka mechanicky přes předělanou baňku) na MSA 15.x Volvu 2.5D/TDI.
Volvo V70 2,5D