325 tds oprava valcu...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše geo, než kupovat další vyhoněný motor je lepší opravit ten vlastní, stačí zkusit hranu nahoře, dát tam píst , jak kloktá, ale většinou stačí písty vyčistit, nandat nové Goetze kruhy, když stojí na 4 válec max. do 4000 kč, tak tady tak do 5000 kč, dát nové min. ojniční šály a moto přežije kastli...Sehnat "dobrý " ojetý motor se rovná zázraku..
nepropadat panice...
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..no u vas mozno zozenies kruha zatak lacino u nas ma na jeden valec stali 50e ale da sa ist aj formou vymeny kruzok ako som povedal nevidel som este mybehany blok na tomto motore ale toto su podivne nizke tlaky take som este ani nevidel
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A co hlava, neutíká to ventily?
nepropadat panice...
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

a to bude lahko mozne ved na nasej sme davali vsetky sedla robit lebo boli roztlacene tak to by bolo dat kuknut
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

se mi nechce verit, ze by pres ventily utikal takovy tlak. urcite tam netesnosti budou. ty spis zapricini vetsi spotrebu oleje, pripadne trochu nepravidelny volnobeh.
HElP2help
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 črc 2012, 15:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od HElP2help »

chlapi konecne v tom mam jasno :) a vidim to tak ze to zatim tak necham a bud u to resit az mi to bude prat olej a nebo naftu do ojele zatim to je v cajku :))) jen za studena klepe posledni valec ale za tepla to skoro zmizi
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

to muze klepat vstrik -> spatne rozprasuje. samozrejme nikdo te tu nebude nutit, abys to jakkoli opravoval, spis by me zajimalo, jak to auto jede. pokud to ma opravdu tlaky 17baru.... to by potom nemohlo mit snad ani 100ps. no a kdyz jsem jel s 318tds, bylo to docela utrpeni. bylo to pouze priblizovadlo z bodu A do B. u 325tds se uz bez problemu muze rict radost z jizdy :-)
HElP2help
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 črc 2012, 15:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od HElP2help »

k5ynd1auto jede jak ma urcite nebudu mit plnich 143 koni ale co sem vezl kamosa tak rikal ze mito jede ma 535 d volnobech bezi v pohode akorat kdyz jedu na dvojku tak po chvili se auto zacne houpat dopredu a dozadu :)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9171
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

nechci být provokatér ale myslím že to budeš řešit s prvním zimním počasím (LOL)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

hansdob píše:nechci být provokatér ale myslím že to budeš řešit s prvním zimním počasím (LOL)
yes :-)
HElP2help
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 črc 2012, 15:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od HElP2help »

myslim si ze ne mel jsem golfa chudak dychal sposlednich ale i tak v zimne startoval jak nic
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To nejde moc dohromady, bez komprese není startu, a 17 atm je hodně málo. Ten Tvůj Golf byl asi utahaný, ale kompresi měl... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „BMW“