Dneska jsem řešil zajímavou věc, která s tímto přímo souvisí.
Kamarád přijel se Sharanem AFN, že když víc přišlápne plyn, fouká mu z palubní desky vzduch. Myslel jsem, že mu praskla hadička, která vede od sacího potrubí do jednotky a šel takřka najisto. Ejhle - hadička byla v pořádku. Prasklá byla až ta uvnitř (ten častý problém, co tu řešíme) a tlak od turba byl asi tak vysoký, že vyrazil z obalu jednotky tuto gumovou membránu úplně ven. Tím se stalo, že plnicí tlak neplnil jen útroby jednotky, ale i klín řidičův

Spravila to obligátní výměna vnitřní hadičky a nacvaknutí membránky do obalu jednotky.
Když jsem mu to celé opravil, jal jsem se mu vysvětlit, co se tam vlastně stalo a co se mohlo stát. Řekl jsem mu: "Buď rád, že ti to foukalo jen na pindíka. Si představ, kdybys měl tu palubní desku dobře utěsněnou, tak ti tím přetlakem mohly vletět budíky do ksichtu za jízdy." Blboun - asi minutu mi to fakt věřil
