Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
	Moderátoři:  šulda , Moderátoři 
			
		
		
			
				
																			
								Kedar_K 							 
						Nováček 			
		Příspěvky:  9 Registrován:  26 čer 2011, 14:33
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Kedar_K  30 srp 2012, 18:48 
			
			
			
			
			Ahoj, veděl by někdo jaké jsou rozdíly mezi naftovými a benzinovými turby? Dík
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								dibarbora 							 
						Přispěvovatel 			
		Příspěvky:  497 Registrován:  24 zář 2009, 12:12
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od dibarbora  30 srp 2012, 19:15 
			
			
			
			
			Benzinove byva chladene vodou. Pri nafte voda nebyva. Aspon tolko som postrehol co som videl. Myslim, ze aj materialovo je benzinove narocnejsie vzhladom na teplotu vyfukovych plynov.
			
			
									
									Passat Variant B5 99, AFN 81kW
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Kedar_K 							 
						Nováček 			
		Příspěvky:  9 Registrován:  26 čer 2011, 14:33
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Kedar_K  30 srp 2012, 19:20 
			
			
			
			
			Takže naftové turbo nemám šanci použít u benzinu, ani když bude cca 100cm za hlavou?
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jurki888 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2564 Registrován:  07 srp 2006, 23:51
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Nitra 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od jurki888  30 srp 2012, 19:21 
			
			
			
			
			a este benzinove nebyvaju variabilne aspon myslim
			
			
									
									159 2.4 JTDM Na  objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jurki888 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2564 Registrován:  07 srp 2006, 23:51
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Nitra 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od jurki888  30 srp 2012, 19:23 
			
			
			
			
			podla mna mozes ja mam teraz pri plnej zatazi okolo 1000c a turbo drzi ma hranicu tusim 900 a u benzinu by tiez nemalo presiahnut 1000
			
			
									
									159 2.4 JTDM Na  objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								TDI tech 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  10233 Registrován:  16 říj 2007, 23:18
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od TDI tech  30 srp 2012, 20:03 
			
			
			
			
			Jeden model od porsche ma VGT turbo v benzine, ale asi 1/3 cny auta robi to VGT turbo 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jurki888 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2564 Registrován:  07 srp 2006, 23:51
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Nitra 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od jurki888  30 srp 2012, 20:49 
			
			
			
			
			
			
			
									
									159 2.4 JTDM Na  objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								elch 							 
						Přispěvovatel 			
		Příspěvky:  311 Registrován:  31 led 2011, 20:57
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  karlovy vary 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od elch  30 srp 2012, 20:51 
			
			
			
			
			a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou  účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jurki888 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2564 Registrován:  07 srp 2006, 23:51
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Nitra 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od jurki888  30 srp 2012, 20:58 
			
			
			
			
			no ja len skusenost kamos ma 2.0tb z kurva velkum turbom sice teraz tlaci iba minimum ma tam 340 ps a teplotu na turbe ma 600c
			
			
									
									159 2.4 JTDM Na  objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jurki888 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2564 Registrován:  07 srp 2006, 23:51
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Nitra 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od jurki888  30 srp 2012, 21:01 
			
			
			
			
			inak mne tlaci pri plnom knedlikufurt 1.65;-)
			
			
									
									159 2.4 JTDM Na  objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								TDI tech 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  10233 Registrován:  16 říj 2007, 23:18
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od TDI tech  30 srp 2012, 21:17 
			
			
			
			
			elch píše: a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou  účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi
S tou ucinnostou opatrne 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								jurki888 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2564 Registrován:  07 srp 2006, 23:51
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Nitra 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od jurki888  30 srp 2012, 21:19 
			
			
			
			
			ked uz slaha plamen tak je zle pre to ze zmes nehori vo valci ale vo vyfuku
			
			
									
									159 2.4 JTDM Na  objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Kedar_K 							 
						Nováček 			
		Příspěvky:  9 Registrován:  26 čer 2011, 14:33
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Kedar_K  30 srp 2012, 22:11 
			
			
			
			
			Dalo by se vyřešit nějaké dodatečné chlazení? Pokud by se nějak ochladil obal. Stejně lopatky budou horké a o ty se jedná nejvíce ne?
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Kedar_K 							 
						Nováček 			
		Příspěvky:  9 Registrován:  26 čer 2011, 14:33
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Kedar_K  31 srp 2012, 18:12 
			
			
			
			
			Ví ještě někdo jaká je cca teplota nasávaného vzduchu u turbo motorů?
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								rudy5 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2935 Registrován:  04 pro 2007, 15:36
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od rudy5  31 srp 2012, 18:16 
			
			
			
			
			elch píše: a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou  účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi
ale ta voda tam je
BMW 330 ix