Rozdíl mezi naftovým a benzinovým turbem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kedar_K
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2011, 14:33
Odpovědi: 0

Rozdíl mezi naftovým a benzinovým turbem

Příspěvek od Kedar_K »

Ahoj, veděl by někdo jaké jsou rozdíly mezi naftovými a benzinovými turby? Dík
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Benzinove byva chladene vodou. Pri nafte voda nebyva. Aspon tolko som postrehol co som videl. Myslim, ze aj materialovo je benzinove narocnejsie vzhladom na teplotu vyfukovych plynov.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Kedar_K
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2011, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kedar_K »

Takže naftové turbo nemám šanci použít u benzinu, ani když bude cca 100cm za hlavou?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

a este benzinove nebyvaju variabilne aspon myslim
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

podla mna mozes ja mam teraz pri plnej zatazi okolo 1000c a turbo drzi ma hranicu tusim 900 a u benzinu by tiez nemalo presiahnut 1000
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Jeden model od porsche ma VGT turbo v benzine, ale asi 1/3 cny auta robi to VGT turbo :roll:
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

:o
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

no ja len skusenost kamos ma 2.0tb z kurva velkum turbom sice teraz tlaci iba minimum ma tam 340 ps a teplotu na turbe ma 600c
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

inak mne tlaci pri plnom knedlikufurt 1.65;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

elch píše:a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi
S tou ucinnostou opatrne :kol1:
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ked uz slaha plamen tak je zle pre to ze zmes nehori vo valci ale vo vyfuku
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Kedar_K
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2011, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kedar_K »

Dalo by se vyřešit nějaké dodatečné chlazení? Pokud by se nějak ochladil obal. Stejně lopatky budou horké a o ty se jedná nejvíce ne?
Kedar_K
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26 čer 2011, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kedar_K »

Ví ještě někdo jaká je cca teplota nasávaného vzduchu u turbo motorů?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

elch píše:a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi
ale ta voda tam je
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“