Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Kedar_K
Nováček
Příspěvky: 9 Registrován: 26 čer 2011, 14:33
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Kedar_K » 30 srp 2012, 18:48
Ahoj, veděl by někdo jaké jsou rozdíly mezi naftovými a benzinovými turby? Dík
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497 Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0
Příspěvek
od dibarbora » 30 srp 2012, 19:15
Benzinove byva chladene vodou. Pri nafte voda nebyva. Aspon tolko som postrehol co som videl. Myslim, ze aj materialovo je benzinove narocnejsie vzhladom na teplotu vyfukovych plynov.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Kedar_K
Nováček
Příspěvky: 9 Registrován: 26 čer 2011, 14:33
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Kedar_K » 30 srp 2012, 19:20
Takže naftové turbo nemám šanci použít u benzinu, ani když bude cca 100cm za hlavou?
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564 Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra
Příspěvek
od jurki888 » 30 srp 2012, 19:21
a este benzinove nebyvaju variabilne aspon myslim
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564 Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra
Příspěvek
od jurki888 » 30 srp 2012, 19:23
podla mna mozes ja mam teraz pri plnej zatazi okolo 1000c a turbo drzi ma hranicu tusim 900 a u benzinu by tiez nemalo presiahnut 1000
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 30 srp 2012, 20:03
Jeden model od porsche ma VGT turbo v benzine, ale asi 1/3 cny auta robi to VGT turbo
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564 Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra
Příspěvek
od jurki888 » 30 srp 2012, 20:49
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311 Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary
Příspěvek
od elch » 30 srp 2012, 20:51
a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564 Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra
Příspěvek
od jurki888 » 30 srp 2012, 20:58
no ja len skusenost kamos ma 2.0tb z kurva velkum turbom sice teraz tlaci iba minimum ma tam 340 ps a teplotu na turbe ma 600c
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564 Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra
Příspěvek
od jurki888 » 30 srp 2012, 21:01
inak mne tlaci pri plnom knedlikufurt 1.65;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 30 srp 2012, 21:17
elch píše: a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi
S tou ucinnostou opatrne
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564 Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra
Příspěvek
od jurki888 » 30 srp 2012, 21:19
ked uz slaha plamen tak je zle pre to ze zmes nehori vo valci ale vo vyfuku
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
Kedar_K
Nováček
Příspěvky: 9 Registrován: 26 čer 2011, 14:33
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Kedar_K » 30 srp 2012, 22:11
Dalo by se vyřešit nějaké dodatečné chlazení? Pokud by se nějak ochladil obal. Stejně lopatky budou horké a o ty se jedná nejvíce ne?
Kedar_K
Nováček
Příspěvky: 9 Registrován: 26 čer 2011, 14:33
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Kedar_K » 31 srp 2012, 18:12
Ví ještě někdo jaká je cca teplota nasávaného vzduchu u turbo motorů?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935 Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0
Příspěvek
od rudy5 » 31 srp 2012, 18:16
elch píše: a proč by tam tu vodu asi lili do toho benzínovýho, naftový dává největší tlak od 1500 a za chvíli začne klesat se snižující zátěží, benzínový to tam pere furt, a spalování nafty má velkou účinnost, z benzinu šlehá plamen až kamsi
ale ta voda tam je
BMW 330 ix