jakoby padal tlak turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

takže zavada nezistená stále? ja som sa stým stretol,že pokial je EGR zaseknutý a otvorený,tak motor ani nenaštartuje,stilo 1.9JTD,síce to bolo v zime:)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Galoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 24 úno 2010, 20:51

Příspěvek od Galoš »

Jojo,nic nezjisteno. Vag nic nepsal. Mam podezdreni ze mozna neco na palivove ceste. Mozna?
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Galoš píše:no neni to ten egr a ani ten ovladaci ventil :(
Na volnobehu zhod hadicu zo sania na tej bajonetovej casti a pozri v akom stave je klapka v sani - musi byt v rovine so sanim. Popros niekoho nech pozera a zapalovanim vypni motor. Klapka sa musi na moment zavriet a po par sekundach otvorit (opat do rovnobeznej polohy so sanim). Vizualne treba sledovat ci sa pri pohybe nezadrhava a ide plynule po celej drahe.

P.S. Ak by si mal nahodou klapku ovladanu krokovym motorcekom a nie podtlakom a elmg. ventilom (co u tohto motoru nepredpokladam), tak daj vediet, diagnosticky postup bude iny.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Galoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 24 úno 2010, 20:51

Příspěvek od Galoš »

Ok. Vecer zkusim a dam vedet. Dekuju!
Galoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 24 úno 2010, 20:51

Příspěvek od Galoš »

Myslis trubka co vede od filtboxu? Tam uvidim prd. Myslim ze se to zhorsuje. Na to ze jsem 300km od baraku na dovoleny tak docela dobry :( mam tady jedny sikakleste a sroubovak (wallbash) (rofl)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9179
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ta klapka zustává otevřená je v pohodě tu jsem kontroloval, egr je zavřený (pro jistotu zaslepený) turbo tlačí na požadavek ale až cca od 2300ot za min do dvou tis požadavek je větší ale turbo nedotlačí , banka na turbu těsní s regulací hýbal majitel a prý chodí (já jsem tam nelezl) sáákra jsem to mohl nalogovat jsem si v tom fofru co jsem měl nevzpoměl.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

škoda toho logu,by sme to skukli :/
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Galoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 24 úno 2010, 20:51

Příspěvek od Galoš »

Ahoj všichni, a především zdravím Hansdoba. Tak dnes konečně posun. Po výměně fakt už všeho :D nahoda pomohla. Zkušel jsem měnit váhy vzduchu,měl jsem od kámošů váhy na který jezděj a nic. Objednal jsem novou od Bosch přesně tu kterou jsem tam měl než se to podělalo a zase nic. Kolega seděl v nastartovanym autě,já měnil váhy jako divej a najednou hulaká z auta jako co že jsem tam udělal. Já že nic a on teď že to lítá do otaček jak fík. No prostě při odpojený váze na volnoběh otáčky okamžitě reagovali na plyn. pedál ale po dvou tisících otáček mrtvo. Co s tím?? No tak zoufalej pokus a dle návodu zde na foru jseme dali dvě diody v serii do konektoru a auto jako nový!! Jelo jako šlak. Ale tohle řešení mně tak nějak neuspokojuje,takže máte na to nějakej názor nebo logický vysvětlení. Všem děkuju.
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 839
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Galoš píše:Ahoj všichni, a především zdravím Hansdoba. Tak dnes konečně posun. Po výměně fakt už všeho :D nahoda pomohla. Zkušel jsem měnit váhy vzduchu,měl jsem od kámošů váhy na který jezděj a nic. Objednal jsem novou od Bosch přesně tu kterou jsem tam měl než se to podělalo a zase nic. Kolega seděl v nastartovanym autě,já měnil váhy jako divej a najednou hulaká z auta jako co že jsem tam udělal. Já že nic a on teď že to lítá do otaček jak fík. No prostě při odpojený váze na volnoběh otáčky okamžitě reagovali na plyn. pedál ale po dvou tisících otáček mrtvo. Co s tím?? No tak zoufalej pokus a dle návodu zde na foru jseme dali dvě diody v serii do konektoru a auto jako nový!! Jelo jako šlak. Ale tohle řešení mně tak nějak neuspokojuje,takže máte na to nějakej názor nebo logický vysvětlení. Všem děkuju.
Napiš jaký diody a kam jsi je dal.Mam ten samý problém.Dik
roy1
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 16 črc 2010, 22:17
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od roy1 »

UchoTD píše:kiež by aj sem napísali kde bola závada a nie tak tajnostkársky :D :D

hansdob

máš SZ


Tiež si myslím že by sa mohli písať príspevky na fórum a nie S.Z.
Potom sa môžu priučiť aj ostatní členovia.

Len toľko...
VW GOLF 4 /1,9Tdi AHF
Galoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Odpovědi: 0
Registrován: 24 úno 2010, 20:51

Příspěvek od Galoš »

Ale vzdyt je to tady vsechno popsany?! Nic vic,nic min. A ten navod na ty diody je tady taky :o
michalss
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2011, 12:24

Příspěvek od michalss »

Galoš píše:Ale vzdyt je to tady vsechno popsany?! Nic vic,nic min. A ten navod na ty diody je tady taky :o
tak postni link
maryo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2010, 13:06

Příspěvek od maryo »

co podtlak na ovládání turba? zkontroluj si trubku od vývěvy k posilovači brzd, jestli neni prasklá...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“