jakoby padal tlak turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
takže zavada nezistená stále? ja som sa stým stretol,že pokial je EGR zaseknutý a otvorený,tak motor ani nenaštartuje,stilo 1.9JTD,síce to bolo v zime:)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Na volnobehu zhod hadicu zo sania na tej bajonetovej casti a pozri v akom stave je klapka v sani - musi byt v rovine so sanim. Popros niekoho nech pozera a zapalovanim vypni motor. Klapka sa musi na moment zavriet a po par sekundach otvorit (opat do rovnobeznej polohy so sanim). Vizualne treba sledovat ci sa pri pohybe nezadrhava a ide plynule po celej drahe.Galoš píše:no neni to ten egr a ani ten ovladaci ventil
P.S. Ak by si mal nahodou klapku ovladanu krokovym motorcekom a nie podtlakom a elmg. ventilom (co u tohto motoru nepredpokladam), tak daj vediet, diagnosticky postup bude iny.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9179
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
ta klapka zustává otevřená je v pohodě tu jsem kontroloval, egr je zavřený (pro jistotu zaslepený) turbo tlačí na požadavek ale až cca od 2300ot za min do dvou tis požadavek je větší ale turbo nedotlačí , banka na turbu těsní s regulací hýbal majitel a prý chodí (já jsem tam nelezl) sáákra jsem to mohl nalogovat jsem si v tom fofru co jsem měl nevzpoměl.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Ahoj všichni, a především zdravím Hansdoba. Tak dnes konečně posun. Po výměně fakt už všeho
nahoda pomohla. Zkušel jsem měnit váhy vzduchu,měl jsem od kámošů váhy na který jezděj a nic. Objednal jsem novou od Bosch přesně tu kterou jsem tam měl než se to podělalo a zase nic. Kolega seděl v nastartovanym autě,já měnil váhy jako divej a najednou hulaká z auta jako co že jsem tam udělal. Já že nic a on teď že to lítá do otaček jak fík. No prostě při odpojený váze na volnoběh otáčky okamžitě reagovali na plyn. pedál ale po dvou tisících otáček mrtvo. Co s tím?? No tak zoufalej pokus a dle návodu zde na foru jseme dali dvě diody v serii do konektoru a auto jako nový!! Jelo jako šlak. Ale tohle řešení mně tak nějak neuspokojuje,takže máte na to nějakej názor nebo logický vysvětlení. Všem děkuju.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 839
- Registrován: 21 lis 2011, 20:04
- Bydliště: ZR-Vysočina
Odpovědi: 0
Napiš jaký diody a kam jsi je dal.Mam ten samý problém.DikGaloš píše:Ahoj všichni, a především zdravím Hansdoba. Tak dnes konečně posun. Po výměně fakt už všehonahoda pomohla. Zkušel jsem měnit váhy vzduchu,měl jsem od kámošů váhy na který jezděj a nic. Objednal jsem novou od Bosch přesně tu kterou jsem tam měl než se to podělalo a zase nic. Kolega seděl v nastartovanym autě,já měnil váhy jako divej a najednou hulaká z auta jako co že jsem tam udělal. Já že nic a on teď že to lítá do otaček jak fík. No prostě při odpojený váze na volnoběh otáčky okamžitě reagovali na plyn. pedál ale po dvou tisících otáček mrtvo. Co s tím?? No tak zoufalej pokus a dle návodu zde na foru jseme dali dvě diody v serii do konektoru a auto jako nový!! Jelo jako šlak. Ale tohle řešení mně tak nějak neuspokojuje,takže máte na to nějakej názor nebo logický vysvětlení. Všem děkuju.