Audi A4 06 2,0TDI vibrace, ztráta výkonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
maryo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 09 led 2010, 13:06
Odpovědi: 0

Audi A4 06 2,0TDI vibrace, ztráta výkonu

Příspěvek od maryo »

Mám problém s A4 2,0TDI, je to 8mi ventil najeto 275t km. Poprvé se vibrace objevily po ostřejší jízdě, pak zase zmizely. Pak se objevovaly čím dál častěji. Následně zjištěna nafta v oleji, vyměněné tandem. čerpadlo, seřízené vstřiky, motor stále vibruje a nemá výkon. Nevibruje jen když je studený, ale stejně nemá plný výkon...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ročník? kod motora? :P
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemá ohoblovanou vačku?
maryo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 09 led 2010, 13:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od maryo »

06 BKP, vačka nevypadá...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nafta v oleji,vymačkaná hlava alebo gumičky vstrekov,vymeniť,podfukujú určite a potom sa uvidí dalej.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4943
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

ty gumičky by zněly logicky.ty by se měly projevit při měření komprese.zkusil jsi si nechat změřit kompresi ve válcích?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Dayco
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 24 bře 2006, 17:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Dayco »

pozri pal.filter, ak je čierny gumičky na vstrekoch vymenit a samo kvlitny pal.filter :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

BKP je 16V, píšeš, že máš 8V, zkus přetěsnit vstřiky, jestli je to opravdu 8V
maryo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 09 led 2010, 13:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od maryo »

oprava motor je BPW...
maryo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 09 led 2010, 13:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od maryo »

takže pokračování příběhu:
Auto stále jakoby mírně škube a mám pocit, jako by jelo na 3 válce, kouří černě a na místě při plném plynu, nejdříve zakouří černě a pak hrozně bíle a je cítit nespálená nafta. Volnoběh OK, vyndal jsem filtr pevných částic, byl z poloviny neprůchodný, vyměněny vstř. trysky, změřena komprese 30, 30, 32, 31 PSI. Mohl by to dělat reg ventil tlaku oleje?
maryo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 09 led 2010, 13:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od maryo »

Pokračování příběhu: rozebral jsem motor a byla praskalá hlava až ke vstřiku a protože už ani turbo a spodek nebyl v nejlepší kondici, vyměnil se motor.
Takže momentální problem je že nový motor jde nastartovat a vytočí se max. 1900ot. a dost, hází chybu P0321 nesmyslný signál snímače kliky. s původním čidlem jsou max ot. 1900, s jiným (naprosto stejným) jen 1200ot nechápu... to co jsem tam zkoušel 100% funguje, vytáhnul jsem ho z jiný Audiny. kontroloval jsem rozvody i kabeláž až k ř.j. jediný co mi ještě napadá je ten zubatej kroužek na klice, jestli neni třeba ohnutej... volnej se nezdá, šahal jsem na něj prstem... ach jo...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“