Vyšší výkon na LTO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Vyšší výkon na LTO
Ahoj,tak dnes jsem se projel v T4 1.9 TD která jezdí na LTO+rostlinný olej nový,no řeknu Vám je možné že to má větší výkon? Akorát to trochu nespaluje,nebo spíš nestíhá spalovat,když jsem mu naložil,byl za mnou pěknej černej dým...
no jiste,ze to je mozny a ne jen mozny,ale je to tak bez diskuze.
je to vysokocetanova nafta proti tomu co koupis na vetsine ceskych benzinek.
je to vysokocetanova nafta proti tomu co koupis na vetsine ceskych benzinek.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak to nevim:D me osob ne vif u nafty ani oleje nic neudelal, vseci to chvali,ale ja prolil plechovku na 200 litrech nafty a nic.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ja to lil vyhradne v zime,protoze to je zimni vif. to je jedno jen rikam,ze to byly vyhozene 2 kila. co nejvic zmekcilo chod motoru je novej repkacradluk píše:mosis pockat na zimu, v lete na tom poznas kulovesikin1987 píše:tak to nevim:D me osob ne vif u nafty ani oleje nic neudelal, vseci to chvali,ale ja prolil plechovku na 200 litrech nafty a nic.![]()
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
LTO má nízkou mazivost a nejsou v něm aditiva? LTO je poměrně kvalitní nafta, ve srovnání s vojenskou (která je jak známo velmi kvalitní kvůli dlouhodobému skladování) byl víceméně jediný rozdíl v příměsi biosložky v množství daném legislativou (vojenská je bez bio). CČ bylo myslím 52, v případě zájmu dohledám. Šlo o LTO z Rakouska. Závěr jsme učinili takový, že se nejspíš jedná o běžnou rakouskou naftu (tu jsem bohužel netestoval) s příměsí barviva.
Důkaz místo slibů
:

Takže CČ 51,7. ČSN EN 590 udává CČ min 51, takže je to v normě. A Benzina má CČ 62? To se mi nezdá... Ono "čím víc, tím líp" v tomto případě neplatí, vyšší CČ zkracuje průtah vznícení a způsobuje tvrdý chod a opalování špiček vstřiků. Takže snažit se docílit čísla 70 je spíš kontraproduktivní. Nicméně částečného zvýšení docílíš právě přidáním např. VIFu, ale o kolik přesně, to nevím. Já dávám 1:1000 do nafty a 1:500 do oleje. V létě letní, v zimě zimní.


Takže CČ 51,7. ČSN EN 590 udává CČ min 51, takže je to v normě. A Benzina má CČ 62? To se mi nezdá... Ono "čím víc, tím líp" v tomto případě neplatí, vyšší CČ zkracuje průtah vznícení a způsobuje tvrdý chod a opalování špiček vstřiků. Takže snažit se docílit čísla 70 je spíš kontraproduktivní. Nicméně částečného zvýšení docílíš právě přidáním např. VIFu, ale o kolik přesně, to nevím. Já dávám 1:1000 do nafty a 1:500 do oleje. V létě letní, v zimě zimní.