Kontrolka elektroniky motoru - VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kontrolka elektroniky motoru - VAG
Panove, nalezl jsem tuto chybovou hlasku po rozsviceni kontrolky zavad elektroniky motoru, nevite, co s tim?
Diky!!!
Adresa 01: Motor (J623-CCWA) Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 8K2 907 401 HW: 8K1 907 401 A
Díl: 3.0TDI EDC17 H01 0006
Revize: 15H01---
Kódování: 010C002C190F0120
Dílna #: WSC 06325 000 00000
ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0118K2907401 001006
ROD: EV_ECM30TDI0118K2907401.rod
VCID: EADF469BBCEF
1 Fault Found:
4807 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 00 [104] - zkrat na kostru
info o závade:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 21
Kilometry: 155061 km
Datum: 2012.09.06
Cas: 16:17:40
Readiness: 0 1 0 0 0
Diky!!!
Adresa 01: Motor (J623-CCWA) Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 8K2 907 401 HW: 8K1 907 401 A
Díl: 3.0TDI EDC17 H01 0006
Revize: 15H01---
Kódování: 010C002C190F0120
Dílna #: WSC 06325 000 00000
ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0118K2907401 001006
ROD: EV_ECM30TDI0118K2907401.rod
VCID: EADF469BBCEF
1 Fault Found:
4807 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 00 [104] - zkrat na kostru
info o závade:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 21
Kilometry: 155061 km
Datum: 2012.09.06
Cas: 16:17:40
Readiness: 0 1 0 0 0
cao..mam ten istz problem..egr vycistene.sanie vycistene.harmonikova trubka vycistena.tak isto aj klapka..a problem sa stale objavuje..robil som aj test akcnych clenov a vyzera ze egr funguje..(otvara-zatvara) neviete niekto poradit co moze byt problem..vdaka.. 

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Mam motor s DPF a EGR mam v softu off a zdá se že to nic nedělá. Nikdo mi nebyl schopnej říct jakej má egr na DPF vliv, tak jsem to zkusil. Je fakt, že ladič kterej mi to dělal říkal ať to hlídám, ale že by to nic dělat nemělo. Tak uvidíme, zatim mam prd najeto (cca 1000km), ale budu to hlídat.toefuk píše:co na to povie filter pevnych castic? ak ho tam ma...UchoTD píše:minimálne sofrwarovo to musí ísť.
Teoreticky by to fakt vliv mít nemělo, protože v zátěži je stejně zavřenej a při regeneraci taky. A při mým stylu jízdy se stejně moc neotvíral, nejsem z těch co by to nechávali někde klapat na volnoběh a i tak se po nějaký době na volnoběh zavírá.
Jestli někdo ví jakej by měl mít EGR vliv na DPF, tak sem s ním.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
Řikal jsem, že je to i o "mastnostě" těch sazí (čim nedokonalejší spalování a/nebo studenější motor, tim jsou mastnější a i když "v druhym kole" je míň kyslíku, tak pořád díky velký kompresi i ta vrácená část spalin líp prohoří), pokud se s tim autem opravdu jezdí (o což se v tvym případě nebojim), tak bude rozdíl v zanášení DPF nepatrnej, ne-li ve výsledku nulovej (když to průběžně sem tam protáhneš po dálnici), sledoval bych to možná v zimě ...
pašíkombi AFN B597
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 30 pro 2008, 21:03