BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

Tak tohle chci! :) Kdyby tě osvítilo, tak se prosím o ten název poděl, já už jsem nedoufal, že by se něco takového mohlo objevit. A to je tedy něco origo pro BMW servisy, když říkáš neuniverzální? To by pak nemusel být takový problém to dohledat, zase tolik systémů snad nepoužívali.

Jinak moje E34 je z 5/95, takže tam by kdyžtak problém být neměl.
Uživatelský avatar
TheJaricek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 04 zář 2012, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od TheJaricek »

zdravím, ted řeším problém s dávkou paliva u TDSa.
Měnila se elektrická hlava na čerpadle kvůli změně motoru TD do TDSa auta.
A potřeboval bych poradit:
1) lektronickou hlavou se pohybuje když musí být motor v provozní teplotě?
2) motor pokuckává a když se přidá plyn chová se jako benzín, vůbec nejde černej dým a nekouří, bylo se to projíždět a nejede to.
3)když posunu na volnoběh čerpadlo směrem ke kabině motor padne na minimum volnoběžných otáček 400 a mín
Může mi někdo poradit?
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

Máš malou dávku, musíš s hlavou dozadu, tedy ke kabině. Když to přeženeš, tak to hulí a otáčky lítají nahoru dolů. Na teplotě až tak nezáleží, než trefíš tu polohu, tak se to prohřeje dost. :) Provozní je samozřejmě lepší kvůli korekcím.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..mne sa napr. s auto nespoji ani bmw scaner ani CarSoft boli rozdielne zapojene piny v diag. zasuvke ako abs a tieto srandy to nacita ale motorovu jednotku nie, neviem preco to sudruhovia takto urobili kazdopadne ja nemam na diag motor K-line ale L-line a na to treba iny kabel, nepomoze ani prepinovat ani nic..


..e34 sa dala diag vzdy, kdezto e36 nie kazda viem ze asi do r 1995 sa neda spojit s jednotkou
Naposledy upravil(a) bjukemen dne 11 zář 2012, 19:56, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

ThatsMe píše:Tak tohle chci! :) Kdyby tě osvítilo, tak se prosím o ten název poděl, já už jsem nedoufal, že by se něco takového mohlo objevit. A to je tedy něco origo pro BMW servisy, když říkáš neuniverzální? To by pak nemusel být takový problém to dohledat, zase tolik systémů snad nepoužívali.

Jinak moje E34 je z 5/95, takže tam by kdyžtak problém být neměl.
Taky mám 95 a přesně všechny tyto veličiny sme z toho dokázali vyčíst ;) A pomocí té DOsácké diagnostiky (která byla přímo z BMW půjčená) sme i mazali adaptativní hodnoty v jednotce automatu, jdou tam ladit otevírací impulzy pro ventily jednotlivých kvaltů a já nevim co všecko ještě :-)

Název se pokusím sehnat, ale nic neslibuju, ok? ;)
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

OK, díky moc, budu čekat a doufat. :)
Mám kamaráda v Renocaru, snad by pak zajistil dodání. :)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

tak ten by snad mohl vědět i název toho nejvhodnějšího programu, ne?
Fx323i
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 05 zář 2012, 14:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fx323i »

Míšánek píše:Název se pokusím sehnat, ale nic neslibuju, ok? ;)
Nebyla to INPA?
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

Není tam dlouho a nevím, kolik E34 ještě jezdí na servis do Renocaru, tak aby to vůbec znal. :) Ale zkusím to, dobrý nápad. :)

Fx: INPA není DOSová, nebo jo?
Fx323i
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 05 zář 2012, 14:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fx323i »

Není, ale vypadá tak (skoro)... (crazy)

Obrázek

Kódování proměnných v jednotkách to umí...
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

Tak kamarád psal, že asi GT1, ale nemá zkušenost... To už bych víc vsázel na INPU, co myslíte?...
Fx323i
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 05 zář 2012, 14:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fx323i »

Pravdou je, že INPA je spíš vývojářská a pochybuju, že by ji v BMW měli. S GT1 je už větší pravděpodobnost, ale na DOSu to fakt neběží - je to Linux. Kdybys bydlel blíž, tak ti ji můžu půjčit, mám ji (GT1, Inpu a pár dalších).
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Jj, Inpa to byla přesně tak! Teda jsem si skoro téměř jist :-)
Ale na ten program, co běžel v tom vizuelně dosáckém prostředí (mohl to byt Linux, co já vím - psal jsem že to jenom vypadalo jako DOS) fakt netuším jak se jmenuje

Fxi, co ty tu děláš? Konečně se ti zalíbily pořádné motory? :-D
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

Taky jsem chtěl komentovat, že je všude. Ale Fxe není nikdy dost. :)
A k těm diagnostikám, ať už tomu dáme trochu ksicht :), takže co jste dělali s inpou a co s tou druhou, které nemůžeš přijít na jméno? Páč jestli INPA zvládá live data, jakože by i mohla, tak je to docela výhra, kabel i s redukcí je do litru a samotný SW se dá stáhnout celkem snadno, je tak? Jestli to dám dohromady, bude k dispozici! :)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Prosim tě takto - s Inpou sme četli live data motoru bez problémů, akorát s poněkud vyšší latencí. U e39 tds jsou ty hodnoty prý aktualizovány rychlej, takže je to asi dané motor managementem, nicméně jde podle toho seřídit dávka si myslím v klidu ;)

Nicméně i tato diagnostika, Inpa, se nedovedla dostat do ECU automatu (5hp18) což jsem já potřeboval taky mimo jiné. To zvládla pouze ta stará diagnostika, která je podle všeho i asi nějaká vzácná. I ten borec to měl půjčené od kohosi z některého origo BMW servisu v Praze a teprve sme to zkoušeli na mojem tdsu. A to je člověk, který se autoelektrikařinou živí.

Už jsem to snad napsal aspoň trochu jako člověk :-D Nicméně potom dej tip na tu Inpu a ostatní věci, rád bych si taky napíchl někdy auto 8)
Odpovědět

Zpět na „BMW“