Kontrola logu octávia II

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Kontrola logu octávia II

Příspěvek od pmmoto »

Prosím znalce o posouzení logu - děkuji. http://www.ulozto.cz/xfRVnUh/log-01-003-010-013-csv
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

no,miestami nám to kúsok prefukuje.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Aha, takže nic, ono to asi není vidět, ale auto nejede už od těch 1800ot, motor se začne třást a pomalu se rozjíždí - do nouzáku nepadá - žádná závada. (podfukujou vstřiky??... :x ) Umí to někdo rozpoznat podle logu?? Díky.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tak stýmto hľadaj problém vo vstrekovaní,lebo podľa logu je všetko v najlepšom poriadku,pamäť závad čistá?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Psal jsem, do nouzáku nepadá - pamět bez závad... :(
Jde poznat ve VAGu tlak na vstřiky a polohu škrtící klapky?? Jakoby nebyl vzduch, nebo nafta. Nic jiného mě nenapadá....Jinak dělá to pouze po zahřátí
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

vzduchu je dosť,všetko zo vzduchom píše OK v logu,tak zhoď dole hadicu od sania a pozri na klapku a EGR..a daj s jednotku motoru a pozri kanal 13 ake hodnoty majú vstrekovače a daj log skupiny 008 sa mi zdá,že to je,aby sme videli koľko vstrekuje nafty.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Ok. V pondělí budu pokracovat..
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Kontrola logu octávia II

Příspěvek od pmmoto »

Tak jsem se na to dostal až teď. Koukal jsem na korekci a dávku vstřikování a v době kdy to začne třepat se hodnoty nemění, tak nevím. Udělal jsem ještě jeden log, kde je krásně vidět kdy to začne blbnout a kdy ne. Připomínám jen, že to začne až když se to ohřeje nad 40' C. http://www.ulozto.cz/xqYRhLk/log-01-003-010-020-csv
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

teraz ti to blblo preto,lebo to turbo prefúklo a zasiahla regulácia..a je divný cyklus N75 skús na skúšku vymeniť a skontroluj banku a tiahlo regulácie či to chodí ľahko a nedrhne.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Ventil jsem už měnil a nepomohlo, za regulaci jsem tahal a zdála se mě, že jde dobře, ale asi to bude to turbo, budu ho muset vyndat a prohlídnout. Zatím dík.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

odpojit banku a vyskusat tak regulacii,ale urcite ju bude treba cistit.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Tak jsem odpojil baňku a regulace chodí krásně volně, ani náznak, že by se měla přidírat, tak už fakt nevím co :x
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

dotahuje banka na maximum ? nikto nehýbal s tiahlom regulácie? s červíkom?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Táhlo chodí asi1.5 cm úplně volně, s červem nikdo nehýbal, turbo má asi 80000 a tahá perfektně akorát mě pořád nejde do hlavy, proč to začne blbnout až když se to ohřeje...:-(
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

podtlakové hadičky ok? v banke to nehrkotalo? drží podtlak keď potiahneš pusou?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“