Záměna ventilu N75

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Záměna ventilu N75

Příspěvek od HarlyFXRS »

Ahoj!
Mám na O1 TDI 66kW,r.98,AGR ,špatný ventil N75 a ten co mi přišel má odlišný konektor.Může mi prosím někdo poradit,zda je možné zaměnit čísla 1H0 906 627 A (můj starý ventil),za číslo 1J0 906 627 A (ten,co mi přišel).
Nový co mi přišel,stál 868,-Kč a ten co bych tam měl mít vychází na 2184,-Kč.
Tak bych jen přehodil konektory na autě-vyšlo by to levněji.
Otázka zní,budou parametry ventilu stejné a je rozdíl pouze v konektoru?

Přitom na netu je 1J0 906 627 A psaný pro TDI 66kW a ten 1H0 906 627 A pro 81kW,tak to nechápu...(e-shop www.skoda-dily.cz/nahradni-dily/ventil-n75.html)
Děkuji za radu!Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Ten černej je na egr a ten bílí n75.Co mas na obrazku.Konektori muzes klidne prehodit ale ty ventily na obrázků jsou odlišné.Jo a na AGR přijdou ty co má kolega na obrázků.Máš přetlak ne podtlak.
Naposledy upravil(a) skoda dne 14 říj 2010, 06:15, celkem upraveno 1 x.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
RUNDA

Příspěvek od RUNDA »

podla mna su oba pre 81kW motory.pre AGR su tieto...Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ten pravý je ventil pro regulaci EGR ventilu na starších modelech z hranatou zásuvkou / proto ta cena /

Ventil nalevo je N75, ale pro VTG turba.
Jednoduše řečeno pokud máš motor AGR tenhle ti tam fungovat nebude ani po přehození konektoru.
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Tak už to chápu,jen mi není jasné,proč je nazývají v e-shopech "N75",když to je ovládání EGR.
Takže u své O1 66kW mám N75 viz obrázek,jo?Obrázek
RUNDA

Příspěvek od RUNDA »

ano,mal by si mat tento...
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Díky moc a ostatním taky!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ber to tak, že sortiment v e-shopech obvykle netvoří člověk, který pod autem denně 5hodin leží :)
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Tak po výměně ventilu N75 vypadá vše vpořádku,už nepadá do nouzáku.
Díky za pomoc!
Mizu007
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 05 bře 2011, 17:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mizu007 »

Chlapi měl bych dotaz. Jsou ventily na 81 stejné. Ten černý a ten bílý. Po koupi nové n75 to je pořád vzdechlé a po ostatních výměnách také. Nové hadičky, váha, regulační baňka na turbu, n75. Turbo a sání kompletně přetěsněné, Turbu nic není už nechápu po čem mám jít :(
Seat Toledo 1M Tdi- 81Kw,
Přestavba na PD ASZ
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9217
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ten černý je na EGR v nouzi se místo bílého dá také použít. Takže máš změřenou 100% těsnost soustavy??? vytváří vakuovka dostatečný podtlak?? hadičky zapojené OK??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Mizu007 píše:Chlapi měl bych dotaz. Jsou ventily na 81 stejné. Ten černý a ten bílý. Po koupi nové n75 to je pořád vzdechlé a po ostatních výměnách také. Nové hadičky, váha, regulační baňka na turbu, n75. Turbo a sání kompletně přetěsněné, Turbu nic není už nechápu po čem mám jít :(
Ventily se uvnitř rozměrově liší, na zkoušku se mohou prohodit. Měl bys to nalogovat, třeba to nejede z jinýho důvodu.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Maty007
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 09 led 2013, 10:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maty007 »

mám ten samy problem ventil N75 nechce behat. ve vysokych otačkych cca 3000 porste yvpadne turbo. ale pri zastaveni a vypnuti a znovu nastartoví motour zas turbo naskočí. nechapu co to je. A staváse jak na to tak koukám že misto ventilu na podtlak pošlou ventiol na EGR.což mne by byli zbytečne když EGR mam zatmelené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“