Zaslepenie EGR (navod)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to "funguje" na starších motorech (asi větší tolerance), mě se chyba objevila poprvý asi rok po zaslepení, když jsem na radu zkušenýho mechanika zaslepil i ovládání, tak jsem ovládání uvedl do pův. stavu a okhonzas1 píše:ja bych ten egr zaslepil aovladani nechal byt.. tak to nezjistí jednotka ne?
pašíkombi AFN B597
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
1mm bych tam urcite nedaval- aspon 2mm. Kdyz jsem zaslepoval, tak jsem to spatne dotahl - bal jsem se ze strhnu zavit v tom blate! Nastartuju a v pohode. Behem 20s rachot (byla tam mala dirka) - vyndal jsem to az druhy den - najel jsem s tim tak cca 10km max. Vyndal jsem tesneni (tesneni je plechove) tim, ze byla netesnost tak to vypalilo nekolik der do nej (cast plechu zmizela)midnight_man píše:vymenil som to za plech cca 3 mm..pre istotu...vcera som ho akurat vyberal..a pozeral nic mu niejeakurat troska cierny
auto nabehalo odvtedy cca 4000 km
Tloustka zaslepeni zavisi podle toho jaky je tam tlak...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Vždy jsem používal 0,5mm pozink jen nahoře u EGR a drží 600tis.km.Luke10 píše:1mm bych tam urcite nedaval- aspon 2mm. Kdyz jsem zaslepoval, tak jsem to spatne dotahl - bal jsem se ze strhnu zavit v tom blate! Nastartuju a v pohode. Behem 20s rachot (byla tam mala dirka) - vyndal jsem to az druhy den - najel jsem s tim tak cca 10km max. Vyndal jsem tesneni (tesneni je plechove) tim, ze byla netesnost tak to vypalilo nekolik der do nej (cast plechu zmizela)midnight_man píše:vymenil som to za plech cca 3 mm..pre istotu...vcera som ho akurat vyberal..a pozeral nic mu niejeakurat troska cierny
auto nabehalo odvtedy cca 4000 km
Tloustka zaslepeni zavisi podle toho jaky je tam tlak...
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Měl jsem zaslepené EGR asi 2 roky, pak jednoho dne šlo auto do servisu. Po měsíci jsem si všiml že nějaký imbecil v tom servisu vyhodil tu záslepku pryč... Nechápu co ho k tomu vedlo
Celá trubka šla hned do (_!_), dole plech 4mm, nahoře 1mm nerez výpalek od juras0, na obou nápis NEODPOJOVAT.
Přišel jsem na to tak, že v nízkých otáčkách se to nepatrně hůř rozjíždělo, po zaslepení vše ok.
Přišel jsem na to tak, že v nízkých otáčkách se to nepatrně hůř rozjíždělo, po zaslepení vše ok.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
jde to :-)akorat je potreba svarecka http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=egrmartinsidlo píše:Nezkoušel někdo,prosím,přetěsnit hřídel zdechací klapky? Má jen těsné futra nebo tam je něco jako "O"kroužek?
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5