Felda 1.3 MPi 50KW

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

toefuk.
tak jasné že je lepší koupit jiný vůz.Ale zase si zajel 3. místo v 1,4 pár Civicu vyškolil :D a když to trošku poladí třebas bude 1. Káždého baví něco jiného ;)
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Thomy píše:No bylo by zajimavy to prsknout na moji 1.6 .. U OHVecek byly problemy s pistama a klikama pri preplnovani .. U tech VW motoru to bylo o neco lepsi.
Z tý 1.6 by šla udělat G40 jako se dávala do vw polo, je to totiž hodně podobnej motor, bylo by to určitě zajímavý. Už jen sehnat G40 na díly :D (skoro nemožné)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A hlavne G-dmychadla jsou dost nachylna na poskozeni a sehnat neposkozene za rozumnou cenu je takove male umeni. Takze nejaky Eaton M45 by byl resenim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1123
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Pak to chce vstriky a hlavne nejak udelat to, aby se davka paliva domluvila s kompresorem :D
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Forest: G-dmychadla nejsou sice bůhvíjak bytelná, ale jsou rozhodně spolehlivější, než je jejich pověst. Výhoda géčka je, že má minimální odpor a neubírá tolik výkonu. Eaton je sice nesmrtelnej, ale roztočit ho dá nějakou práci.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

No, nevim, tohle neni moje parketa, ale vsichni z meho okoli, kteri kdy meli G60, tak to predelali na Eatona nebo turbo.

Jinak nejlepsim resenim je nejspis centrifugalni kompresor ale kdo na to ma, ze? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

Tomas.cz píše:Brouku a dělal si někdy Fabii 1.4ohv 50kw?
pristi tyden mozna bude fabie 1.4 mpi na brzdu , mozna...


delam vsechny co jdou udelat ty atmosfery ale jde z toho dostat malo nebo to zralo moc .
a merit to musim mit naladu jako ted v sobotu :-)) to nikdo nezaplati ale neni vse jen o penezich ze ..
kazdopadne je zajimave ze nidko nikdy nechtel vratit orig ze by to jelo malo nebo to zralo moc , jo jendou 1.2 HTP vypadalo to ze to zere ale pak nasli zavadu a zase se vracela uprava .


i 1.0 HTP po uprave jede vic :-))

Wena : Peugeot 1.4i 106ka upravit jde jen to programovani je slozitejsi nez u TDI no vlastne jako u felicie :-) ma to marelli rizeni .
kdyz se dohodnem ja jsem pro to zmerit a zkusit z toho neco dostat !
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

Wena : Peugeot 1.4i 106ka upravit jde jen to programovani je slozitejsi nez u TDI no vlastne jako u felicie ma to marelli rizeni .
kdyz se dohodnem ja jsem pro to zmerit a zkusit z toho neco dostat !

Paráda až to bude aktuál zavolám ;)
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

zapomel jsem napsat ze toto jde po mensi uprave udelat ze 40kw MPI ! (noteeth)

cili skoro 55kw :-)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4308
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

pokud menší úpravou myslíš snížení hlavy o milimetr tak ano (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“