Tak ono hlavně já jsem to dělal u souseda na jámě, takže paráda, jinak největší problém byl pro mě přehodit držáky zadních třmenu, jsou tam imbusový šrouby a byli nehorázně zarezlý... ono hlavně záleží jestli budeš měnit holou nápravu nebo to máš nastrojený, třeba já jsem to bral s úchytama, takže mi odpadla práce měnit silenbloky

, tak
postup: zvedni si auto co nejvíc to půjde (pokud to nebudeš dělat na stojanu nebo na jámě) hlavně pozor at ti to nespadne

. Já jsem to dělal tak, že první věc shodíš kola, vyvěsíš zadní nápravu, vyndáš čidla ABS, povolíš brzdový trubičky, čímž ti vyteče veškerá brzdovka (blbý je že ten přechod hadice/trubka je přidělanej v plechu co je přinejtovanej k nápravě) shodíš lanovody od ručky ze zadních třmenu, po té sundáš plechy (co drží lanovody, ABS kabely) drží je z vrchu tuším 3 matičky(oni to ani nejsou matičky jako nějaký plíšky) na tuším 8 mm klíček(na to si vem nejlépe malou golu), povolil jsem si šrouby co držý zadní tlumiče v nápravě, pak jsem si povolil úchyty co drží nápravu v kastli (nebo jsem povolil jako první úchyty a pak tlumiče, už si to moc nepamatuji

) Jinak jsem to dělal asi dva dny, náprava byla venku během asi 2 hodin, pak jsem se sral se zarezlýma šroubama, přeházení kotoučů a ložisek, držáku třmenu a třmenu, jestli budeš měnit i ty krycí plechy tak ti přeju hodně štěstí s povolování opět zarezlých ibusových šroubu co ti vlastně drží čep za kterým je krycí plech, pak nasazení to bylo už o něco lehčí, hlavně když mi pomáhal opilej soused
edit: jen doufám že to měníš u předokolky
