MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Werd
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 lis 2011, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Werd »

Muze me prosim nekdo odborne vysvetlit jak je mozne ze s diodou udajne spotreba klesne a ne stoupne kdyz je do jednotky posilana informace o plnem prutoku ? Diky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33524
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Werd píše:Muze me prosim nekdo odborne vysvetlit jak je mozne ze s diodou udajne spotreba klesne a ne stoupne kdyz je do jednotky posilana informace o plnem prutoku ? Diky
není to vždy ale zvýšením výkonu motoru klesne měrná spotřeba při normální jízdě ;)
Werd
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 lis 2011, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Werd »

Tomu nerozumim - tim ze das jednotce info ze filtrem proteka max mnozsti vzduchu prece nezvysujes vykon motoru - to musi byt vice faktoru
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

podle me tutim se ti spotreba nemeni. jedine ze by si to vymenil za spatnou vahu ktera ukazuje kraviny a pak se ti treba vic nafukuje turbo (na originalni hodnoty) a timpadem je motor efektivnejsi pri spalovani paliva. Napr takovej powerbox spotrebu snizuje - je to zpusobeni tim ze se ti rozhodi kalibrace cerpadla - casovani. Strika ti to pak v jinej okamzik a pokud si to nastavis inteligentne a nejezdis na plynu cihla tak to snizi o pul litru pohoda. Pri cipu sem pri uprave casovani ziskal pri stejnym mnozstvi pocitove (nemam jak merit) lepsi zatah (v castecny zatezi). Takze jedu pri min plynu vyssi rychlosti (pri udrzovani staly rychlosti). :)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33524
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Werd píše:Tomu nerozumim - tim ze das jednotce info ze filtrem proteka max mnozsti vzduchu prece nezvysujes vykon motoru - to musi byt vice faktoru

no pokud to začneš titěrně probírat tak to nedělej v tématu maf of za dvě koruny, to je řešení pro socky

ale výměna nové váhy za 5OOO a to je někde jinde ;)


stěma faktorama to máš tak že když sešlápneš plyn na podlahu a na váze máš 15O tak se auto neutáhne ani do kopce tak co se týče jízdy v tomto případě jsou ti faktory na faktory (crazy)
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

hoj
zkousim pokusy na 81kW a furt mi to nejak nejede
vahu mam Bosch

dam jednu diodu, od 3000 ot leti jak formule hodnota od 3tis 1275mg)

dam 2 diody (1275 mg na volnobeh a postupne se zmensuje) tak nic moc, a 3diody skoro jako bez vahy

jsem se chtel zeptat jestli nahodou nekdo to nema vyzkouseny na 81kW nejakou kombinaci...
bych si pral aby mi to jelo jak s jednou diodou od 3tis ot v celem pasmu:-)
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Mám vyzkoušený podle logů, že na 66kw funguje líp 5K odpor, než dioda - na váze pierburg dávaj stejnou hodnotu (téměř 850). S diodou klesá požadavek asi o 400 otáček dřív, odpor drží hodnotu dýl :)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od aligi »

neda sa podomnim sposobom "oklamat" aj snimac tlaku v sacom potrubi (na intercooleri) ?
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

aligi píše:neda sa podomnim sposobom "oklamat" aj snimac tlaku v sacom potrubi (na intercooleri) ?
ano da - prerusis kabel se signalem das tam stejnou diodu jako na vahu do serie a razem ti to udela 0,2-0,3bar vic
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od aligi »

stres3d píše:
aligi píše:neda sa podomnim sposobom "oklamat" aj snimac tlaku v sacom potrubi (na intercooleri) ?
ano da - prerusis kabel se signalem das tam stejnou diodu jako na vahu do serie a razem ti to udela 0,2-0,3bar vic
a neodfaci to turbo? btw neviem ktory kabel je tam na signal a vlastne ktore kable mam prepojit s diodou
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

aligi píše:
stres3d píše:
aligi píše:neda sa podomnim sposobom "oklamat" aj snimac tlaku v sacom potrubi (na intercooleri) ?
ano da - prerusis kabel se signalem das tam stejnou diodu jako na vahu do serie a razem ti to udela 0,2-0,3bar vic
a neodfaci to turbo? btw neviem ktory kabel je tam na signal a vlastne ktore kable mam prepojit s diodou
to uz je tvuj boj kdyz vymejslis takovy picoviny, ale wg turbo by to melo dat ale zadny jizdy plnej plyn hodinu v kuse. Otazka je jestli se ti vubec nafoukne bez jakyhokoliv tuningu
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Brawl
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 08 dub 2010, 14:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Brawl »

Frenzy píše:Mám vyzkoušený podle logů, že na 66kw funguje líp 5K odpor, než dioda - na váze pierburg dávaj stejnou hodnotu (téměř 850). S diodou klesá požadavek asi o 400 otáček dřív, odpor drží hodnotu dýl :)
A čím docílím toho odporu 5K, když ne diodou. Otázka není záměrem rejpání, jen tomu nerozumím, a tak se ptám?
Audi A6 3.0 TDI 171 Kw
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Brawl píše:
Frenzy píše:Mám vyzkoušený podle logů, že na 66kw funguje líp 5K odpor, než dioda - na váze pierburg dávaj stejnou hodnotu (téměř 850). S diodou klesá požadavek asi o 400 otáček dřív, odpor drží hodnotu dýl :)
A čím docílím toho odporu 5K, když ne diodou. Otázka není záměrem rejpání, jen tomu nerozumím, a tak se ptám?
Klasickej odpor (rezistor) s odporem 5000 ohmů :) Seženeš ho v každým elektru a víc, jak korunu, za něj určitě nedáš.
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1111
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

tak dnes sem chtěl poléčit diodou bav 21 seata cordobu vario 1,9 tdi 66kw 1999 váha bosch šoup sem diodu mezi piny 4a5 a jak sem to natočil houpalu to volnoběhem nahoru dolů a nák se jí nechtělo jít za plynem jak sem vytáh diodu vše o.k říkal sem si asi divoká dioda skusil sem jinou a stejnej problém diody sou o.k a na diodě ůbytek asi 0,5V
věděl by někdo proč se tomu nechce :?
o jéééé já už asi vím já hlava prázdná zapoměl odstavit EGR (LOL)
Naposledy upravil(a) p.s. dne 19 pro 2012, 18:14, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33524
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

blbá otázka nedals diodu naopak??

já už těch diod pár spotřeboval protože socky nemají na váhu a vždy to zabralo

a dobře jsi se podíval na čísla nepropojils 1 2 pin :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“