Rozdiel v motoroch afn a 1z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozdiel v motoroch afn a 1z
Čaute mám problém mám možnosť kúpiť havarku kôli motoru Seat Toledo(mk1) je tam motor 1.9TDi ale neviem či je to 1Z alebo AFN majú tieto motory viditelný rozdiel alebo sa líšili tým s klímou alebo bez klími? Do Seatu sa až tak nevyznám tak by som bol vďačný za akúkolvek radu.
jiné je čerpadlo trysky turbo písty a samozřejmě elektrika a řj AHH jak máš na obrázku výš má jiné turbo (jako AFN)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
podle mně jsou ty čerpadla staejný. Já jsem tedy žádný rozdíl nepoznal když jsem do Galaxy 81 KW AFN dal čerpadlo z Toleda 66 KW 1Z. Jsou jen dva druhy a ty mají buď dva střekry na připojení 7 a 3 pinový a nebo jeden štekr 10 pinový.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
a dalo by se to blíže specifikovat? poslat nějakej obrázek té součástky nebo přesný název? Docela by mne to zajímalo. Já ty čerpadla už párkrát měnil a jak jsem říkal tak jsem žádný rozdíl nezpozoroval. Jestli je možné ty "součástky" dají zaměnit. Díky.toefuk píše:je tam rozdiel v jednej suciastke, ktora ovplyvnuje mnozstvo a kvalitu vstrekovania

Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Přesně tak - rozdíl tam je. Ale údajně kluci tvrdí, že při jízdě to nepoznáš. Nevím.....
Jinak pokud chceš zaměnit pouze holý motor - turbo, vstřiky a čerpadlo si dáš z toho původního motoru na nový, tak je to jedno. Motor 1Z má sice slabší písty, ale pro běžnou jízdu to ničemu nevadí a normálně to vydrží.
Jinak pokud chceš zaměnit pouze holý motor - turbo, vstřiky a čerpadlo si dáš z toho původního motoru na nový, tak je to jedno. Motor 1Z má sice slabší písty, ale pro běžnou jízdu to ničemu nevadí a normálně to vydrží.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Cize uplne rozdielnu cenu, a objednavacie cislo. Ta cena medzi AFN-AHU cerpadlom neni nepatrna!dvorky1 píše:podle mně jsou ty čerpadla staejný. Já jsem tedy žádný rozdíl nepoznal když jsem do Galaxy 81 KW AFN dal čerpadlo z Toleda 66 KW 1Z. Jsou jen dva druhy a ty mají buď dva střekry na připojení 7 a 3 pinový a nebo jeden štekr 10 pinový.