Rozdiel v motoroch afn a 1z

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rossowich
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 16 srp 2012, 08:21

Rozdiel v motoroch afn a 1z

Příspěvek od Rossowich »

Čaute mám problém mám možnosť kúpiť havarku kôli motoru Seat Toledo(mk1) je tam motor 1.9TDi ale neviem či je to 1Z alebo AFN majú tieto motory viditelný rozdiel alebo sa líšili tým s klímou alebo bez klími? Do Seatu sa až tak nevyznám tak by som bol vďačný za akúkolvek radu.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9171
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

pístama 1Z má slabší písty (dost praskali) vstřikama a jinak je to myslím stejný 1Z jsem několikrát AFN nahrazoval.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Obrázek
Obrázek
trysky, turbo, a niekto tvrdi, ze aj cerpadlo.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

cerpadlo je jiny, respektive jeden dil cerpadla ma jinej rozmer
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jiné je čerpadlo trysky turbo písty a samozřejmě elektrika a řj AHH jak máš na obrázku výš má jiné turbo (jako AFN)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Rossowich
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 16 srp 2012, 08:21

Příspěvek od Rossowich »

Ok a neviete niekto kódy čerpadiel 66kw a 81kw ?
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

podle mně jsou ty čerpadla staejný. Já jsem tedy žádný rozdíl nepoznal když jsem do Galaxy 81 KW AFN dal čerpadlo z Toleda 66 KW 1Z. Jsou jen dva druhy a ty mají buď dva střekry na připojení 7 a 3 pinový a nebo jeden štekr 10 pinový.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

je tam rozdiel v jednej suciastke, ktora ovplyvnuje mnozstvo a kvalitu vstrekovania
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

toefuk píše:je tam rozdiel v jednej suciastke, ktora ovplyvnuje mnozstvo a kvalitu vstrekovania
a dalo by se to blíže specifikovat? poslat nějakej obrázek té součástky nebo přesný název? Docela by mne to zajímalo. Já ty čerpadla už párkrát měnil a jak jsem říkal tak jsem žádný rozdíl nezpozoroval. Jestli je možné ty "součástky" dají zaměnit. Díky. ;)
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4280
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

je to tušim regulační objímka ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10326
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Přesně tak - rozdíl tam je. Ale údajně kluci tvrdí, že při jízdě to nepoznáš. Nevím.....

Jinak pokud chceš zaměnit pouze holý motor - turbo, vstřiky a čerpadlo si dáš z toho původního motoru na nový, tak je to jedno. Motor 1Z má sice slabší písty, ale pro běžnou jízdu to ničemu nevadí a normálně to vydrží.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

dvorky1 píše:podle mně jsou ty čerpadla staejný. Já jsem tedy žádný rozdíl nepoznal když jsem do Galaxy 81 KW AFN dal čerpadlo z Toleda 66 KW 1Z. Jsou jen dva druhy a ty mají buď dva střekry na připojení 7 a 3 pinový a nebo jeden štekr 10 pinový.
Cize uplne rozdielnu cenu, a objednavacie cislo. Ta cena medzi AFN-AHU cerpadlom neni nepatrna!
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Jarda S. píše:je to tušim regulační objímka ;)
Myslim ze tusis celkom presne :)
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

regulacni objimka je u obou naprosto totozna
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

objimka totozna je ale uz se kluci blizi k tomu rozdilu....prihoriva :D
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“