nadmerne zakarbonovane zhavice

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava

nadmerne zakarbonovane zhavice

Příspěvek od Tiem »

Caute, prosim Vas viete mi poradit kde moze byt problem, ked na TDi 66kw mam dva zhavice nadmerne zakarbonovane (velky problem s vytiahnutim pri demontazi). Maju najazdene 46000 km, zvacsa dlhe trasy.
Dakujem pekne za info..
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

netankuj sajrajty a používaj VIF :) teraz by bolo najlepšie dať nejaký čistič vstrekovacieho systému a potom lievať VIF do Nafty
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava

Příspěvek od Tiem »

Tankujem len na pumpach, vacsinou v Rakusku a u nas Shell..
Ale dakujem
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

pridávaj VIF do nafty.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava

Příspěvek od Tiem »

Skusim co to bude robit, len zaujimave je to, ze to spravilo len na dvoch zhavicoch a vyberal som ich hodinu, dalsie dva krasne cistucke...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9260
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

mužou být horší vstřiky nebo klidně i horší tlaky v těch dvou válcích.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava

Příspěvek od Tiem »

neviem, motor ide pekne, nedymi, tah ma. Hladam na nete kde kade, ale zatial som nic podobne na tuto temu nenasiel
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Tiem píše:neviem, motor ide pekne, nedymi, tah ma. Hladam na nete kde kade, ale zatial som nic podobne na tuto temu nenasiel
nepapa olej? ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava

Příspěvek od Tiem »

minimum, skoro nic...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5141
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A proč jsi je vyndaval?Aby jsi se podíval,jsou-li čisté? Změřím,jsou-li dobré a nevyndavám.Vydrží přes 680tis.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

většinou zahnijou když nežhaví..

sice 680 můžou vydržet, ale většinou po 150 jsou třeba dvě hýn..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Problém hledej v elektrice. Pokud pořádně žhaví, tak ty saze vyhoří a jsou docela čisté.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20486
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

možná nežhaví na špičce tak jak mají ale odzadu
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

přidám se tady s dotazem..
venku je kolem 0st C přesto auto vůbec nežhaví. Stejně jako v létě kontrolka žhavení problikne. Nebo při těchto teplotách ještě nemusí žhavit? Žhaviče jsem měl venku týden zpátky na kontrolu a všechny jsou v pořádku. Pokud startuji hned po zhasnutí kontrolky většinou se nechytne a musím start opakovat
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

fuzzyi píše:přidám se tady s dotazem..
venku je kolem 0st C přesto auto vůbec nežhaví. Stejně jako v létě kontrolka žhavení problikne. Nebo při těchto teplotách ještě nemusí žhavit? Žhaviče jsem měl venku týden zpátky na kontrolu a všechny jsou v pořádku. Pokud startuji hned po zhasnutí kontrolky většinou se nechytne a musím start opakovat
a když počkáš ještě chvilku tak chytne dobře?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“