Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43 Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava
Příspěvek
od Tiem » 14 říj 2012, 18:15
Caute, prosim Vas viete mi poradit kde moze byt problem, ked na TDi 66kw mam dva zhavice nadmerne zakarbonovane (velky problem s vytiahnutim pri demontazi). Maju najazdene 46000 km, zvacsa dlhe trasy.
Dakujem pekne za info..
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364 Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 14 říj 2012, 18:19
netankuj sajrajty a používaj VIF
teraz by bolo najlepšie dať nejaký čistič vstrekovacieho systému a potom lievať VIF do Nafty
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43 Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava
Příspěvek
od Tiem » 14 říj 2012, 18:28
Tankujem len na pumpach, vacsinou v Rakusku a u nas Shell..
Ale dakujem
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364 Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 14 říj 2012, 18:33
pridávaj VIF do nafty.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43 Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava
Příspěvek
od Tiem » 14 říj 2012, 18:37
Skusim co to bude robit, len zaujimave je to, ze to spravilo len na dvoch zhavicoch a vyberal som ich hodinu, dalsie dva krasne cistucke...
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9260 Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín
Příspěvek
od hansdob » 14 říj 2012, 18:42
mužou být horší vstřiky nebo klidně i horší tlaky v těch dvou válcích.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43 Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava
Příspěvek
od Tiem » 14 říj 2012, 18:45
neviem, motor ide pekne, nedymi, tah ma. Hladam na nete kde kade, ale zatial som nic podobne na tuto temu nenasiel
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282 Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK
Příspěvek
od brankar30 » 14 říj 2012, 19:32
Tiem píše: neviem, motor ide pekne, nedymi, tah ma. Hladam na nete kde kade, ale zatial som nic podobne na tuto temu nenasiel
nepapa olej?
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Tiem
Sběrač informací
Příspěvky: 43 Registrován: 07 led 2008, 18:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Stupava
Příspěvek
od Tiem » 14 říj 2012, 19:35
minimum, skoro nic...
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5141 Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5
Příspěvek
od martinsidlo » 15 říj 2012, 04:56
A proč jsi je vyndaval?Aby jsi se podíval,jsou-li čisté? Změřím,jsou-li dobré a nevyndavám.Vydrží přes 680tis.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700 Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Biimbo » 15 říj 2012, 07:25
většinou zahnijou když nežhaví..
sice 680 můžou vydržet, ale většinou po 150 jsou třeba dvě hýn..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149 Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od origoš » 15 říj 2012, 07:35
Problém hledej v elektrice. Pokud pořádně žhaví, tak ty saze vyhoří a jsou docela čisté.
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20486 Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od roman1648 » 15 říj 2012, 11:26
možná nežhaví na špičce tak jak mají ale odzadu
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758 Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek
od fuzzyi » 15 říj 2012, 11:44
přidám se tady s dotazem..
venku je kolem 0st C přesto auto vůbec nežhaví. Stejně jako v létě kontrolka žhavení problikne. Nebo při těchto teplotách ještě nemusí žhavit? Žhaviče jsem měl venku týden zpátky na kontrolu a všechny jsou v pořádku. Pokud startuji hned po zhasnutí kontrolky většinou se nechytne a musím start opakovat
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716 Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Příspěvek
od MirekX » 15 říj 2012, 11:59
fuzzyi píše: přidám se tady s dotazem..
venku je kolem 0st C přesto auto vůbec nežhaví. Stejně jako v létě kontrolka žhavení problikne. Nebo při těchto teplotách ještě nemusí žhavit? Žhaviče jsem měl venku týden zpátky na kontrolu a všechny jsou v pořádku. Pokud startuji hned po zhasnutí kontrolky většinou se nechytne a musím start opakovat
a když počkáš ještě chvilku tak chytne dobře?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890
www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS