VW Tiguan 2.0 TDi 125 kw CFGB série...EDIT úprava TDIfun
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Myslim, ze ma najeto kolem 15tis km... uz si to presne nepamatuji..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Vykony uctyhodny, ale nechapu jednu vec - proc nebyl zachovan ten spodek. Kvuli spojce?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ne nemas pravdu, je to z duvodu, ze se zacalo merit o 150ot pozdeji. Hold jsem slapl drive plyn pri decelerace.Forest píše:Vykony uctyhodny, ale nechapu jednu vec - proc nebyl zachovan ten spodek. Kvuli spojce?

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 54
- Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0
To je přesně věc, která se mi u DP líbí... že to Richard měří dalo by se říct vždy z nízkých otáček a je fakt vidět ten průběh komplet... ač se to normálně nedělá za jízdy, protože to spojka nemá ráda... a nemyslím si, že by to Richard nevěděl... ale prostě při měření charakteristiky čehokoli se to jede v plném rozsahu... a za tím si prostě stojím...
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Vzdyt to je krom turba to same. To EGT bych nechtel ale videt
kolik mas plnici tlak?

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
uh nepoviem ti ale pojdem tam asi zajtra ide sa ladiť honda civic turbo tak si pošlem graf na mail a vypitam aj log robil log turba a teploty egt.. ale po cca tyždni sme to dali na 180 ps auto budem davať ocovi chcem kupiť novú sedmu GTITDIfun píše:Vzdyt to je krom turba to same. To EGT bych nechtel ale videtkolik mas plnici tlak?