spatne teple starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slazo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 11 zář 2010, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od slazo »

Ahojte moj poznatok z teplym startom je taky ze ked je vonku 30 40 stupnov auto startuje na brnk .Ak vonku klesne teplota na plus minus 20 stupnov auto zacne blbo startovat.Jedine co mi z toho vyplyva ze baterka.
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

dával jsem novej startér VALEO 11 zubů a novou baterku a stejně to za tepla chytalo špatně cca 5s točilo a motor má poctivejch 180tis 1 majitel od nového vozu. Udělala se uprava SW a hned stary jak u nového. Někomu to pomůže ale u mě teda ne.
sumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 230
Registrován: 11 črc 2010, 20:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od sumi »

a co presne je spatne v cerpadle ze jsou spatny teply starty,jde mi o to ze se mi to taky tyka ale chcel bych dat 11ku hlavu,tak jestli to dat do stavajiciho cerpadla,nebo radeji sehnat plne funkci.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

preste tohle vyresi ten problem.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Carmig
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 18 srp 2008, 11:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Carmig »

Mám stejný problém a potřeboval bych někoho kdo by mapu upravil, máte nějaký kontakt na někoho spolehlivého?
Profesionální diagnostika a kodování BMW
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

zde je popis toho odporu na teplý start:

já jsem to řešil tím odporem a starty vždy jako u nového

takže jedná se o to,že to relátko při každém startu současně připojí k čidlu teploty do série odpor nebo trimr,který má takovou hodnotu,že auto si vždy myslí,že startuje studený motor a tím pádem auto chytá okamžitě,protože by jinak nedávalo téměř nebo vůbec žádnou dávku paliva,ale okamžitě po nastartování se relé přepne a auto vnímá a ukazuje skutečnou hodnotu teploty motoru.V jednotce je totiž blokováno dávkování nafty pokud startér netočí tolik otáček kolik má,ale toto platí jen při teplém mototru,při studeném je to neblokováno.Opravit se to dá několika způsoby.
1.přehrátím startovacích map-úprava na pořád
2. repas či výměna startéru,popřípadě aku -po čase se pravděpodobně objeví problém znovu
3.relé pro teplý start-jednoduché,ale hlavně nejlevnější řešení na pořád,ale vyžaduje to znalosti z oboru elektrotechniky

na foru je tu toho o tom dost a jsou tu i schémata na to

a zde je odkaz na toto téma,docela zajímavý článek

http://blog.kerpof.net/auta/teple-start ... si-reseni/
Naposledy upravil(a) mjanulik dne 23 říj 2012, 11:40, celkem upraveno 1 x.
Carmig
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 18 srp 2008, 11:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Carmig »

Já právě myslel, že někdo víte o někom kdo dělá tyto úpravy přímo v SW.
Profesionální diagnostika a kodování BMW
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

Carmig
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 18 srp 2008, 11:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Carmig »

Chápu,že každá práce má svojí hodnotu, ale cena je nepřiměřená (wallbash)
Profesionální diagnostika a kodování BMW
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

a proto jsem to řešil tím odporem,cena 100-200kč a je to na pořád a tímto způsobem to má vyřešeno x majitelů koncernových aut
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

mjanulík,máš asi pravdu, ale je tu i další okolnost..Jakmile starter točí pomaleji, o něčem to svědčí.., opravovat "vadný" starter úpravou mapy mi připadá trochu moc alibistické. Samozřejmě, když je horší baterie, startér, menší komprese a třeba trysky , je to určité řešení, protože motor je už vlastně sráč, ale není nad "zamrskání " motorem.. :)
nepropadat panice...
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

přečetl jsem toho už hodně ohledně startu teplého motoru,ale jde o to,že výměna baterie či startéru broblém vyřeší pouze na nějakou dobu,uprava map nebo odpor je na pořád,samozřejmě zálaží podle stavu auta,alé já mám startér ještě ok,baterie je nová a vzhledem ,že auto při mínus 28 nastartuji okamžitě,tak jsem zatím vyřešil tímto způsobem a je to ok,v tom článku je perfektně popsáno,stačí pouze malý pokles otáček a už to blokuje dávku paliva do doby něž nastanou požadované otáčky startéru,takže můj názor je přehrát mapy nebo odpor a bude klid,někdy ještě pomůže zvýšení startovací dávky,ale např. u PD motorů to údajně nejde a nikde jsem to ani nenašel,ale netvrdím,že to nejde ani u těchto motorů, u rotaček to jde,ale problém s teplým startem je dán hlavně blokováním vstřiku paliva
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

jericho-3 píše:mjanulík,máš asi pravdu, ale je tu i další okolnost..Jakmile starter točí pomaleji, o něčem to svědčí.., opravovat "vadný" starter úpravou mapy mi připadá trochu moc alibistické. Samozřejmě, když je horší baterie, startér, menší komprese a třeba trysky , je to určité řešení, protože motor je už vlastně sráč, ale není nad "zamrskání " motorem.. :)

upravou mapy urcite ano !!! Audi a kazdy automat takove problemy nema a proc ? Protoze to ma v software dobre (LOL) predpis vstrikovani nafty od 1 otacky a ostani nestartujici treba pri 70 stupnich tocici mene nez 251 otacek= 0mg nafty ....

treba octavia 038906012H 66kw software je kodovani manual i automat a automat nikdy neprijede ze ma spatny teply start , automat to ma v softu dobre ! manual pokud toci mene nez 251 otacek nevstrikuje naftu .

toto se vztahuje na vsehcny rotakcy 66 a 81kw a motory PD vstrikovani Bosch 77 a 103kw , u motoru 74 - 85 - 96 a 110kw je to velmi vyjimecne ale par jsem jich delal take vetsinou 85kw.

Octavia 038906012HA ALH 66KW a 012HC 81KW posledni soft tyto problemy nema protoze pri startu pouziva prave tu spravnou mapu kde to je dobre .

doufam ze jsem to napsal pochopitelne :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“