jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

nieto píše:Zdravim pani. Idem prerabat 1,6 TD na 1,9 TD. Moje otazky smeruju na prekladku motorov a neskorsie upravy. V prvom rade by am zaujimalo,ci pojde ta 1,9 AAZ bez problemov a dakych extra uprav mietso 1,6 JR. Nech som pripraveny na vsetko. Dalej co prevodovka,nebudu tam dake problemy s kulisou radenia ked necham AAZ s jeho povodnou prevodovkou? A co trisky.Motor chcem trosku upravit a zaujima ma aka je najlepsia varianta trisiek.Su povodne lepsie ako trisky z 1,6 SB.Akekolvek rady pomozu.Dakujem
sám sem to dělal , motory sou stejný !!!
aaz pasuje bez ůprav na držáky
převodovka aaz je stejná jako na JR pokud máš teda 4T
sž to budeš mít rozhozený tak si zjisti jestli ti pasuje lamela z aaz (210mm) na převodovku 4T (na hrušku )
pokud jo tak ji tam nech (jr má jen 200mm )
nech ji přeobložit na organiku

trysky tam nech z aaz
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

jo a turbo dej z JR KKK K24 je lepší než garett
čerpadlo I S DRŽÁKEM A ROZVODOVYM KOLEM !!! dej z JR
pojede to líp , musíš dát ale i kryty rozvodu z JR !!!! jinak budou drhnout
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
nieto
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 dub 2009, 22:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od nieto »

dikes za typ,ale moje JR-ko uz akosik dosliuguje,turbo je v prdeli,olej zere uz naky ten patek a asi rok uz dymi ako dymovnica.Preto tam idem supnut cely druhy motor.Prehodim kus za kus.AAZ mam aj s prevodovkou,takze tu odtial ani davat prec nebudem.Hodim to rovno cele dnu a potom sa budem hrat s upravami.Takze trisky sa odporucaju nechat povodne z AAZ?Potom doladim IC trosku cerpadlo,turbicko....nebolo by od veci,keby som do vtedy zohnal dake slusne z 81kW TDi...to som kdesik cital,ze by mu pomohlo.Ale uvidim co doba donesie.Cize ak vsetko sadne,bude to super.Este mam otazku,ako to je s poloosami a homokinetakmi z JR na to AAZ?
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

převodovka CHD z mk3 má 100mm vnitřní klouby, 4T má 90mm, stačí jen přehodit klouby na původní poloosy co tam máš.
Jinak turbo z TDI 81kw je na TDčko zoufale malý, chce to něco většího, ale u komůrky bych zůžil výběr pouze na obtokové, do VNT bych se nepouštěl...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

[quote="turbo kamna power"]převodovka CHD z mk3 má 100mm vnitřní klouby, 4T má 90mm,


g3 má ale žazení lanovodama ne ?
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ne všechny ;) , lépe řečeno jen tdi a vr6
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

...a GTI 16V. Ostatní mají táhla ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

prostě ty luxusnější motorizace (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
SIERA
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 18 říj 2012, 15:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od SIERA »

Cau lidi koupil jsem si Vento 1.9 TD AAZ, a uz tady dlouho ctu tohle forum a tak sem si rekl ze si sviho ventaka taky trosku upravim no jenze mam problem.... chtel jsem zbrousit na cerpadle tu tycinku a kdyz jsem ji vytahl tak uz zbrousena nekym byla ale naopak... teda podle toho co jsem tu videl na obrazcich tak se ptam jestli to pujde vybrousit z druhe strany nebo musim sehnat novou... nebo jestli se spatne divam a je to dobre.

dam sem odkaz na fotku co jsem te tycinky vyfotil... kdyztak me neukamenujte jestli to je dobre... :/

http://imageshack.us/photo/my-images/819/img0229fu.jpg/[/img]
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

je to špatně


mohlo by to jít otočit o 180° a vybrousit tak jak to má být ...
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Bajzaa
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 06 dub 2010, 20:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Prdelákov u České lípy

AAZtko

Příspěvek od Bajzaa »

Chtěl bych se ze zajímavosti zeptat jestli máte nekdo 1.9TD po úpravě se změřeným výkonem a na kolik jste to vyhnali ? (noteeth)
nieto
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 dub 2009, 22:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od nieto »

Nazdarek. Co sa tyka tej kuzelky v komine cerpadla.Tak ona je obrusena od vyroby konicky a nesymetricky,cize pootacanim tej hriadelky sa uz same nastavuje vychadzanie pridavaca v komine.Cize z nej ani nieje treba odbrusovat ak nepotrebujes aby ti to valilo kvanta nafty. Ja som tu hriadelku natocil do polohy kde jazycek pridavaca vyliezol do maximalnej polohy a tak som to tam nechal.Ani som z toho nebrusil.No ak predsa len chces obrusovat tu hriadelku,ono je v podstate uuplne jedno na ktorom mieste ju zbrusis,kedze tym ze ju brusis sa snazis dostat co najblizsie k osi hriadelky,popripade za nu,aby jazycek pridavaca vyliezol co najviac.Potom uz len zavisi od skolnu nabeznej hrany,podla toho uhlu ti to bude davat adekvatne mnozstvo nafty.Ak bude nabeh strmsi,bude ti narastajucim tlakom davat viac paliva prudsie a ak mensi,zase naopak-nabehom docielis pridavok paliva posuvanim hriadelky do vnutra komina.Netreba to ale prehnat ak nemas upravene turbo a IC,lebo vela nafty a malo vzduchu bude zahadzovat cely vyfuk zle spalenou naftou - karbonom.
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

mňa zaujima ktore turbo a pri akej kompilacii s priemerom výfuku bude zaručene húkať :D mam 40tku holú rúru a turbo nechce ani len zapískať :Dniekto tvrdí,že t3 garret húka,niekto,že kkk
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
KoCZ1
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 03 zář 2010, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Velehrad

1.9 TD - AAZ

Příspěvek od KoCZ1 »

Otázka u tohoto turba štelovat tu tyčku na kterou stranu? viz foto: Díky za odpověď
Obrázek
Škoda Octavia II FL 2009 1.9TDi 77kw-BLS-DSG
VW Touran 1.9TDi 74kw
VW Golf mk5 2.0TDi
VW Golf Mk3 GTD Movie
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

tak u tohoto turba nikam (LOL)
musíš přidat pružinku protože se jinak začne otvírat westgate
baňka s rostoucím tlakem "tyčka vylízá ven"
tak udělej to aby ta pružina jakoby táhla tu tyčku zpátky k bance
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“