Kde jsi je koupil ty originály????lukyno.diesel píše:tak ja myslim ze proste 280mm jsou brzdy naprosto nahovno, ty co na tom byly z fabriky tak byly nesmrtelny, to dalsi to je proste ksunt, ja sem ted na jednu O1 dal original kotouce i desky a stacilo par tis a vse znovu, nevim jestli ty brzdy jsou tak spatne udelany...
dle me jediny smyslu plny reseni je predelat na 288, daleko lepe brzdi a zdaleka tolik se nekrouti
kotouče TRW po 10t zvlněné
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Souhlas.Prostě to dělají z blata a hotovo.Já tam dával všechno možný(hlavně aby to bylo drahýTomas6 píše:Já nevím,ale povídačkám o házivosti náboje a kvalitě desek a přehřívání nevěřím.Viděl bych to spíš na skomírající kvalitku.Páč když byla ta aférka s kopáním do volantu jsme dělali co se dalo aby to bylo ok a VŽDY pomohlo jen stočení a nebo Zimmerman.Řečiček v autodílech jak origo tak kelly a pod...že jsou křivé náboje,volné čepy,silentbloky atd. jsem se naposlouchal dost.Dle mne někde byla špatná série odlitků a jak se ten kotouč párkrát zahřál se vlivem vnitřního pnutí prostě zvlnil.Nevím jestli je to pravda,je to jen moje doměnka,ale pak to samo vyšumělo a utichlo.A všechny ty auta co tehdy měly 150tkm maj teď 350tkm a bez výměny těhlic,nábojů apod a brzdí bez kopání.Nikdy jsem házivosti na ničem neměřil a kopl kotouče desky a krom těch OI s ničím problémy nikdy nebyly.

Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Na Octavii kotouče Zimmermann a destičky Remsa a brzdilo to paradne asi tak 3tis km,pak kdyz se jelo ostreji tak zacaly pokmitavat,tak jsem je lehce dobrzdoval aby se srovnaly a jak zchladly tak v pohode,kazdopadne jsem musel porad myslet na to,abych je neprehral a nemrskly se nenavratne.Vyresil jsem to 312x25 a 256x22,ted muzu brzdit jak chci a nezvadnou ani nekopou.Kotouce ATM a desticky Brembo
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Podobně se mi chovali opěvované vrtané Zimmermanny s deskami Ferodo DSPFStifko píše:Na Octavii kotouče Zimmermann a destičky Remsa a brzdilo to paradne asi tak 3tis km,pak kdyz se jelo ostreji tak zacaly pokmitavat,tak jsem je lehce dobrzdoval aby se srovnaly a jak zchladly tak v pohode,kazdopadne jsem musel porad myslet na to,abych je neprehral a nemrskly se nenavratne.Vyresil jsem to 312x25 a 256x22,ted muzu brzdit jak chci a nezvadnou ani nekopou.Kotouce ATM a desticky Brembo

Tato vychvalovaná kombinace mě prostě zklamala, za studena nic moc, po zahřátí velmi dobré, ale asi se to prostě přehřívá nebo co...
GIV Variant TDi ???kW
slovacek.milos píše:a kupovals ty brzdy od jednoho dodavatele???hansdob píše:No já jsem měl 280 vše od TRW jezdím jako prase a nikdy mi nic nedělali, dal jsem si velký a mé původní i s těhlicema jsem dal kamarádovi co se mu to pořád chvělo (několikrát měněný kotouče ,ložiska,měřená házivost vše ok) a od chvíle co má moje těhlice s brzdama už má klid. Přiznavám že nevím kde byl zakopanej pes ale někde v těch těhlicích to být musí.
mám jednu dodávku tam jsou volné ložiska že ty kola bloudí,
ale majitel jezdí tak, brzdy jsem dával já kotouče desky starline
s brzdama není problém již několik let, to samé u jednoho iveca naní čas taky bloudí kola z volných ložisek a s brzdama nic vše OK žáné místa to nevymílá ani nic netřepe
Ano kupovaljsem vše u jednoho dodavatele krabičky neotevřené a přelepené tou stříbrnou páskou se znakem
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33857
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
slovacek.milos píše:no jinak,ono to má o pár kil navíc než Octa a zastavit to někde z vostra na vlňákách by asi dopadlo blbě,a když rozjedeš V6 v sharanovi tak víš že by byl průser ajn-cvajn.miraspetrowski píše: u toho šaranu je to zas jinak, já se staral o 2,8 neznalo to nic jiného jak starline, jezdilo stím kdejaké hovado a nebyl taky problém, na almaře saline + icer, a na šaranu starline desky, stím lítají kluci žlutí a desky by chtěli nejraději z bambusu za 1O korun
u koktávek, fábek, a IV golf, při špatné směsi desek jsem problémy měl
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Tehdy sem to nejak neresil, pac sem na to nemel moc casu a vzapeti sem auto vymenoval. Samozrejme mi to pir odkupu v bazaru nezapomeli rict, ze to hazi. Nicmene sem auto koupil za 170tis a po dvou letech a 90tis km prodal za 125tis
) Kdovi kde je mu konec
(
Jinak ted bych to samozrejme resil a dal jim to sezrat. Ale nedelam si iluze, ze by to bylo bez nervu a s dobrym vysledkem.


Jinak ted bych to samozrejme resil a dal jim to sezrat. Ale nedelam si iluze, ze by to bylo bez nervu a s dobrym vysledkem.
besoun píše:A co reklamoval jsi to?nebo jak to dopadlorozprach píše:Ja si nechal v roce 2006 menit predni komplet brzdy na O1 v origo Skode Vistacar Hodonin a po cca 10tis km hazely jakxvina. Pak to dej do origoservisu . . . nasrat.
OII 2005, 103kW, BKD
Zbytečné. Vyměň zadní silentbloky na přední nápravě za silentbloky z TT a vibrace přestanou. Osobní zkušenost a komu jsem to poradil, tomu to pomohlo 
Seženeš je např. na: http://www.cc-autodily.cz/luzko-ramene-zadni-1

Seženeš je např. na: http://www.cc-autodily.cz/luzko-ramene-zadni-1