kotouče TRW po 10t zvlněné

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

lukyno.diesel píše:tak ja myslim ze proste 280mm jsou brzdy naprosto nahovno, ty co na tom byly z fabriky tak byly nesmrtelny, to dalsi to je proste ksunt, ja sem ted na jednu O1 dal original kotouce i desky a stacilo par tis a vse znovu, nevim jestli ty brzdy jsou tak spatne udelany...

dle me jediny smyslu plny reseni je predelat na 288, daleko lepe brzdi a zdaleka tolik se nekrouti
Kde jsi je koupil ty originály????
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

Tomas6 píše:Já nevím,ale povídačkám o házivosti náboje a kvalitě desek a přehřívání nevěřím.Viděl bych to spíš na skomírající kvalitku.Páč když byla ta aférka s kopáním do volantu jsme dělali co se dalo aby to bylo ok a VŽDY pomohlo jen stočení a nebo Zimmerman.Řečiček v autodílech jak origo tak kelly a pod...že jsou křivé náboje,volné čepy,silentbloky atd. jsem se naposlouchal dost.Dle mne někde byla špatná série odlitků a jak se ten kotouč párkrát zahřál se vlivem vnitřního pnutí prostě zvlnil.Nevím jestli je to pravda,je to jen moje doměnka,ale pak to samo vyšumělo a utichlo.A všechny ty auta co tehdy měly 150tkm maj teď 350tkm a bez výměny těhlic,nábojů apod a brzdí bez kopání.Nikdy jsem házivosti na ničem neměřil a kopl kotouče desky a krom těch OI s ničím problémy nikdy nebyly.
Souhlas.Prostě to dělají z blata a hotovo.Já tam dával všechno možný(hlavně aby to bylo drahý ;) ) a pořád se to vlnilo.Pak mě v jednom obchůdku prodal nějaký kotouče a desky od Feroda za pár šušní,zajel jsem to a nezkroutilo se ani prd.A brzdí to jak originál.A jako řeči ze je toto slabost jedničkové Octy ,tak to je podle mě blbost.ten samej problém řeším u 330 na BMW.Taky myslíte ,že je to jeho slabost?Prostě to fušujou a nebo používáme nevhodný desky.
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

Na Octavii kotouče Zimmermann a destičky Remsa a brzdilo to paradne asi tak 3tis km,pak kdyz se jelo ostreji tak zacaly pokmitavat,tak jsem je lehce dobrzdoval aby se srovnaly a jak zchladly tak v pohode,kazdopadne jsem musel porad myslet na to,abych je neprehral a nemrskly se nenavratne.Vyresil jsem to 312x25 a 256x22,ted muzu brzdit jak chci a nezvadnou ani nekopou.Kotouce ATM a desticky Brembo
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Stifko píše:Na Octavii kotouče Zimmermann a destičky Remsa a brzdilo to paradne asi tak 3tis km,pak kdyz se jelo ostreji tak zacaly pokmitavat,tak jsem je lehce dobrzdoval aby se srovnaly a jak zchladly tak v pohode,kazdopadne jsem musel porad myslet na to,abych je neprehral a nemrskly se nenavratne.Vyresil jsem to 312x25 a 256x22,ted muzu brzdit jak chci a nezvadnou ani nekopou.Kotouce ATM a desticky Brembo
Podobně se mi chovali opěvované vrtané Zimmermanny s deskami Ferodo DSPF :? ... 200km/h nejezdím, jako extra také ne... a kotouče jsou zvlněné, na válcích na STK to bylo vidět
Tato vychvalovaná kombinace mě prostě zklamala, za studena nic moc, po zahřátí velmi dobré, ale asi se to prostě přehřívá nebo co...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9225
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

slovacek.milos píše:
hansdob píše:No já jsem měl 280 vše od TRW jezdím jako prase a nikdy mi nic nedělali, dal jsem si velký a mé původní i s těhlicema jsem dal kamarádovi co se mu to pořád chvělo (několikrát měněný kotouče ,ložiska,měřená házivost vše ok) a od chvíle co má moje těhlice s brzdama už má klid. Přiznavám že nevím kde byl zakopanej pes ale někde v těch těhlicích to být musí.
a kupovals ty brzdy od jednoho dodavatele???

mám jednu dodávku tam jsou volné ložiska že ty kola bloudí,

ale majitel jezdí tak, brzdy jsem dával já kotouče desky starline
s brzdama není problém již několik let, to samé u jednoho iveca naní čas taky bloudí kola z volných ložisek a s brzdama nic vše OK žáné místa to nevymílá ani nic netřepe :?

Ano kupovaljsem vše u jednoho dodavatele krabičky neotevřené a přelepené tou stříbrnou páskou se znakem
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4924
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

hoďte mi sem ješte teda někado názor na kombinaci kotouče TRW a destičky ATE
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33857
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:hoďte mi sem ješte teda někado názor na kombinaci kotouče TRW a destičky ATE
získáš jen názor
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

slovacek.milos píše:
miraspetrowski píše: u toho šaranu je to zas jinak, já se staral o 2,8 neznalo to nic jiného jak starline, jezdilo stím kdejaké hovado a nebyl taky problém, na almaře saline + icer, a na šaranu starline desky, stím lítají kluci žlutí a desky by chtěli nejraději z bambusu za 1O korun

u koktávek, fábek, a IV golf, při špatné směsi desek jsem problémy měl :(
no jinak,ono to má o pár kil navíc než Octa a zastavit to někde z vostra na vlňákách by asi dopadlo blbě,a když rozjedeš V6 v sharanovi tak víš že by byl průser ajn-cvajn.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

zmer hazivos tech naboju, dej bremba a textary a bude to fungovat. pokud naboj hazi zkrouti se vse.
stevusik
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 pro 2010, 14:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od stevusik »

mne sa stalo to iste s TRW po 10 tis su zvlnene a ked brzdim tak mam vibracne zvonenie z volantu.To tu uz nikto nic negarantuje
rozprach
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 09 led 2007, 04:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od rozprach »

Ja si nechal v roce 2006 menit predni komplet brzdy na O1 v origo Skode Vistacar Hodonin a po cca 10tis km hazely jakxvina. Pak to dej do origoservisu . . . nasrat.
OII 2005, 103kW, BKD
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

rozprach píše:Ja si nechal v roce 2006 menit predni komplet brzdy na O1 v origo Skode Vistacar Hodonin a po cca 10tis km hazely jakxvina. Pak to dej do origoservisu . . . nasrat.
A co reklamoval jsi to?nebo jak to dopadlo
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
rozprach
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 09 led 2007, 04:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od rozprach »

Tehdy sem to nejak neresil, pac sem na to nemel moc casu a vzapeti sem auto vymenoval. Samozrejme mi to pir odkupu v bazaru nezapomeli rict, ze to hazi. Nicmene sem auto koupil za 170tis a po dvou letech a 90tis km prodal za 125tis :)) Kdovi kde je mu konec :((
Jinak ted bych to samozrejme resil a dal jim to sezrat. Ale nedelam si iluze, ze by to bylo bez nervu a s dobrym vysledkem.
besoun píše:
rozprach píše:Ja si nechal v roce 2006 menit predni komplet brzdy na O1 v origo Skode Vistacar Hodonin a po cca 10tis km hazely jakxvina. Pak to dej do origoservisu . . . nasrat.
A co reklamoval jsi to?nebo jak to dopadlo
OII 2005, 103kW, BKD
capjackal
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 20 úno 2009, 20:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od capjackal »

Zbytečné. Vyměň zadní silentbloky na přední nápravě za silentbloky z TT a vibrace přestanou. Osobní zkušenost a komu jsem to poradil, tomu to pomohlo :)

Seženeš je např. na: http://www.cc-autodily.cz/luzko-ramene-zadni-1
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20381
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já mám s výměnou zadních silentbloků taky 100% úspěšnost, měním preventivně s kotoučema
tady mi to ale většina vyvrací ale já si za tím musím stát
pomohlo to vyřešit problém i u jiných aut ( Peug 307, E46 )
právě u E46 to mám potvrzený na několka kusech aut
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“