
ARL 270 - 300 ps
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
nechcem zakladat nove tema v ladeni ASZ motora -a tak sa "priživim" v tomto tematu ak možem.
tiež pripravujem mojho Golfa 4 4motion na nejake to ladenie, a prave sa mi vyraba medzikus medzi vyfukovymu svodmi a turbom GTB1756VK..
Nakolko si nechcem uplne rozmrdat svoj povodny motor-tak som si zohnal dalši ASZ motor , a to pre pripad že by sa mi rozletel...
Auto mam na denne jazdenie, a preto nejake uplne extremy nepripadaju v uvahu. Moja predstava je tak 200-220 ps. Ako zaklad mam ASZ motor zo sharana, kde som natrafil na trysky s koncovym označenim BA .
Budu tieto trysky vhodne na ten vykon?? či budem musiet zohnat ine ???
Dalšia otazka je actuator..
Moje GTB turbo bolo s elektrickym actuatorom-ktory musim samozrejme že vymenit za podtlakovy.. Otazka ale je, že za aky? Mam k dispozicii takmer novy actuator z audi allroad 2,5 tdi (najsilnejšia 180ps vezia)
bude vhodny tento actuator ?? alebo použit radšej nejaky z motora 1,9tdi ??
čo sa tyka čidla, mam k dispozicii čidlo "C" . Veliky IC zo sierry RS500 cosworth sa mi podarilo schovat pod predny naraznik a to bez jeho uprav.. Hlinikove IC rury mam 55mm bude to stačit ?
Spojku komplet sachs race mam už v garaži, a brzdy rozoberat nechcem
Dakujem vopred za rady..

tiež pripravujem mojho Golfa 4 4motion na nejake to ladenie, a prave sa mi vyraba medzikus medzi vyfukovymu svodmi a turbom GTB1756VK..
Nakolko si nechcem uplne rozmrdat svoj povodny motor-tak som si zohnal dalši ASZ motor , a to pre pripad že by sa mi rozletel...
Auto mam na denne jazdenie, a preto nejake uplne extremy nepripadaju v uvahu. Moja predstava je tak 200-220 ps. Ako zaklad mam ASZ motor zo sharana, kde som natrafil na trysky s koncovym označenim BA .
Budu tieto trysky vhodne na ten vykon?? či budem musiet zohnat ine ???
Dalšia otazka je actuator..
Moje GTB turbo bolo s elektrickym actuatorom-ktory musim samozrejme že vymenit za podtlakovy.. Otazka ale je, že za aky? Mam k dispozicii takmer novy actuator z audi allroad 2,5 tdi (najsilnejšia 180ps vezia)
bude vhodny tento actuator ?? alebo použit radšej nejaky z motora 1,9tdi ??
čo sa tyka čidla, mam k dispozicii čidlo "C" . Veliky IC zo sierry RS500 cosworth sa mi podarilo schovat pod predny naraznik a to bez jeho uprav.. Hlinikove IC rury mam 55mm bude to stačit ?
Spojku komplet sachs race mam už v garaži, a brzdy rozoberat nechcem

Dakujem vopred za rady..

- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
s tym actuatorom to nieje take easy..
musis actuatorom obsiahnut cenu drahu regulacie, cize skratit regulacny cap na turbe alebo zohnat banku s extremnym rozsahom-blbost + dorobit doraz, inak to bude na p1cu.
musis actuatorom obsiahnut cenu drahu regulacie, cize skratit regulacny cap na turbe alebo zohnat banku s extremnym rozsahom-blbost + dorobit doraz, inak to bude na p1cu.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
diky za tipa.. teda skratim tu tychku na turbe, aby to obsiahlo cely radius.. to asi nebude problem-oproti tomu ako som vymeriaval ten medzikus medzi turbom a zvodmi.. mam tam uhlovy prevod pre 4motion, a ten tak nejak tomu velkemu turbu zavadzal.. ale všetko som zvladol.. je to tam len tak-tak...
otazka ku tomu actuatoru bola, že či ho možem použit z 2,5tdi.. ak nie, tak som uvažoval o ALU actuatori od FORGE .. cena je sice dost vysoka, oproti garrettovemu, ale tak aspon sa v nom daju menit struny.
Neviem ako je to u tdi, a u turbo benzinu je tvrdost actuatoru dost podstatna vec. A mna teda zaujima či ten z 2,5tdi nebude mekky alebo naopak tvrdy.
Ten doraz mam urobit kde ?? na uplnom otvoreni, alebo na uplnom zatvoreni?? Ešte taka maličkost.. Lopatky v turbe su pri vypnutom motore uplne otvorene-alebo zatvorene ??
otazka ku tomu actuatoru bola, že či ho možem použit z 2,5tdi.. ak nie, tak som uvažoval o ALU actuatori od FORGE .. cena je sice dost vysoka, oproti garrettovemu, ale tak aspon sa v nom daju menit struny.
Neviem ako je to u tdi, a u turbo benzinu je tvrdost actuatoru dost podstatna vec. A mna teda zaujima či ten z 2,5tdi nebude mekky alebo naopak tvrdy.
Ten doraz mam urobit kde ?? na uplnom otvoreni, alebo na uplnom zatvoreni?? Ešte taka maličkost.. Lopatky v turbe su pri vypnutom motore uplne otvorene-alebo zatvorene ??
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK