To ma kazde VP37 nad 200t km vydrety obal cerpadla??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
no je to tak, jenom pruzinka tohle neudela je to hlavne tim ze na ty rolny tlaci vacka ktere dela odpor pistek, tak se musi ten unasec nekam natlacit a vzhledem k tomu ze unasec je ukotvenej jen v jednom bode a to v pistku predsuvniku, je to vlastne takova reakcni paka a je to vzdy na strane ve smeru otaceni hridele, dalsi vec co hodne napomaha vydreni je to ze pri tehle sile od vacky jeste se ten unasec porad nataci podle regulace predvstriku a tech cyklu tam je hodne. A jestli chces vedet jakou silou na ten unasec pusobi vacka tak staci kdyz oddelas bocni kryty pistku predvstriku a zatocis si hrideli cerpadla a zkusis prstama ten pistek podrzet, a to bude na vacku pusobit jen sila vratnych pruzin pistku vstrikovaci hlavy bez tlaku stlacovane nafty pred celem pistku.
S tim soustruzenim nevim aby nepraskl pri provozu obal nebo pouzdro a nebo aby se to nezacalo kroutit nebo deformovat. Driv jsem do golfu do 1,5 a 1,6 D a TD delavali vlozky do valcu a ty se ale zacli kroutit a chytat ovalitu, a tim ztrata komprese a v zime problem se startama, tak aby to nedelalo taky nejakej problem. Nevim jestli nebudes muset drazku vyfrezovat pred nalisovanim vlozky jestli vychazi naproti dire v obalu aby se tam dostalo s frezou
S tim soustruzenim nevim aby nepraskl pri provozu obal nebo pouzdro a nebo aby se to nezacalo kroutit nebo deformovat. Driv jsem do golfu do 1,5 a 1,6 D a TD delavali vlozky do valcu a ty se ale zacli kroutit a chytat ovalitu, a tim ztrata komprese a v zime problem se startama, tak aby to nedelalo taky nejakej problem. Nevim jestli nebudes muset drazku vyfrezovat pred nalisovanim vlozky jestli vychazi naproti dire v obalu aby se tam dostalo s frezou
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Lecos se dá, když se to umí. Suché vložky, to je běžná oprava a není s tím problém. Např. Szakalmetal prodává suché vložky ve velkém sortimentu, Mercedes 123D je měl už z výroby a tlouštka stěny cca 2mm! Aby to fungovalo, tak musí být díra honovaná a vložka broušená, ty plochy musí být velmi hladké, jinak je přenos tepla nedostatečný a opravdu se to kroutí. Pokud to někdo vysoustružil a vyblejskal šmirglpapírem, tak to nestačí.Ja len ze ci to uz niekto neskusal. Mat doma frezovacku a sustruh tak sa asi do toho pustim.
K tomu čerpadlu:
Pokud se na to cítíš, tak proč to nezkusit. Hlavně ten futrál moc nezeslabit a zvolit vhodný materiál na tu vložku. Nejvhodnější se mi jeví fosfor. bronz. Nezapomenout na pojištění proti pootočení, chod toho čerpadla je trochu taková cukatůra.
Otázka zní, jestli se to ale vyplatí. Celé čerpadlo se dnes dá sehnat za slušný peníz a někdy se někomu válí čerpadlo, kde prasknul rotační píst a tak z toho vzít futrál.
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Tady je jasně nevhodný materiál, jehož vlastnosti se přetavením ještě zhoršily. Předpokládám, že se to neodlévalo odstředivě, ale do písku. Před lety jsem vložkoval Uno 1,4 TD a nikde se to v té době sehnat nedalo (O SZmetal jsem v té době nevěděl), tak jsem z Žiguláckého bloku "vyoperoval" válce a vložky z toho vyrobil. Bylo to nouzové řešení a hrozně moc práce. Kupodivu to auto jezdilo několik let bez problémů a potom to majitel někam prodal.
Takhle se prodává ta "šakalí", tl. stěny 1,5 mm

Takhle se prodává ta "šakalí", tl. stěny 1,5 mm

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
delal se i chemickej rozbor a testy vse se zhodovalo, zkouseli jsme vyrobit i vstrikovaci hlavy ale to se neosvedcilo, praskaly pistky. presto ze material i zpracovani a presnost byla shodna s originalem. ted uz by neslo vyrobyt nic bo fabriky v kterych se to vyrabelo uz jsou rozkradeny, kralovopolska, prvni brnenska No ted uz jsou i vlozky k dostani ale tehdy nebylo nic v podstate, napr loziska do zadnich kol se upravovali z zigulika
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
prezatial som to vyriesil tak, ze som ostre vydrete hrany zabrusil - horsie to uz aj tak nebude.
Nastartovat motor, to bol porod, ale uz pekne pradie a zda sa ze kleslo aj mnozstvo bieleho dymu v urcitych otackach.
Ak budem realizovat to vypuzdrenie, dam vediet ako to dopadlo.
Nastartovat motor, to bol porod, ale uz pekne pradie a zda sa ze kleslo aj mnozstvo bieleho dymu v urcitych otackach.
Ak budem realizovat to vypuzdrenie, dam vediet ako to dopadlo.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
No kluci komance stejne volite neb jsou svinsky rozlezli uplne ve vsech stranach a skoro na vsech dulezitych postech. Me stve nejvic ze velko lhar a tunelar Havel nechal slusne fungujici podniky v republice rozkradnout vytunelovat a zlikvidovat. Je mozny ze by jsme byvali do eu nemuseli vubec vstupovat kdyby bylo cr skoro sobestacny, atd atd. Ja osobne jsem kdysi volil Sladka, i kdys to byl urco smejd tak to byl tehdy jedinej clovek kterej tam nejakym zpusobem ceril vodu. Pak uz nebylo v podstate koho volit neb to byl jeden slyzkej smejd vedle druhyho.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
... si pleteš figurky, ne? Velkotunel zvaný dvě kola privatizace byl z pera někoho úplně jiného... bohužel Havel a další chartisté, když seděli po listopadu u stolu, tak byli soudní, že ekonomice moc nerozumí... tak přizvali ode dveří takového přizdisráče v obleku z prognosťáku a udělali z něj ministra financí...tuner píše:... Me stve nejvic ze velko lhar a tunelar Havel nechal slusne fungujici podniky v republice rozkradnout vytunelovat a zlikvidovat....
... systematickou likvidaci fabrik... tam by se spíš hodila jména jako Dlouhý (... se nám chce vrátit do politiky jako prezident), Ježek, Čalfa... to byly tzv. "tři králové"
GIV Variant TDi ???kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
i nepletu havel taky pekne tuneloval uz jen tim ze s tim nic nedelal a v tichosti s tim souhlasil. A tuneloval nebo si privlastnoval uz za komancu a to penize ze zapadu co se posilali na podporu politickym veznum, pulku zabavil stat a druhou pulku rozebral pravdolaskar a elita chartistu. Nic z toho co nasliboval nesplnil ale za to podepsal exekucni zakony, propustil vrahy a nasilniky, vymyslel humanisticky bombardovani, to jen par veci na ktery jsem si jen tak v rychlosti vzpomel. Nicmene jiz dost s politikou, je to OT neb tema tu je uplne o necem jinym
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km