redukcia na turbo = bajonet-hadica

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

Neeo87 píše:Nazdarek Panove

ja troch mimo tema ale musim sa to spitat a vhodne sa mi to zdalo tu. Mam golf 4, 4motion motor AJM (85kw) je tam turbo VNT15 chci tam nacpat gt1749VB a moja otasky su,,, potrebujem tam redukciu na vytlak turba aj na vstup turba?? chci tam dat saci trubu z 96kw a saci parohy z 110kw a neskor fmic... prosim o radu nekdo co se v tom vyzna do SS... dakujem za pomoc
Pokud budes davat VB turbo i sani,tak to Ti na sebe pujde,a pokud budes davat IC tak pouzij origo hadici z turba k IC,pak nepotrebujes prechodku
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter.H »

Zravím, chcem sa opýtať či neviete niekto aký má vnútorný priemer hadica na fotke. Je to vstupná hadica do IC motor ARL
ObrázekObrázek
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
arcanerider
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 16 črc 2012, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od arcanerider »

Zdravíčko, má ešte niekto k dispozícií takú redukciu? A bol by mi ju ochotný poslať dobierkou na Slovensko? :) Ďakujem ;)
Audi A3, r.2000, 1.9 TDi, AHF, 81kW, hybrid. turbo, EGR off, jednohmota, lamela HDS 57, prítlačák VR6, prevodovka GGU....
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“