Superb II 4x4 2.0TDI - extremní výkon

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

saab9000
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 31 říj 2012, 10:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Vídeňská 340

Superb II 4x4 2.0TDI - extremní výkon

Příspěvek od saab9000 »

Dobrý den, mám na Vás jeden dotaz. Vzhledem k tomu že mi krachla moje srdeční značka SAAB od které mám ve svém životě už 6té auto, tak jsem se rozhodl pro změnu a to na Superb Combi 4x4 2.0TDI. V současné době mám SAAB 9-5 AERO s upravou od švedské firmy MAPTUN na 335PS a chci se zeptat jaké jsou možnosti takové upravy u dieselové škodovky. Moc firem jsem na netu nenašel které by se takovými upravami zabývali tak se chci zeptat zde.
Vím že takováto extremní uprava není levnou záležitostí s tím se i počítá ale jde mi o to jestli s tím nemá někdo zkušenosti. Jedinou informaci kterou jsem sehnal byla ta že u 2.0TDI lze bez zasahu do motoru(kované písty a ojnice) dosahnout cca 280PS. Mě ale zájímá jestli má někdo dieselovou škodovku s větším výkonem než 300PS a jaké má zkušenosti.
Předem moc děkuji za reakce
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Lacnejšie - zaručenejšie - rýchlejšie atď to získaš kúpením A4 3.0 tdi q.
Osobne si myslím že viac ako nereálne dosiahnúť na 2.0 tdi CR 300k a nemyslím si že niekto so zdravým rozumom sa vôbec do toho pustí (LOL) - postráda to totižto zmysel pretože výkonom ťa aj tak " dá dole " akýkoľvek golf 4 s 230 ps + výdrž bude otázna ( a kto si kupuje superb nenajazdí 1500 km za rok - ) + cena bude závratná ( omnoho lacnejšie bude stáť dotyčná 3.0 tdi v A4 pretože potrebuješ vymeniť pol auta - okrem interiéru všetko (noteeth)
saab9000
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 31 říj 2012, 10:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Vídeňská 340

Příspěvek od saab9000 »

Audi A3 i A4 je pro mne malé chci velké rodine auto s nahonem na 4 a tím pádem je výběr dost omezen. Samozřejmě že jsem uvažoval o AUDI S6 nebo RS6 ale tam sebou vozíš velký motor ycela zbytečně. Když totiž upravíš malý motor tak z 90ti% času jezdíš normálně a spotřeba je v unosné hranici a to je celý princip. Co se týče ceny tak by se taková uprava měla pohybovat cca 150000 - 200000,-
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

zkus Richarda (dieselpower).
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

MirekX píše:zkus Richarda (dieselpower), něco jsem tam u nich zahlídnul, tento motor 2.0 TDI CR ve čtyřkolce a přes 300Ps, je tam ale asi víc než jedno turbo.... :D
mě se líbí, jak jsi hezky zdůraznil "asi" víc než jedno turbo :D (LOL)

tady se o něčem ví a nechce se nic povědět :D
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Sorry za OT ale celkem by mě zajímalo jak je na upravenym CR vyřešená dodávka nafty.. To už se dělají větší průtoky i na CR?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@peeeetr: No, ja nevim, co je na tom pravdy, nicmene osobne bych se tomu taky moc nedivil, protoze Dieselpower sber dat z aplikace s vice turbodmychadly (na motoru, kde je v serii jen jedno) provedl jiz pred vice, nezli 3 lety, takze by to bylo jen logicky odvoditelnym vyvojem. Jen aby tam nebyla ta turba rovnou tri :havaj:

@Thomy: Osobne se domnivam, ze se jedna o know-how firmy Dieselpower, ktere si dle meho subjektivniho nazoru prozatim ponechavaji pro sebe
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

250ps je na 2,0TDI rozumnej max,,,, pak tu 3,0TDI ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

toby66kw píše:250ps je na 2,0TDI rozumnej max,,,, pak tu 3,0TDI ;)
Predpokladam, ze myslis seriovem motoru (rec je o tom, co predstavuje pojem "holy motor").
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

dřív se taky tvrdilo,že 200PS je na 1,9 rozumné max a ono se ukazuje že snese víc. Já bych se zas tak nebál, když se dodrží základní zásady úpravy...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Presne jak pise Mirek, prase rozbije i seriove auto. A silne pochybuji, ze uzivatel saab9000 se svymi zkusenostmi se Saaby by nevedel, jak se k autu chovat. Uz jenom fakt, ze si uvedomuje realne naklady na upravy hovori za sve, ze se nejedna o nejakyho Pepika z Maňovic, co chce z Moskvice presedlat "do stihacky" a do uprav chce dat petpadesat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

tak ve stejne tride jako Sup je Audi A6,ve 3.0Tdi,upravit jednotku a mas raketu s kroutakem maleho kamionu,oproti benzinovymu SAABu a jsi na stejnych penezich jako se Supem upravenym na 300hp,kde nevis co kdy pri takovehle extremni uprave klekne.3.0TDi ma kvalitni zaklad (wallbash)
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Stifko, za minuleho rezimu by ti rekli: "nedobre se na to divas".

Nelze pausalizovat z ruznych duvodu, nicmene:
- z prehistoricke 8V 1,9tky rotacky tu jiz vice lidi dostalo 250 koni (naklady ani cestu nebudeme zminovat) ... to jsme na temer 132k/1l
- z historicky mladsi 8V 1,9tky PDcka tu se seriovymi vnitrnostmi jezdi auta s vyssim litrovym vykonem
- nestastny 2,5 V6 opravdu zminovat nechci protoze to je snad ten nejhorsi TDI motor od koncernu
- 2,5 R5 je az na ten nikasil dobrej zaklad ale draha nedostupna hracka
... a to jsou vsechno prehistoricke motory s dost starym vstrikovanim.

Nevidim zadny rozumne vyrazne opodstatneni, proc si porizovat 3,0TDI k dosazeni 300 koni (350 bych chapal), paklize clovek vi co chce a co si auto, resp. takto nahoneny motor zada a ja mam neodbytny dojem, ze saab9000 si toho je plne vedom. Nepocitam, ze by se choval jako malej kluk, kterej sedne do auta se studenym motorem a slapne mu na krk. To same plati i u dochlazovani. 16V hlava skryva velky potencial a kdyz jsou moznosti dosahnout 300 koni na 1,9 8V BEZ modifikace hlavy (neni rec o vacce, ale komplexnim pristupu v podobe masivniho portingu, vymene ventilu, uprave sedel atd.,) a zmeny CR, tak nevidim opravdu duvod, proc se u 2,0 16V motoru, ktery ma vyrazne lepsi vysledky na benchflow obavat, ze toto nezvladne.

Pro info, u 2,0 16V staci na dosazeni 250 koni GTB1756VK, zatimco na 8V s timto turbem dosahujete podobnych vykonu velice spatne. Jaky by byl potencial takove GTB2260VK u takoveho motoru? A to nemluvim o GTB2260VKLR s vetsim A/R a schopnosti tocit efektivne vice otacek.
... a to tu stale hovorim o pouziti JEDNOHO turba. V pripade twinturba se oteviraji vyrazne jine moznosti, protoze je velky rozdil mezi tim, kdyz tlaci jedno prtave turbo nebo dve ruznych velikosti.

Jinak na zaver se domnivam, ze saab9000 by si i tu 3,0TDI koupil, paklize by to soudruzi povolili do Superba montovat. Co se jeho volby tyce, z me strany ma plne pochopeni a rozhodne mu vice, nezli fandim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Víte někdo jaký je efektivní rozdíl mezi GTB2260VK audi a GTB2260VKLR z MB? Že VKLR má kuličkové uložení hřídele vím, ale jaký větší potenciál oproti VK? A dá se v dnešní době vůbec sehnat jetý, nový bude stát raketu.
saab9000
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 31 říj 2012, 10:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Vídeňská 340

Příspěvek od saab9000 »

Moc děkuji Forestovi za obsahlý článek a chci k němu dodat několik věcí aby jsem ještě potvrdil co zde bylo řečeno. Svoje současné auto jsem koupil v roce 2008 když mělo najeto 70.000 km a hned dostalo upravu motoru byl to můj velký sen a postupoval jsem postupně od svého prvního saaba az k tomu současnému kde jsem šel do ověřeného upravce a zvolil jsem poslední možnou upravu bez zásahu do motoru. Rozsah upravy je následující: jiné čerpadlo v nádrži,velké vstřiky,velký celokovový mezichladič,velké turbo,(původně tam měla být ještě keramická spojka ale do té jsem pak nešel),3" výfuk bez katu.
Jako součásdt upravy měl být ještě filtr sání ale z důvodu hluku jsem zustal u serie. Následně přišly na řadu chlayené velké brzdy a tvrdé destičky společně s kompletní výměnou všech silintbloků od Powerflexu. Co se týče případné likvidace motoru tak se snažim tomu předejít výměnou oleje po 9-10tis a jak řiká forest nehoním studené auto a z maxima nepřijedu domů a nevzpnu motor.Dnes má auto najeto 210.000 km a nevezme si ani deci oleje a jede jak za mlada.

Co se týče mého výběru nového auta tak jsem měl kompilaci požadavků kterým moc aut nevyhovuje. Rodiné auto (nejlépe kombi) s náhonem 4x4 a diesel s přihlédnutím k nízké spotřebě při normálním provozu. AUDI A6 je asi také dobrá volba akorát vubec netuším jakou má toto auto normální spotřebu.

Pak mám na Vás ještě jeden dotaz, vím že u benzínů se mění písty a ojnice za kované dělá se to i u dieselů ?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“