Superb II 4x4 2.0TDI - extremní výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Forest píše:Predpokladam, ze myslis seriovem motoru (rec je o tom, co predstavuje pojem "holy motor").toby66kw píše:250ps je na 2,0TDI rozumnej max,,,, pak tu 3,0TDI
Mluvím o příslušenství , ne o životnosti vlasního motoru.
Rvat to vejš je boj, ohně s ohněm.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
saab9000 - byt Tebou, kaslem na dalekosiahle upravy motora 2,0tdi, bude to stat kopu penazi a so spotrebou urcite nebudes spokojny, po vacsej uprave zabudni na nizku spotrebu , tato stúpne a pri rychlejsej jazde bude na urovni 3,0tdi. Vyber si ale co chces, je to iba moja skusenost. S upravenym A6 3,0tdi kombi budes mat spotrebu pri normalnej jazde okolo 6ltr, pri velmi rychlej sviznej jazde dosiahnes 8,5 az 9,9ltr / 100km na 19" kolach a to ma toto auto 1920kg. Ten Saab sa vykonom urcite nebude rovnat, na to mozes vziat jed 
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Každopádne sa podľa mňa na to ( na 99 % ) vyser....a buď su kúpiš 2.0 tdi a upravíš ho na 230 - 250 ps a budeš vysmiaty.
Neverím totižto že existuje niekto kto ti dokáže garantovať výdrž motora - prevodovky a i na tvoj výkon 300 ps.
Tieto motory sú potencionálne nové - od r 2008 ? Tdi 1.9 je tu od roku 93 a v 97 ich veľmo s 200 k + nejazdilo. Možno časom prídu sériové 2.0 tdi cr s vačším výkonom - resp biturbom ( nie to čo je v multivane ) a potom to bude reálnejšie.
Vravím vybodneš sa na 300 ps - a ak by nie - pochváľ sa
Neverím totižto že existuje niekto kto ti dokáže garantovať výdrž motora - prevodovky a i na tvoj výkon 300 ps.
Tieto motory sú potencionálne nové - od r 2008 ? Tdi 1.9 je tu od roku 93 a v 97 ich veľmo s 200 k + nejazdilo. Možno časom prídu sériové 2.0 tdi cr s vačším výkonom - resp biturbom ( nie to čo je v multivane ) a potom to bude reálnejšie.
Vravím vybodneš sa na 300 ps - a ak by nie - pochváľ sa
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
V Supu se trilitr nedodaval a A6 je cenove jinde ikdyz clovek vezme v potaz cenu uprav. Navic, nahradni dily budou imho tez na Supa lip a lehceji k sehnani. Osobne mam pro tu jeho volbu plne pochopeni (tim nerikam, ze si vase argumenty to pochopeni nezaslouzi).
Jinak pokud by se rozhodl pro trilitr, povazuji vykon 300 koni za malo narocny
Jinak pokud by se rozhodl pro trilitr, povazuji vykon 300 koni za malo narocny
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
pro Foresta: koukal jsem se dnes na A6ky quatro v kombíku ročník 2010 a v plné palbě se cena pohybuje někde mezi 22000 - 27000,- EUR při nájezdu cca 80.000 km což se mi nezdá vysoká cena s přihlédnutím k ceně Superba a souhlasím s tebou že u tohoto auta bude 300 PS málo ale jak jsem koukal tak 380-400PS by neměl byt takový problém
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
kamarad si ted koupil BMW 535 D kombi 200 kw v zakladu. zatim je hodne spokojeny.chystame se na chip.
tady je jedno ve 4x4 http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
tady je jedno ve 4x4 http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Tak BMW mě nenapadlo to se dá sehnat také za slušné peníze.
Jo když se tady tak bavíme tak mám ještě jeden dotaz cose týče AUDI,ŠKODA,BMW vše v 4x4 šli by jste do automatu nebo manualu s přihlédnutím k následnému navýšení výkonu ? Já teda mam raději manuál ale prý ty nové automaty už řadí pomalu příjemnějí
Jo když se tady tak bavíme tak mám ještě jeden dotaz cose týče AUDI,ŠKODA,BMW vše v 4x4 šli by jste do automatu nebo manualu s přihlédnutím k následnému navýšení výkonu ? Já teda mam raději manuál ale prý ty nové automaty už řadí pomalu příjemnějí
saab9000 píše:pro Foresta: koukal jsem se dnes na A6ky quatro v kombíku ročník 2010 a v plné palbě se cena pohybuje někde mezi 22000 - 27000,- EUR při nájezdu cca 80.000 km což se mi nezdá vysoká cena s přihlédnutím k ceně Superba a souhlasím s tebou že u tohoto auta bude 300 PS málo ale jak jsem koukal tak 380-400PS by neměl byt takový problém
Tak to u 3.0tdi problém je... A zase az take upravy netreba napr. na moj vykon zmena vnutra turba, cip, uprava cerpadla, vacsi intercooler (alebo dva) a hrubsi vyfuk. Verzia 3,0tdi biturbo v zaklade 313ps sa zacal az v r.2012
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Prvni co umre je zadni hardy spojka na kardanu(u haldexu). Na O2 sranda za 6500,- Kc + prace. Pak spojka, novej set co udrzi kroutak min 20 litru. Pak ti zacne neco hucet v prevodovce a prijdes na to, ze i soudruzi z NDR uz pouzivaj cinskou papirovou ocel na loziska, atp. atd. Nakonec zjistis, ze za ty prachy jsi mohl mit novy auto.
