Nacipovat Skodu Fabii RS nebo ne???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pilott
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2012, 18:47

Příspěvek od Pilott »

a vy nekdo mate spatne zkusenosti s touto firmou na cipovani ze pisete abych ve vlastnim zajmu na to zapomel :? ? http://www.chiptuning.cz/
Seat Leon FR - egr off, 188PS, 408Nm Chip by Gragpower
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 22:28

Příspěvek od najmis »

Sem na tom podobně jako Pilott..sice nemám pravou FRS ale ASZ a orig vedení a IC + vyřezaná mřížka mlhovky a žábry v podběhu, žádný další upravy na motoru ...vím že lepší je mít velký IC a mohl bych jít i s výkonem nahoru..
Myslíte že s výkonem viz podpis dostává turbo a celkově motor hodně zabrat..?Nejezdím okruhy ale jako šnek taky ne... :)
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

Pilott píše:a vy nekdo mate spatne zkusenosti s touto firmou na cipovani ze pisete abych ve vlastnim zajmu na to zapomel :? ? http://www.chiptuning.cz/
Nerekl bych, ze to musi byt nutne o spatnych zkusenostech. Staci, aby lidi nemeli dobry nebo vubec zadny zkusenosti a tim padem ti tezko takovou firmu doporuci,ze?

Divej, prisels, zeptal ses, bylo ti odpovezeno a doporuceno neco a pokud se stejne rozhodnes jit jinou cestou, je to jenom tvoje vec a tvoje penize.

Kdyz to nedejboze nejak spatne dopadne, budes jenom jeden z dalsich, ktery takovy jedno spatny rozhodnuti (i pres rady ostatnich) stalo ve finale spoustu zbytecnych penez. Pak se sem vratis s nejakym problemem, prijde se na to, ze za vsechno muze spatnej soft, tak ti znova bude doporuceno na koho se mas obratit a ten dotycnej pak bude akorat nasranej, ze musi zase jednou spravovat zpackanej soft. Ty budes o x tisic chudsi a hlavne poucenej, ze kdyz ti vic lidi poradi tu stejnou vec, tak na tom asi neco bude.
Ibiza mk3 230hp 440nm
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

je drahej,
lepší koupit uni FMIC a udělat vedení, nebo koupit hotovej set od DP
FRS I VB + FMIC, Egr-Off, Kat-Off 186PS/412Nm
OI asv - serie
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

najmis píše:Sem na tom podobně jako Pilott..sice nemám pravou FRS ale ASZ a orig vedení a IC + vyřezaná mřížka mlhovky a žábry v podběhu, žádný další upravy na motoru ...vím že lepší je mít velký IC a mohl bych jít i s výkonem nahoru..
Myslíte že s výkonem viz podpis dostává turbo a celkově motor hodně zabrat..?Nejezdím okruhy ale jako šnek taky ne... :)
Proste je problem v tom, ze ten mrnavej IC u Fabie nedochladi poradne ani to co tlaci turbo v serii. Takze pokud to jen cipnes, bude to akorat vic hulit. Mozna tak na rozjezd na krizovatce to stacit bude, ale nez tam das 3, uz to bude horky a pak kour.
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 22:28

Příspěvek od najmis »

Za sebou sem nikdy nejel, ale v zrcátku vidím opravdu lehký zakouření až když to vytáhnu na 4000Ot/min. jinak nekouří..v létě a velkým vedru je při honění motoru znát pokles výkonu, ale kouřivost žádná v normálních otáčkách..Taky proto sem nechtěl aby pan mistr ladil na větší výkon...myslím že 158Ps je rozumný vzhledem k IC.Jsou lidi co mají jen chipem 180Ps a tam už to asi trpí jinak...Nebo se pletu a i moje parametry jsou už dost zatěžující motor, turbo se sérií IC...
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

z ASZ s turbínou VA se dá udělat 180 koní? Proč tam všichni dávaj VBčko :roll:
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Limit Va je niekde okolo 170ps..
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

najmis píše:Za sebou sem nikdy nejel, ale v zrcátku vidím opravdu lehký zakouření až když to vytáhnu na 4000Ot/min. jinak nekouří..v létě a velkým vedru je při honění motoru znát pokles výkonu, ale kouřivost žádná v normálních otáčkách..Taky proto sem nechtěl aby pan mistr ladil na větší výkon...myslím že 158Ps je rozumný vzhledem k IC.Jsou lidi co mají jen chipem 180Ps a tam už to asi trpí jinak...Nebo se pletu a i moje parametry jsou už dost zatěžující motor, turbo se sérií IC...
160 je super a bude to fungovat dlouho a bude stacit +100mb ale na 180 to se bude VAcku zdat o certech (noteeth) nedej boze za volantem jen uzivatel co umi jen mackat (noteeth)
Nosnx
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 31 bře 2011, 19:02

Příspěvek od Nosnx »

Dovolím si položit zde otázku, abych nemusel zakládat nové téma.

Jaký je potenciál motoru ASZ?? Na jaké "spolehlivé" výkony lze ladit? Má někdo zkušenosti?

Přemýšlím, že bych své RS upravil na víkendovou hračku (občasné svezení na okruhu atd..).

Výkonově bych chtěl auto posunout na cca 200 - 250HP.

Konkrétně se mi líbí tato úprava. Máte někdo s tímto úpravcem zkušenosti?

http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/ ... tage%20I./
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

to bude zase počteníčko :P
:-@
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Nosnx píše:Dovolím si položit zde otázku, abych nemusel zakládat nové téma.

Jaký je potenciál motoru ASZ?? Na jaké "spolehlivé" výkony lze ladit? Má někdo zkušenosti?

Přemýšlím, že bych své RS upravil na víkendovou hračku (občasné svezení na okruhu atd..).

Výkonově bych chtěl auto posunout na cca 200 - 250HP.

Konkrétně se mi líbí tato úprava. Máte někdo s tímto úpravcem zkušenosti?

http://www.tdichip.cz/vykonove_tabulky/ ... tage%20I./

Na tohle téma je tady mraky materiálu ... Dokonce i reference na firmu tdichip.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

najmis píše:Za sebou sem nikdy nejel, ale v zrcátku vidím opravdu lehký zakouření ... myslím že 158Ps je rozumný vzhledem k IC.
No to je ten rozdil. Jak psal Brouk do tech 160k to asi nejak pujde. Nicmene ja tam mam s original KKK 175k a po kouri ani pamatka. Ovsem FMIC i software by Dieselpower. Benzinovou FRS2 si davam k veceri :-)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Jeny píše:z ASZ s turbínou VA se dá udělat 180 koní? Proč tam všichni dávaj VBčko :roll:

na VA se skoro 180koní udělat dá. Záleží na stavu auta :-)
koukni třeba tady :-)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=105703
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Uživatelský avatar
pentadius
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2010, 21:44

Příspěvek od pentadius »

fabiátor píše:Zajimavy. FMIC+cip od DP. Odmereno 175k/405Nm. Mam tam natoceno pres 200.000km a porad puvodni KKK turbo. Cimpak to asi je ?
Tak já původní turbo KKK+ chip DP odladěno na 160k. Olej měněn po 10 000 km, dochlazováno a stejně umřelo asi v 50 000 km :(
ex Vosička: BLT-EGR(hybrid Andree+big IC+Huml)xReesha = 190 PS 394 Nm
S2 combi, "Black edition", 125 kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“