Superb II 4x4 2.0TDI - extremní výkon

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1126
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

s 3.0TDI se dá v pohodě jezdit za 7-8 litrů

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=108601
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=108194

příklady úprav...
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Forest píše:
toby66kw píše:250ps je na 2,0TDI rozumnej max,,,, pak tu 3,0TDI ;)
Predpokladam, ze myslis seriovem motoru (rec je o tom, co predstavuje pojem "holy motor").

Mluvím o příslušenství , ne o životnosti vlasního motoru.

Rvat to vejš je boj, ohně s ohněm.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

saab9000 - byt Tebou, kaslem na dalekosiahle upravy motora 2,0tdi, bude to stat kopu penazi a so spotrebou urcite nebudes spokojny, po vacsej uprave zabudni na nizku spotrebu , tato stúpne a pri rychlejsej jazde bude na urovni 3,0tdi. Vyber si ale co chces, je to iba moja skusenost. S upravenym A6 3,0tdi kombi budes mat spotrebu pri normalnej jazde okolo 6ltr, pri velmi rychlej sviznej jazde dosiahnes 8,5 az 9,9ltr / 100km na 19" kolach a to ma toto auto 1920kg. Ten Saab sa vykonom urcite nebude rovnat, na to mozes vziat jed :)
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Každopádne sa podľa mňa na to ( na 99 % ) vyser....a buď su kúpiš 2.0 tdi a upravíš ho na 230 - 250 ps a budeš vysmiaty.
Neverím totižto že existuje niekto kto ti dokáže garantovať výdrž motora - prevodovky a i na tvoj výkon 300 ps.
Tieto motory sú potencionálne nové - od r 2008 ? Tdi 1.9 je tu od roku 93 a v 97 ich veľmo s 200 k + nejazdilo. Možno časom prídu sériové 2.0 tdi cr s vačším výkonom - resp biturbom ( nie to čo je v multivane ) a potom to bude reálnejšie.
Vravím vybodneš sa na 300 ps - a ak by nie - pochváľ sa
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

taky bych řekl že A6 combi TDI 3.0 je to správné co udělá dostatečnou radost - jak do výkonu, tak místa...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

V Supu se trilitr nedodaval a A6 je cenove jinde ikdyz clovek vezme v potaz cenu uprav. Navic, nahradni dily budou imho tez na Supa lip a lehceji k sehnani. Osobne mam pro tu jeho volbu plne pochopeni (tim nerikam, ze si vase argumenty to pochopeni nezaslouzi).

Jinak pokud by se rozhodl pro trilitr, povazuji vykon 300 koni za malo narocny :twisted:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
saab9000
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 31 říj 2012, 10:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Vídeňská 340

Příspěvek od saab9000 »

pro Foresta: koukal jsem se dnes na A6ky quatro v kombíku ročník 2010 a v plné palbě se cena pohybuje někde mezi 22000 - 27000,- EUR při nájezdu cca 80.000 km což se mi nezdá vysoká cena s přihlédnutím k ceně Superba a souhlasím s tebou že u tohoto auta bude 300 PS málo ale jak jsem koukal tak 380-400PS by neměl byt takový problém
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

kamarad si ted koupil BMW 535 D kombi 200 kw v zakladu. zatim je hodne spokojeny.chystame se na chip.
tady je jedno ve 4x4 http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
saab9000
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 31 říj 2012, 10:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Vídeňská 340

Příspěvek od saab9000 »

Tak BMW mě nenapadlo to se dá sehnat také za slušné peníze.
Jo když se tady tak bavíme tak mám ještě jeden dotaz cose týče AUDI,ŠKODA,BMW vše v 4x4 šli by jste do automatu nebo manualu s přihlédnutím k následnému navýšení výkonu ? Já teda mam raději manuál ale prý ty nové automaty už řadí pomalu příjemnějí
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1126
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

No příjemně už by měli řadit všechny nové automaty. Některé řadí rychleji než manuál. Já osobně bych manuál volil, protože automat všeobecně neuznávám, ale na pohodlí a cestování je automat velký plus.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Osobne bych sel vzdy do manualu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Akorát dnes už je skoro problém koupit BMW nebo Audi (ty zvlášt) v třílitru dieselu s manuálem.
Na druhou stranu už to něco vydrží, řadí rychleji a neubírají na výkonu jako AT z dob minulých....
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

saab9000 píše:pro Foresta: koukal jsem se dnes na A6ky quatro v kombíku ročník 2010 a v plné palbě se cena pohybuje někde mezi 22000 - 27000,- EUR při nájezdu cca 80.000 km což se mi nezdá vysoká cena s přihlédnutím k ceně Superba a souhlasím s tebou že u tohoto auta bude 300 PS málo ale jak jsem koukal tak 380-400PS by neměl byt takový problém

Tak to u 3.0tdi problém je... A zase az take upravy netreba napr. na moj vykon zmena vnutra turba, cip, uprava cerpadla, vacsi intercooler (alebo dva) a hrubsi vyfuk. Verzia 3,0tdi biturbo v zaklade 313ps sa zacal az v r.2012
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Prvni co umre je zadni hardy spojka na kardanu(u haldexu). Na O2 sranda za 6500,- Kc + prace. Pak spojka, novej set co udrzi kroutak min 20 litru. Pak ti zacne neco hucet v prevodovce a prijdes na to, ze i soudruzi z NDR uz pouzivaj cinskou papirovou ocel na loziska, atp. atd. Nakonec zjistis, ze za ty prachy jsi mohl mit novy auto.
Hudy
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 09 kvě 2006, 12:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Hudy »

Nehledě na to, že jezdit s takovym autem, který by při 260+ koní zabíralo ve 2500ot taky nic moc. Bo předtim než to turbo zabere to bude hooodně zdechlý....
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“