Superb II 4x4 2.0TDI - extremní výkon

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7022
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hudy píše:Nehledě na to, že jezdit s takovym autem, který by při 260+ koní zabíralo ve 2500ot taky nic moc. Bo předtim než to turbo zabere to bude hooodně zdechlý....
Hudy, ses uplnej mimon a se suverenitou, se kterou jsi pojal svuj prispevek nedelas mimo misu ale mimo misnost s misou. To, co popisujes odpovida na danem motoru takovemu HX30 (?35?) s twinscrollem a quick spool valvem s potencialem na 350+ koni ... ale ne VNT turbu.

Kdyz vezmu, ze hybrid 300 nebo jak se to nazyva vychazi z 2260tky je jenom vyresenej spunt na vyfuku na 2260, pak treba takova nova GTB2260VKLR nebo jeji nastupce GTB2060VKLR, ktere maji kulickova keramicka loziska budou uplne jinde. Navic, alespon ta 22jka ma vetsi turbinu i jeji A/R (coz asi nevis co je, jinak bys takhle neplacal), takze se spunt nekona a hlavne diky loziskum bude mit lepsi nabeh jak odspodu tak v prechodovych rezimech. Kdyz vezmu v potaz jak to lita Zdenkovi nebo Marene odspodu s 2260VK, tak jak by se chovalo tohle na 2,0 16V nenachazim ani odvahu odhadovat, ale jsem 100% presvedcenej, ze prinejhorsim stejne. Jedina dve mozna uskali jsou v moznem surge a regulaci, protoze to neni jen o tom, aby clovek nahradil elektronickou regulaci za banku! Ovsem vim minimalne o jednom cloveku, ktery ma potencial na to to rozchodit a zakomponovat do systemu prinejhorsim EDC16.

... A TO SE TU KUA BAVIME O OSMIVENTILU A V PRIPADE MARENY RECHTACCE!

Dale se koukni na dalsi 8V konkretne z dilny DP:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 17&start=0

Takze si tohle nech od cesty nebo pro Mikulase, protoze s vyplachem 16V hlavy by to turbo nejenze lip reagovalo ale i vyplachovalo, takze komplet efektivita by byla na hony vzdalena treba takove klasicke stare "dobre" GTB2260VK.

Pri dnesnich pokrocich vyvojaru z GT nebo BW apod. bych se nebal, ze diky zvyseni maximalni hranice snesitelne teploty a odlisne geometrii nejen lopatek VNT ale i obou rotoru to bude proste nekde uplne jinde PRI ZACHOVANI hodnot induceru i exduceru (ale tam doslo ke zmenam).

Takze, pokud beru jen motor jakozto takovy, nikoliv tak komplexne jako fabiátor jehoz sdeleni povazuji za velice podnetne, ten motor na to proste musi mit se stranickou lehkosti a jiskrou v oku 8-) Jen to do ruky nesmi dostat packal, kterej tam proste nakope brutalne nafty za dva rohy, namlati tam pozadavek na tlak, jehoz hodnotam celi astronauti ve vesmiru a v tichem ocekavani se zatajenym dechem bude cekat, co ten papinak udela (LOL)

Navic, stale se tu bavime o single turbo setupu! ... a myslenku vicestupnoveho preplnovani jiz nebudu rozvijet, protoze mí verni ctenari jiz zajiste vytusi, co by to odstartovalo za vymenu nazoru (crazy)

Takze drahy Hudy, nezli vypustis takovato lehkovazna prohlaseni verejne, nejdrive si neco nastuduj abys tim nematl zdejsi osazenstvo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Hudy
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 09 kvě 2006, 12:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Hudy »

Ten graf co si sem postnul jasně ukazuje neduhy toho turba. Do 1800ot nic, pak náběh a plnej tlak 2400ot. Myslím, že ta úprava by byla ideální, ovšem ne pro pána se sábem, ale pro tebe. Protože jenom "twinturbo" snílek jako ty nebo překonvertovanej Alfista, by dokázal takhle slepě vychvalovat tenhle naprosto nešťastnej průběh výkonu, pro auto tohodle ražení, zapomenout na všechny další neduhy (a že jich bude víc než kladů) a s radostí za to ještě zaplatit ranec, kde se nebudou platit jen díly, ale i vývoj)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

hudy, kdyby jsi měl v těch důlkách vedle nosu oči, tak by jsi v tom grafu viděl, že to nic v 1800 ot znamená cca 330 Nm... a v 1600 to má 260 Nm. Podle mě se stím nebude jezdit zle
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7022
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Opet zcela mimo. Co by sis predstavoval? 500 Nm. ve 1200 a 300 koni ve 3500?

Vzdyt nejses soudnej. Uvedom si, ze je to 8V s PDckem a rec tu je stale o 16V s CRkem.

Co se twina tyce, zjevne netusis, ktera bije a z teto pozice to kritizujes. Zalez si tak na mesic na net, vsechno si nastuduj a pak si tu muzes posypat hlavu popelem, protoze prozatim kazdy takovyto prispevek pro tebe je jen pomyslne hazeni perel svinim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Hudy
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 09 kvě 2006, 12:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Hudy »

MirekX píše: že to nic v 1800 ot znamená cca 330 Nm... a v 1600 to má 260 Nm.
Od 1800ot se začíná něco dít. Ale třeba ve zmiňovanejch 1600ot to má nejen o 70Nm míň než serie, ale i o cca 15koní míň. Oni to ve VW nenaladili jen tak, aby to u normálních aut jelo už v nízkejch... Průběh kterej tam je bude dobrej tak pro auto na "zábavu" popřípadě pro nějaký lehký auto, kde to nebude vadit. Ale pro těžkýho Superba se 4x4 na denní ježdění...?

Pane vynikající teoretiku a už horší praktiku Foreste: Kolikrát si absolvoval ty ten tvuj "lepší výplach hlavy"?
Když už budu citovat z toho odkazu s tim grafem Reeshu:
"Kroutící moment vcelku dobrý už ve 2000 ot. Nicméně ten spodek je stále výrazně horší než u sériového turba a nedoporučuji jej příliš na normální městský provoz. Auto se musí více vytáčet."
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7022
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jaky myslis? 16V? Mame ho ve firme (sice jen PD ale co uz). Nehlede na to, ze na zahranicnich forech byly udaje z benchflow (test prutoku hlavy, kdybys nevedel). Navic, rozdily treba u 1756tky jsem zminoval jiz v tomto topicu.

Ano, Richard to tam napsal, protoze je perfekcionista a jde mu i o zachovanim spodku. Jenze ono nelze sedet jednou prdeli na dvou posvicenich, paklize nepouzijes vicestupnove preplnovani. Ikdyz od toho noveho turba ocekavam dost.

Hudy, v tvem vlastnim zajmu te zadam - obrat sve usili ve studium nez aby ses tu ponizoval.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Hudy
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 09 kvě 2006, 12:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Hudy »

Když ty sis dovolil už od začátku rozebrat mojí osobnost (chápu, že pro tvoje "argumentování" je vždy lepší shodit druhého a pokusit se mu tak ubrat na solidnosti, aby sis pak mohl lépe prosadit svoje...) tak bych zkusil i já rozebrat tebe a porovnat tě s Reeshou.

Reesha - ty říkáš perfekcionista, já říkám člověk, kterej řekne věci jaký jsou, i když ty bys to strašně rád překroutil z "nic moc" na "awesome"

Forest - snílek a vrchní teoretik. Jak dopadlo tvoje twin turbo, o kterym tu furt jenom tlacháš? Nebo je lepší to zamést pod koberec, aby si náhodou neudělal agitační chybku a neviděsil si potencionálního zákazníka DP, že dostat se na ten výkon může být dost trnitá cesta a ještě nemusí dopadnout, jako třeba v tvym případě?
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

wow,tady to jede!Nevim jestli Ti Saab9000 neco techto temat dalo,ale ne jen ja bych zvolil jinou cestu nez Superba.Nacipovana 3.0Tdi by byla znacka ideal a nemusis mit takovej strach z poskozeni motoru.A pojede to moc dobre,uz i seriovy vykon tohoto motoru Te zaujme.Preci jen je to objemna nafta,ten kroutici moment te dostane 8)
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7022
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Omlouvam se za pozdni reakci ale bylo dost prace a take jsem si chtel uzit vikendu. Nuze, k tematu:
Hudy píše:Když ty sis dovolil už od začátku rozebrat mojí osobnost (chápu, že pro tvoje "argumentování" je vždy lepší shodit druhého a pokusit se mu tak ubrat na solidnosti, aby sis pak mohl lépe prosadit svoje...) tak bych zkusil i já rozebrat tebe a porovnat tě s Reeshou.

Reesha - ty říkáš perfekcionista, já říkám člověk, kterej řekne věci jaký jsou, i když ty bys to strašně rád překroutil z "nic moc" na "awesome"

Forest - snílek a vrchní teoretik. Jak dopadlo tvoje twin turbo, o kterym tu furt jenom tlacháš? Nebo je lepší to zamést pod koberec, aby si náhodou neudělal agitační chybku a neviděsil si potencionálního zákazníka DP, že dostat se na ten výkon může být dost trnitá cesta a ještě nemusí dopadnout, jako třeba v tvym případě?
Ono "shozeni", o kterem se zminujes jsi realizoval ty. Svym opakovanym hloupym vyjadrovanim, ze ktere cisi zakladni neznalosti. Ja jsem si jen dovolil veci uvest na pravou miru, abys (jak jsi napsal...byt o me) vlivem tohoto nesmyslneho tlachani nevYdesil potencialniho zakaznika DP.

Richarda znam znacne dlouhou dobu, nejsem si presne jist, ale bude to dle meho tak rok 2002-2003. Takze se domnivam, ze jsem mel moznost ho nejak poznat. Richard ma samozrejme (jako kazda lidska osobnost) svoje mouchy ale co se prace tyce, tak vim, ze kdyz uz neco dela (neni rec o prubehu), tak vysledek musi odpovidat jeho predstavam a on rozhodne nepatri mezi malo narocne lidi. Takze plati stale to, co jsem napsal v predchozim prispevku - on, z pozice narocneho cloveka by se s takovym spodkem nespokojil. Fakta zastoupena hodnotami v grafu ovsem hovori, ze je to pro bezne pouziti rozhodne vice, nezli pouzitelne. Jinak paklize tu hovoris o hodnotach v 1600 otackach, nemam co dodat, protoze ti je zrejme pojem ojnicni tlaky cizi. Paklize budeme predpokladat, ze mas TDI (coz se mi nezda az prilis pravdepodobne), bezpochyby budes patrit mezi ty, kteri s oblibou motor podtaceji.

Me se me osobne hodnotit neprislusi, nebot sebereflexe je veci odlisnou od objektivniho posouzeni realneho stavu. Co se meho twina tyce, je treba si uvedomit zakladni fakta:
1) jednalo se o pilotni projekt
2) je to pres 3 roky stara zalezitost (v te dobe GTB2260VK bylo neco, co se sehnat v rozumne cenove relaci proste nedalo)
3) byl to rok, kdy zasahla opravdu znatelne krize a DP proslo neuveritelnym vyvojem a rozvojem (zainteresovani vedi, nekteri tusi, ovce beci)
... a i pres tato uskali se to podarilo naladit tento pilotni projekt pomerne uspesne. Jedinci, kteri s tim meli moznost jet se o tom na foru i parkrat vyjadrili a nemyslim si, ze negativisticky.
ANO, nikdy to nebylo zmereno na brzde - coz beru jako nesmirne velkou chybu a nedostatek.

A aktualni stav? Nekolikrat jsem ho zminil a kdyz budes hledat, najdes ho, paklize ho najit budes chtit. Takze pokud me chces zatahnout do diskuze na toto tema, budes muset vyvinout usili. Rozhodne tento duvod nema nic spolecneho s tim, ze by ten mnou navrhnuty system nefungoval - jak po teoreticke strance tak na prakticke urovni. No, ukaz svoji snahu a vuli opravdu zabrednout do diskuze a najdi tu informaci ... do te doby se o mem projektu bavit nebudu.

Kdo me zna, tak vi, ze ackoliv jsem dle tebe snilek, stale se snazim drzet s nohama pevne na zemi ale zaroven "hlavu dostat co nejvice do oblak". Nevymyslim nerealna reseni, jen mnohdy dosti narocna na realizaci. Ostatne muj twin je toho dukazem.

Jinak pro informaci, co ze ty mas za auto a s jakymi upravami?
Naposledy upravil(a) Forest dne 05 lis 2012, 20:32, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Zkraťme to.. proč za desetitisíce ladit a následně zbytečně trápit chudák dvoulitr, když existuje třílitr, splňující s přehledem všechny požadavky jak na výkon, tak na možnosti ladění a hlavně na výdrž při podobných dosažených parametrech.. ... (LOL)
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

presne tak,a to co si tady kluci mezi sebou resi je smutne,protoze to nema uz nic spolecneho s tematem
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Krásne ako sa seriózna téma stále zvrhne na to kto ho ma vačšieho (LOL)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Vici píše:Zkraťme to.. proč za desetitisíce ladit a následně zbytečně trápit chudák dvoulitr, když existuje třílitr, splňující s přehledem všechny požadavky jak na výkon, tak na možnosti ladění a hlavně na výdrž při podobných dosažených parametrech.. ... (LOL)
No a už stačí jen přehlédnout 3x dražší servisní náklady a hurá do 3.0TDI. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to je druhá věc, kdo chce lítat musí tomu dát i nažrát.... jak píše vždycky Láďa s banáma a opicema (noteeth)
chce moc koní tak musí počítat i s náklady
kdyby chtěl jezdit normálně, tak je 2.0 lepší jak píšeš
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Ze Supa IIC 2.0 CR bych udělal 250 PS a pohodička. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“