starty na RO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:rekl bych, ze pridavani VIF do MERO a RO je naprosto k ho.... v nafte je to asi k necemu dobre, ale v techto biosrackach naprosto k nicemu, starty to nijak zasadne neovlivnuje. Ne ze bych placal nesmysly, ale VIF jsem taky zacal zkouset a zadne zazraky se nekonaji...
radluk asi není to k ho..... dával jsem kernite, pak schell nyní vif,

jeden rok jsem se na to vyprdnul a pod víčkem na čerpedle nahoře nános sajrajdu a auto šlo z výkonu, a to několikrát,


řekl bych že dva tři roky si dávám na aditiva pozor a nemám problém s výkonem, v nádrži je čisto, v čerpadle taky,

výkonový zázrak to nevím jezdíme furt do města a zpátky nebo v koloně
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Milos,
jenze starty a startovatelnost vseobecne VIF neresi, nevim jak kourivost, nebo vykon, ale rekl bych, ze tam taky moc ne. A teplotu tuhnuti u biosracicek taky asi nejak nesnizuje. Mozna ma nejaky vliv na prevenci proti korozi, atd, ale to ja jen tak... Nejvetsi klad VIFu je asi u motorove nafty, ze potlaci teplotu vylouceni parafinu;)(wallbash)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Milos,
jenze starty a startovatelnost vseobecne VIF neresi, nevim jak kourivost, nebo vykon, ale rekl bych, ze tam taky moc ne. A teplotu tuhnuti u biosracicek taky asi nejak nesnizuje. Mozna ma nejaky vliv na prevenci proti korozi, atd, ale to ja jen tak... Nejvetsi klad VIFu je asi u motorove nafty, ze potlaci teplotu vylouceni parafinu;)(wallbash)
já to radluk moc neřešim co to řeší nebo neřeší starty třeba pořeším garáží

jen z mé praxe 1,9 D a SDi vím že bude palivová soustava v čistotě

aditivuji fakt pravidelně a to do nádrže, nesmí se aditivovat do kanystrůpředem přináší to problémy,
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Proc by se nemelo do kanystru predem? Aspon se aditivum pekne promisi v celem objemu.
Nez jsem zacal valit VIF, tak jsem kontroloval saci kos a nadrz a byla naprosto cista.
Uvidime, VIF se bude valit dal.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Proc by se nemelo do kanystru predem? Aspon se aditivum pekne promisi v celem objemu.
Nez jsem zacal valit VIF, tak jsem kontroloval saci kos a nadrz a byla naprosto cista.
Uvidime, VIF se bude valit dal.

radluk už se stalo borec leta aditivuje a kanystruje, vše OK
zničeho nic ho napadlo nadělat si dopředu aditiva rozpustili něco v kanystrech a začaly problémy opětovně s regulátory tlaku na čerpadle
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

slovacek.milos píše:
radluk píše:Proc by se nemelo do kanystru predem? Aspon se aditivum pekne promisi v celem objemu.
Nez jsem zacal valit VIF, tak jsem kontroloval saci kos a nadrz a byla naprosto cista.
Uvidime, VIF se bude valit dal.

radluk už se stalo borec leta aditivuje a kanystruje, vše OK
zničeho nic ho napadlo nadělat si dopředu aditiva rozpustili něco v kanystrech a začaly problémy opětovně s regulátory tlaku na čerpadle
jako že nalil nějaký aditiva (rozpouštědla) který mu naleptaly kanystry (z nějaký laciný umělý hmoty) a ta hnus uměla hmota se mu dostala do palivove soustavy a tam to pekne lepta?
No to potes koste, cim to propanaboha aditivoval???? Nejakym sajrajtem S600 co :-D
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

jo uz to ctu poradne, mel bordel v kanystru... ja je mam krasne ciste, takze no problemos
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:jo uz to ctu poradne, mel bordel v kanystru... ja je mam krasne ciste, takze no problemos
on je měl taky čisté leta je požíval, pak dal ty aditiva do kanystrů a problém,

problém se odstranil udělal to znova a zas problém,

co se přesně odehrálo a rozpustilo nevím,


ä proto to píšu aditivovat raději do nádže
LADAIII
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2008, 17:08

Příspěvek od LADAIII »

na start neni spatnej cistic na brzdy, vterinovej splich do sani (za filtr primo do airboxu) a naskoci to na drc jako zamlada a zaroven to nerumpluje s motorem.. Pouzivam kdyz feldu parkuju venku a nechci trapit starter
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mám to do garáže do kopečka a když se mi nechce tlačit nějaký šrot stříkám ten čistič a jedu ;)
LADAIII
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2008, 17:08

Příspěvek od LADAIII »

Hele, nevim jestli to letos zvladnu,ale pokud nahodou a udelam konecne rozvody (zatim mam prekroceno 75tkm), mas jeste ten bazmek aby jsi mi naladil cerpadlo na idealni provoz na RO ? hluk me nezajima, spotreba a starty ano.
edit: jo jeste jsem jaksi opomel vuz :) Felda s Lucasem..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

žádný bazmek není, setrvák na rysku vačku na přípravek vzadu, ozubené kolo vačky povolit a srazit, čerpadlo na šestku vrták, a povolené kolo 3x M6 našponuješ řemen a utáhneš vačku a čerpadlo

zkusíš pokud chceš přidat tak označíš čerpadlo skolem povolíš 4x M6 a po chloupkách přidáváš na čerpadle po směru otáčení a zkoušíš ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Serizuje se fakt napohodu, otazka 15-20 min. Ale vymena remene, opruz... hlavne ten drzak motoru se silentblokem, to je za trest. A co jsem tak zkousel, tak nejlepe opravdu jede, kdyz je presne nastavene cerpadlo na vrtak + serizeny potak dle VAG.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33543
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk na bloku mezi držákem je podložka tu vytáhneš a tou mezerou provlečeš řemen
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Uz si to moc nepamatuju, ale nemusis sundavat cely ten drzak z bloku pryc?
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“