Hudy, ses uplnej mimon a se suverenitou, se kterou jsi pojal svuj prispevek nedelas mimo misu ale mimo misnost s misou. To, co popisujes odpovida na danem motoru takovemu HX30 (?35?) s twinscrollem a quick spool valvem s potencialem na 350+ koni ... ale ne VNT turbu.Hudy píše:Nehledě na to, že jezdit s takovym autem, který by při 260+ koní zabíralo ve 2500ot taky nic moc. Bo předtim než to turbo zabere to bude hooodně zdechlý....
Kdyz vezmu, ze hybrid 300 nebo jak se to nazyva vychazi z 2260tky je jenom vyresenej spunt na vyfuku na 2260, pak treba takova nova GTB2260VKLR nebo jeji nastupce GTB2060VKLR, ktere maji kulickova keramicka loziska budou uplne jinde. Navic, alespon ta 22jka ma vetsi turbinu i jeji A/R (coz asi nevis co je, jinak bys takhle neplacal), takze se spunt nekona a hlavne diky loziskum bude mit lepsi nabeh jak odspodu tak v prechodovych rezimech. Kdyz vezmu v potaz jak to lita Zdenkovi nebo Marene odspodu s 2260VK, tak jak by se chovalo tohle na 2,0 16V nenachazim ani odvahu odhadovat, ale jsem 100% presvedcenej, ze prinejhorsim stejne. Jedina dve mozna uskali jsou v moznem surge a regulaci, protoze to neni jen o tom, aby clovek nahradil elektronickou regulaci za banku! Ovsem vim minimalne o jednom cloveku, ktery ma potencial na to to rozchodit a zakomponovat do systemu prinejhorsim EDC16.
... A TO SE TU KUA BAVIME O OSMIVENTILU A V PRIPADE MARENY RECHTACCE!
Dale se koukni na dalsi 8V konkretne z dilny DP:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 17&start=0
Takze si tohle nech od cesty nebo pro Mikulase, protoze s vyplachem 16V hlavy by to turbo nejenze lip reagovalo ale i vyplachovalo, takze komplet efektivita by byla na hony vzdalena treba takove klasicke stare "dobre" GTB2260VK.
Pri dnesnich pokrocich vyvojaru z GT nebo BW apod. bych se nebal, ze diky zvyseni maximalni hranice snesitelne teploty a odlisne geometrii nejen lopatek VNT ale i obou rotoru to bude proste nekde uplne jinde PRI ZACHOVANI hodnot induceru i exduceru (ale tam doslo ke zmenam).
Takze, pokud beru jen motor jakozto takovy, nikoliv tak komplexne jako fabiátor jehoz sdeleni povazuji za velice podnetne, ten motor na to proste musi mit se stranickou lehkosti a jiskrou v oku


Navic, stale se tu bavime o single turbo setupu! ... a myslenku vicestupnoveho preplnovani jiz nebudu rozvijet, protoze mí verni ctenari jiz zajiste vytusi, co by to odstartovalo za vymenu nazoru

Takze drahy Hudy, nezli vypustis takovato lehkovazna prohlaseni verejne, nejdrive si neco nastuduj abys tim nematl zdejsi osazenstvo.