Audi A3 3.2 quattro serie a soft+E85

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Audi A3 3.2 quattro serie a soft+E85

Příspěvek od nejsem-naivka »

Obrázek



Obrázek[/img]
:-@
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Teda Zizalo, to ti povim, kruty konec (?nebo mezistav?). Potrebujes prachy, ohanis se rodinou a pak si poridis nenazranou benzinovou atmosferickou svini - v tomhle se mi logika nalezt nedari (crazy)

Graf nehodnotim, protoze mi to neprislusi - benzin jde mimo me.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Forest píše:Teda Zizalo, to ti povim, kruty konec (?nebo mezistav?). Potrebujes prachy, ohanis se rodinou a pak si poridis nenazranou benzinovou atmosferickou svini - v tomhle se mi logika nalezt nedari (crazy)

Graf nehodnotim, protoze mi to neprislusi - benzin jde mimo me.

Prachy potrebuje kazdej, jezdi to za stejny penize jako Okta, 11.5-17, nejcsteji 13 E85. takze to neni tak uplne marny. Je to mezistav, ale v planu mam si to nechat, je v tom neuveriteny ticho a prijemny svezeni. Atmosfericky to treba nezustane ;) Nikdy jsem neveril, ze pochvalim benzinaka :D
:-@
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

nejsem-naivka píše:
Forest píše:Teda Zizalo, to ti povim, kruty konec (?nebo mezistav?). Potrebujes prachy, ohanis se rodinou a pak si poridis nenazranou benzinovou atmosferickou svini - v tomhle se mi logika nalezt nedari (crazy)

Graf nehodnotim, protoze mi to neprislusi - benzin jde mimo me.

Prachy potrebuje kazdej, jezdi to za stejny penize jako Okta, 11.5-17, nejcsteji 13 E85. takze to neni tak uplne marny. Je to mezistav, ale v planu mam si to nechat, je v tom neuveriteny ticho a prijemny svezeni. Atmosfericky to treba nezustane ;) Nikdy jsem neveril, ze pochvalim benzinaka :D
OT: Ta octa žrala tolik i při normální jízdě? Nebo jenom když jsi jí dával plnej knedlík. Vím že s tolika koňma se asi v klidu jezdit nedá, ale tak zajímalo by mě to, kolik to bralo normálně.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

tak nějaký větší GTX turbíčko by tam bylo pěkný :D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

nejsem-naivka píše:Prachy potrebuje kazdej, jezdi to za stejny penize jako Okta, 11.5-17, nejcsteji 13 E85. takze to neni tak uplne marny. Je to mezistav, ale v planu mam si to nechat, je v tom neuveriteny ticho a prijemny svezeni. Atmosfericky to treba nezustane ;) Nikdy jsem neveril, ze pochvalim benzinaka :D
Tak pokud to radne preplnis, bude to jina dimenze a pak by se pro to pochopeni dalo nalezt. ...jinak ja bych taky neveril. Pokud jsem si byl necim u tebe jist, pak to byla vira v naftu.

Ale na zimu asi dobra volba - kdyz odhlednu od drobnosti, tak ve sve podstate sednes a jedes.
Naposledy upravil(a) Forest dne 05 lis 2012, 21:00, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Normalni jizda treba Vary-Praha 7.5 jako vsechny pd ctyrkoly podle me, okolo baraku 9 a zbytek je jasnej. Takze kdyz to srovnam s 11.5 a 13 tak je to plus minus stejne v tichu bez vibraci. Ale to ze ted jezdim timhle nerikam ze je na tdi neco spatne. Nafta je nafta, tohle nema kroutak, ze to jede poznam podle tachometru, zadny namozeny krcni patere se nekonaji :D
:-@
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..za mna palec hore, jazda je v tom ina ako v embecke, mal som pozicane zvuk krasny to sa 4 klepajuce hrnky mozu skryt ;)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

Konečně dostal rozum :D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

peug píše:Konečně dostal rozum :D
Hele Ty zaskodniku jeden, kazis mu uz tak pokleslou moralku :kol1:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

O moralce nemuze byt rec (crazy)
:-@
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

:)
Jack82
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2012, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jack82 »

měl jsem tu čest být rok majitelem tohoto motoru v GV R32 a pohon je to vynikající, ropa nemá ty aristokratický manýry jako VR6. Tenhle motor je uživatelsky dokonalej a krouťák to má na atmo benzín týhle třídy velmi hutnej už od volnoběhu, běžně reguluješ jen plynem a když chceš letět tak prostě podřadíš a pro těch 250 poníků si dojdeš otáčkama, dotočit se to nechá v sérii někam k 7000 a do poslední chvíle graduje. Já měl průměr za 17.000 km neuvěřitelných 9,2l N98. Přesto nebo právě proto jsem si uvědomil že na každodenní ježdění je to zbytečnej luxus a přesedl do ropáčka s méně než polovičním výkonem. Ale tuhle volbu naprosto schvaluju, každej nadšenec do aut by měl podle mě alespoň jednou v životě vlastnit benzín s 6 a více válci, má to ducha
Yeti 2,0 TDI 110 CFHA @ 186k / 351Nm
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Měl jsem sice jen 2.0TFSI Cupru 300 hp a musím říct,ze se mi po tom autě dost stejská. Byla to radost do toho auta sednout a řídit ho.
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1123
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

A co ve srovnani s tvoji A5? :)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“