starty na RO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Uz si to moc nepamatuju, ale nemusis sundavat cely ten drzak z bloku pryc?
nemusíš povolíš dva šroubky co je ten držák na bloku a mezi tím držákem a blokem je podložka tak 4mm tu vysuješ a tím místem protáhneš nový řemen
LADAIII
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2008, 17:08

Příspěvek od LADAIII »

slovacek.milos píše:žádný bazmek není, setrvák na rysku vačku na přípravek vzadu, ozubené kolo vačky povolit a srazit, čerpadlo na šestku vrták, a povolené kolo 3x M6 našponuješ řemen a utáhneš vačku a čerpadlo

zkusíš pokud chceš přidat tak označíš čerpadlo skolem povolíš 4x M6 a po chloupkách přidáváš na čerpadle po směru otáčení a zkoušíš ;)
Ja rozvody na rysky umim nastavit,ale jde me o to naladit to na olej, aby to ev. min zralo, pred par mesici jsi to psal ze to pomohlo.Ale nevim jak to nastavit, nemam s tim zadnou zkusenost.

A jeste nevim co jsi myslel tim vzadu v casti vety "vačku na přípravek vzadu"
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šroub vačky na ozubeném kole povolíš o 180 stupnů a kolo sklepneš z kužele

na druhé straně odšroubuješ vakuovou pumpu a dáš přípravek který vačku zaaretuje ve správné poloze
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

u AEF tam vakuovka neni u vacky, sundas dekl vacky na hlave a vrazis tam pravitko.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak tak jen ventildekl dole ;)
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

Poradí někdo: jak se ochladilo, tak felda přestala ráno startovat. Žhavky KO, po výměně a natankování čisté nafty s Vif, stejný problém. Musím ráno startovat se sprejem do sání. Teplý motor = starty OK. Mimo jiné trochu pokuřuje, třeba na rozjezdu cukne a fest zahulí. Má někdo stejný problém, popř. jak řešit :o
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

padá ti nafta přepady, termoventil na filtru,

kouření to je seřídit zátěžák nejlépe vagem,


taky mrkni do řj teplotu motoru jestli náhodou nehlásí teplý motor ráno ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

podle toho jak to chyta.
Kdyz pada nafta, tak to je jak stary stabilak, zacne chytat jeden, pak druhy, po dalsich X vterinach dalsi a pak se to pomalu rozbehne za obcasneho zapalu nektereho z valcu, jak se postupne zaplavuje naftou.
Nebo trysky, pokud jezdils na sracky a ne na naftu, tak zakarbonovane spicky (podlozky), vznika tam takovy tunylek a tim se deformuje paprsek paliva a uchcava, prestoze muzou byt trysky v super stavu... Pokud vyleti po startu dym jak z avie.... tak bych se mrkl i na trysky. Podlozky pod bosch drzaky trysek stoji 25,- á ks, u starych aut, ktere mely trysky naposled pred 100 tis. je to preventivni povinnost. Zabere to hodinu.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

s tim zhavenim je to na hovno u tech VW, potom lidi resi startery za 8 tis, repase, zhavicky, tlaky, atd. Pritom staci kdyz se upravi system zhaveni, aby se posunula treba o 10 °C na teplote motoru, tj. ze bude jeste zhavit treba pri 70 °C, zhavickam to zas tak nevadi a startuje na brnk kdykoliv!!! A hlavne, nekde na foru zde je navod na system s relatkem, ktery se spoji na puvodni privod ze snimace teploty po zjisteni napeti na svorce z altiku ;) Cili to nehaze chyby, je to lehce vypojitelne a velikosti odporu se da nastavit hranice "oblbnuti", kdyz se tam vrazi slaby, snizi se teplota na jednotce o 5°C, nebo klidne o 30 °C...dle libosti, je to nejlepsi reseni. Vymeny cidel a podobne nesmysly jsou naproste vystrely do tmy...
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Přidej tak 0,5-1mm na foru, sice to bude za jízdy na čtvrt plynu mít zvuk jak tranzit, ale bude startovat. :)

K tomu zátěžáku, při jízdě mezi 1200-1500rpm mi to občas značně škube nezávisle na poloze plynu (1/4 i plnej), minulý aefko tahalo krásně už od osmi set, s vagem se to ani nespojí (timeout), nemá někdo nějaký nápady?
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše: Vymeny cidel a podobne nesmysly jsou naproste vystrely do tmy...
třeba uživatel beli namontoval benzínové čidlo mnoho lidem a pěli jen chválu,

já mám taky pár feld s benzínovým čidlem a nikdo si nestěžuje, startujou za tepla OK, dokonce jedno čidlo to ani nevím ze čeho to je hlásí trvale mínus dvacet,

na netu jsem se dočetl i jak to někomu zvedlo spotřebu a hrůza děs,

sám ani nevím jestli u feldy to relátko jak píšeš pomůže je to hlavně u tdi že přerušíš ovod před startem na čidlo teploty a začneš žhavit,

u tdi jsem to dělal tak že jsem dal rozpojovací tlačítko zmáčkls tačítko zatočíš klíčkem pustíš tlačítko a start OK ;)
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Ahááá, tak proto ti vydržej žhavky rok, když to žhavíš i při 90°C (70°C na budíku) (noteeth)
Nic ve zlým, ale když vidím v dýzlový feldě žlutý čidlo, vždycky pronesu něco o dobytkovi, co to auto léčil, automaticky sahám po zeleným a hned na to po 13ce klíči a jdu ladit čerpadlo.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

žhavky vydrží rok protože stojí za hovno nebo je sajrajt upálí,

kdyby byly kvalitní tak co by se vyrábělo a prodávalo že ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Nevim, nikdy jsem u AEF nemenil cidlo z benzinaku, nemel jsem duvod. Staci opravdu par ohmu vradit skrze rele mezi snimac pri startu, postartu se odpoji. Kdyz mluvim o par ohmech, tak nemyslim, aby to zhavilo pri 90 °C... Tam hraje rozdil deset stupnu. Aby se posunula ta hranice, kdy to na chuja chyta a nezhavi. A je to blabol, mel jsem Tipo, tam zhavilo porad, i pri 100 °C a zhavicky vydrzely dva roky, tak klid... ;)

Tak jak pise Milos, delaji se zmrdy, smejdy, pak ochazi klidne hned po montazi... A Btw. spatnou zkusenost se zhavickama maji vsichni i frajeri, co maji origo zhaveni a nad 60 °C nezhavi, takze asi nekde udelali soudruzi chybu...

A kdo chce byt zasadovy a ma standard hodnoty od konstrukteru VW, tak zas kurvi starter/baterku, to je fuk, jestli jednou za rok zhavky, nebo jednou za pet let novy starter za sedm litru.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

hranicka píše:Ahááá, tak proto ti vydržej žhavky rok, když to žhavíš i při 90°C (70°C na budíku) (noteeth)
Nic ve zlým, ale když vidím v dýzlový feldě žlutý čidlo, vždycky pronesu něco o dobytkovi, co to auto léčil, automaticky sahám po zeleným a hned na to po 13ce klíči a jdu ladit čerpadlo.

Predpokladam, ze mas vse origo, bez pomocnych obvodu, relatek, jinych cidel, tak proc jsem nedavno cetl, ze zhavky Ti vydrzely rok? :o (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“