nemusíš povolíš dva šroubky co je ten držák na bloku a mezi tím držákem a blokem je podložka tak 4mm tu vysuješ a tím místem protáhneš nový řemenradluk píše:Uz si to moc nepamatuju, ale nemusis sundavat cely ten drzak z bloku pryc?
starty na RO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Ja rozvody na rysky umim nastavit,ale jde me o to naladit to na olej, aby to ev. min zralo, pred par mesici jsi to psal ze to pomohlo.Ale nevim jak to nastavit, nemam s tim zadnou zkusenost.slovacek.milos píše:žádný bazmek není, setrvák na rysku vačku na přípravek vzadu, ozubené kolo vačky povolit a srazit, čerpadlo na šestku vrták, a povolené kolo 3x M6 našponuješ řemen a utáhneš vačku a čerpadlo
zkusíš pokud chceš přidat tak označíš čerpadlo skolem povolíš 4x M6 a po chloupkách přidáváš na čerpadle po směru otáčení a zkoušíš
A jeste nevim co jsi myslel tim vzadu v casti vety "vačku na přípravek vzadu"
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 08 črc 2010, 16:13
- Bydliště: Olomouc
Odpovědi: 0
Poradí někdo: jak se ochladilo, tak felda přestala ráno startovat. Žhavky KO, po výměně a natankování čisté nafty s Vif, stejný problém. Musím ráno startovat se sprejem do sání. Teplý motor = starty OK. Mimo jiné trochu pokuřuje, třeba na rozjezdu cukne a fest zahulí. Má někdo stejný problém, popř. jak řešit 

Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta
)

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- radluk
- Aktivista
- Příspěvky: 1672
- Registrován: 06 čer 2006, 22:38
- Bydliště: Uherske Hradiste
Odpovědi: 0
podle toho jak to chyta.
Kdyz pada nafta, tak to je jak stary stabilak, zacne chytat jeden, pak druhy, po dalsich X vterinach dalsi a pak se to pomalu rozbehne za obcasneho zapalu nektereho z valcu, jak se postupne zaplavuje naftou.
Nebo trysky, pokud jezdils na sracky a ne na naftu, tak zakarbonovane spicky (podlozky), vznika tam takovy tunylek a tim se deformuje paprsek paliva a uchcava, prestoze muzou byt trysky v super stavu... Pokud vyleti po startu dym jak z avie.... tak bych se mrkl i na trysky. Podlozky pod bosch drzaky trysek stoji 25,- á ks, u starych aut, ktere mely trysky naposled pred 100 tis. je to preventivni povinnost. Zabere to hodinu.
Kdyz pada nafta, tak to je jak stary stabilak, zacne chytat jeden, pak druhy, po dalsich X vterinach dalsi a pak se to pomalu rozbehne za obcasneho zapalu nektereho z valcu, jak se postupne zaplavuje naftou.
Nebo trysky, pokud jezdils na sracky a ne na naftu, tak zakarbonovane spicky (podlozky), vznika tam takovy tunylek a tim se deformuje paprsek paliva a uchcava, prestoze muzou byt trysky v super stavu... Pokud vyleti po startu dym jak z avie.... tak bych se mrkl i na trysky. Podlozky pod bosch drzaky trysek stoji 25,- á ks, u starych aut, ktere mely trysky naposled pred 100 tis. je to preventivni povinnost. Zabere to hodinu.
- radluk
- Aktivista
- Příspěvky: 1672
- Registrován: 06 čer 2006, 22:38
- Bydliště: Uherske Hradiste
Odpovědi: 0
s tim zhavenim je to na hovno u tech VW, potom lidi resi startery za 8 tis, repase, zhavicky, tlaky, atd. Pritom staci kdyz se upravi system zhaveni, aby se posunula treba o 10 °C na teplote motoru, tj. ze bude jeste zhavit treba pri 70 °C, zhavickam to zas tak nevadi a startuje na brnk kdykoliv!!! A hlavne, nekde na foru zde je navod na system s relatkem, ktery se spoji na puvodni privod ze snimace teploty po zjisteni napeti na svorce z altiku
Cili to nehaze chyby, je to lehce vypojitelne a velikosti odporu se da nastavit hranice "oblbnuti", kdyz se tam vrazi slaby, snizi se teplota na jednotce o 5°C, nebo klidne o 30 °C...dle libosti, je to nejlepsi reseni. Vymeny cidel a podobne nesmysly jsou naproste vystrely do tmy...

Přidej tak 0,5-1mm na foru, sice to bude za jízdy na čtvrt plynu mít zvuk jak tranzit, ale bude startovat.
K tomu zátěžáku, při jízdě mezi 1200-1500rpm mi to občas značně škube nezávisle na poloze plynu (1/4 i plnej), minulý aefko tahalo krásně už od osmi set, s vagem se to ani nespojí (timeout), nemá někdo nějaký nápady?

K tomu zátěžáku, při jízdě mezi 1200-1500rpm mi to občas značně škube nezávisle na poloze plynu (1/4 i plnej), minulý aefko tahalo krásně už od osmi set, s vagem se to ani nespojí (timeout), nemá někdo nějaký nápady?
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
třeba uživatel beli namontoval benzínové čidlo mnoho lidem a pěli jen chválu,radluk píše: Vymeny cidel a podobne nesmysly jsou naproste vystrely do tmy...
já mám taky pár feld s benzínovým čidlem a nikdo si nestěžuje, startujou za tepla OK, dokonce jedno čidlo to ani nevím ze čeho to je hlásí trvale mínus dvacet,
na netu jsem se dočetl i jak to někomu zvedlo spotřebu a hrůza děs,
sám ani nevím jestli u feldy to relátko jak píšeš pomůže je to hlavně u tdi že přerušíš ovod před startem na čidlo teploty a začneš žhavit,
u tdi jsem to dělal tak že jsem dal rozpojovací tlačítko zmáčkls tačítko zatočíš klíčkem pustíš tlačítko a start OK

Ahááá, tak proto ti vydržej žhavky rok, když to žhavíš i při 90°C (70°C na budíku)
Nic ve zlým, ale když vidím v dýzlový feldě žlutý čidlo, vždycky pronesu něco o dobytkovi, co to auto léčil, automaticky sahám po zeleným a hned na to po 13ce klíči a jdu ladit čerpadlo.

Nic ve zlým, ale když vidím v dýzlový feldě žlutý čidlo, vždycky pronesu něco o dobytkovi, co to auto léčil, automaticky sahám po zeleným a hned na to po 13ce klíči a jdu ladit čerpadlo.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- radluk
- Aktivista
- Příspěvky: 1672
- Registrován: 06 čer 2006, 22:38
- Bydliště: Uherske Hradiste
Odpovědi: 0
Nevim, nikdy jsem u AEF nemenil cidlo z benzinaku, nemel jsem duvod. Staci opravdu par ohmu vradit skrze rele mezi snimac pri startu, postartu se odpoji. Kdyz mluvim o par ohmech, tak nemyslim, aby to zhavilo pri 90 °C... Tam hraje rozdil deset stupnu. Aby se posunula ta hranice, kdy to na chuja chyta a nezhavi. A je to blabol, mel jsem Tipo, tam zhavilo porad, i pri 100 °C a zhavicky vydrzely dva roky, tak klid... 
Tak jak pise Milos, delaji se zmrdy, smejdy, pak ochazi klidne hned po montazi... A Btw. spatnou zkusenost se zhavickama maji vsichni i frajeri, co maji origo zhaveni a nad 60 °C nezhavi, takze asi nekde udelali soudruzi chybu...
A kdo chce byt zasadovy a ma standard hodnoty od konstrukteru VW, tak zas kurvi starter/baterku, to je fuk, jestli jednou za rok zhavky, nebo jednou za pet let novy starter za sedm litru.

Tak jak pise Milos, delaji se zmrdy, smejdy, pak ochazi klidne hned po montazi... A Btw. spatnou zkusenost se zhavickama maji vsichni i frajeri, co maji origo zhaveni a nad 60 °C nezhavi, takze asi nekde udelali soudruzi chybu...
A kdo chce byt zasadovy a ma standard hodnoty od konstrukteru VW, tak zas kurvi starter/baterku, to je fuk, jestli jednou za rok zhavky, nebo jednou za pet let novy starter za sedm litru.
- radluk
- Aktivista
- Příspěvky: 1672
- Registrován: 06 čer 2006, 22:38
- Bydliště: Uherske Hradiste
Odpovědi: 0
hranicka píše:Ahááá, tak proto ti vydržej žhavky rok, když to žhavíš i při 90°C (70°C na budíku)![]()
Nic ve zlým, ale když vidím v dýzlový feldě žlutý čidlo, vždycky pronesu něco o dobytkovi, co to auto léčil, automaticky sahám po zeleným a hned na to po 13ce klíči a jdu ladit čerpadlo.
Predpokladam, ze mas vse origo, bez pomocnych obvodu, relatek, jinych cidel, tak proc jsem nedavno cetl, ze zhavky Ti vydrzely rok?

