GT 1749V

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

123.kluk
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 18 čer 2010, 09:45
Odpovědi: 0

GT 1749V

Příspěvek od 123.kluk »

Ahoj, mám takový všetečný dotaz, Turbo 1749V se používá jak u motorových verzí 74kw i 85kw. Jen u 74kw je max požadavek nějakých 0.9Bar a u 85kW je max. požadavek 1.3Bar, limiter je u obou na 1.35Bar. Otázka zní, má ještě turbo u 85kW verzí nějakou rezervu nebo už je na hranici svých sil a pro další zvyšování výkonu už je nutné použít VA turbo.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

85kw má taky 0.95 (nebo 1.05)
požadavek 1.3 rozhodně ne
a limiter je taky jinde
a další věc 1.3b na V je už taky moc
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Smoke píše:85kw má taky 0.95 (nebo 1.05)
požadavek 1.3 rozhodně ne
a limiter je taky jinde
a další věc 1.3b na V je už taky moc
Není pravda,,85kW PD má tlak do 2tis ot. 1.3 baru a limiter je opravdu 1.35 (i u 74kW)
Octavia II RS
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Re: GT 1749V

Příspěvek od RudisTDic »

123.kluk píše:Ahoj, mám takový všetečný dotaz, Turbo 1749V se používá jak u motorových verzí 74kw i 85kw. Jen u 74kw je max požadavek nějakých 0.9Bar a u 85kW je max. požadavek 1.3Bar, limiter je u obou na 1.35Bar. Otázka zní, má ještě turbo u 85kW verzí nějakou rezervu nebo už je na hranici svých sil a pro další zvyšování výkonu už je nutné použít VA turbo.
U 85kW bych ho už moc nešponoval..max ve 4tis to můžeš zvednout o 0.085B,,takže pokud chceš víc,tak se VA nevyhneš..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Smoke píše:85kw má taky 0.95 (nebo 1.05)
požadavek 1.3 rozhodně ne
a limiter je taky jinde
a další věc 1.3b na V je už taky moc
A na tohle jsi přišel jak??? Limitery i požadavek jsou tak jak bylo psáno
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

ATJ 85kw ma na spodku nalozeno v serii 1.3baru , AJM ma ale 1.1 takze tak ;)
123.kluk
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 18 čer 2010, 09:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od 123.kluk »

otázkou je jestli ATJ má stejné turbo jako AJM
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

zas koukám někteří hned frajeři, hned by se to hádalo.
pravda, znám jen AJM a a vím to asi jak ty...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

SAG auy ma tiez dole nalozene myslim 2300 mbar abs , tiez som sa cudoval
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Jj i Passat 85kW 4x4 má dole naloženo kolem 1.3 baru na GT1749V turbu ;)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

LibangVW píše:ATJ 85kw ma na spodku nalozeno v serii 1.3baru , AJM ma ale 1.1 takze tak ;)
Dělal jsem 2 AJM a oba 1.3b..jeden passat 2000,druhej sharan 2003.. asi to maj jen kůli kouřivosti...
Octavia II RS
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4717
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

podle mě motory s 310Nm (AUY) a novější AJM mají 1,3 a ty starší s 260Nm mají jen 1,1 Taky někdo kdysi tvrdil, že jsou ta turba různá (není 1749V jako 1749V) ale to nevim
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Možná je to danný převodovkou,,ten pašík 2000 měl 6Q tak jako sharan..a je fakt,že když jsem dělal LOG na passatu 1999 (85kW),tak tlak turba 1.3 nebyl a měl 5Q..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

Tak tak, ja mam AJM MR00 a bolo tam nastavenych 2.1Baru (absolutne :D ) ale videl som kopec softwarov, a to co bolo oznacene ako ajm malo vzdy 2.1, na druhu stranu AUY malo vzdy dole nastavenych 2.3Baru.

Mal som v ruke povodne turbo a bolo oznacenen ako VNT15 (kod som si nepozeral podrobnejsie)
a to co prislo v krabici ako nahradny diel malo podla oznacenia specialne urcenie do AUY/AJM, tak je mozne ze sa to v priebehu vyroby nejako lisilo

aj tak je ta debata trochu zbytocna,kedze tu nemame kompresorovu mapu aby sme ten tlak dokazali kvalifikovane odhadnut, alebo nam ju niekto posle? (noteeth)

mimochodom ajm ma 285Nm a auy by malo mat 310
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

123.kluk píše:otázkou je jestli ATJ má stejné turbo jako AJM
Panove, od ceho jsou databaze?! :roll:

http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5010S.aspx

http://www.turbomaster.info/eng/search. ... rencia_oem

... ale pro me taky novinka - myslel jsem si, ze 115k v Supech byly jen 2,0 benziny a ono ejhle (objevil jsem Ameriku), byly tam i 1,9TDI PD 85kW/115k. Jsem si "naivne" myslel, ze 115k byly prvni PDcka a pak od nich upustili. Njn, clovek se neustale uci (crazy)
Naposledy upravil(a) Forest dne 18 lis 2012, 17:54, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“