GT 1749V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GT 1749V
Ahoj, mám takový všetečný dotaz, Turbo 1749V se používá jak u motorových verzí 74kw i 85kw. Jen u 74kw je max požadavek nějakých 0.9Bar a u 85kW je max. požadavek 1.3Bar, limiter je u obou na 1.35Bar. Otázka zní, má ještě turbo u 85kW verzí nějakou rezervu nebo už je na hranici svých sil a pro další zvyšování výkonu už je nutné použít VA turbo.
Re: GT 1749V
U 85kW bych ho už moc nešponoval..max ve 4tis to můžeš zvednout o 0.085B,,takže pokud chceš víc,tak se VA nevyhneš..123.kluk píše:Ahoj, mám takový všetečný dotaz, Turbo 1749V se používá jak u motorových verzí 74kw i 85kw. Jen u 74kw je max požadavek nějakých 0.9Bar a u 85kW je max. požadavek 1.3Bar, limiter je u obou na 1.35Bar. Otázka zní, má ještě turbo u 85kW verzí nějakou rezervu nebo už je na hranici svých sil a pro další zvyšování výkonu už je nutné použít VA turbo.
Octavia II RS
podle mě motory s 310Nm (AUY) a novější AJM mají 1,3 a ty starší s 260Nm mají jen 1,1 Taky někdo kdysi tvrdil, že jsou ta turba různá (není 1749V jako 1749V) ale to nevim
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, ja mam AJM MR00 a bolo tam nastavenych 2.1Baru (absolutne
) ale videl som kopec softwarov, a to co bolo oznacene ako ajm malo vzdy 2.1, na druhu stranu AUY malo vzdy dole nastavenych 2.3Baru.
Mal som v ruke povodne turbo a bolo oznacenen ako VNT15 (kod som si nepozeral podrobnejsie)
a to co prislo v krabici ako nahradny diel malo podla oznacenia specialne urcenie do AUY/AJM, tak je mozne ze sa to v priebehu vyroby nejako lisilo
aj tak je ta debata trochu zbytocna,kedze tu nemame kompresorovu mapu aby sme ten tlak dokazali kvalifikovane odhadnut, alebo nam ju niekto posle?
mimochodom ajm ma 285Nm a auy by malo mat 310
Mal som v ruke povodne turbo a bolo oznacenen ako VNT15 (kod som si nepozeral podrobnejsie)
a to co prislo v krabici ako nahradny diel malo podla oznacenia specialne urcenie do AUY/AJM, tak je mozne ze sa to v priebehu vyroby nejako lisilo
aj tak je ta debata trochu zbytocna,kedze tu nemame kompresorovu mapu aby sme ten tlak dokazali kvalifikovane odhadnut, alebo nam ju niekto posle?
mimochodom ajm ma 285Nm a auy by malo mat 310
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Panove, od ceho jsou databaze?!123.kluk píše:otázkou je jestli ATJ má stejné turbo jako AJM
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5010S.aspx
http://www.turbomaster.info/eng/search. ... rencia_oem
... ale pro me taky novinka - myslel jsem si, ze 115k v Supech byly jen 2,0 benziny a ono ejhle (objevil jsem Ameriku), byly tam i 1,9TDI PD 85kW/115k. Jsem si "naivne" myslel, ze 115k byly prvni PDcka a pak od nich upustili. Njn, clovek se neustale uci
Naposledy upravil(a) Forest dne 18 lis 2012, 17:54, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)