
Leon 66kW ALH
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Leon 66kW ALH
Turbo 96kW,trysky S764,EGR off (náhrada),KAT off,jednohmota..jinak série.. soft já


Octavia II RS
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Slusna praca. Podla mojho (laickeho
) nazoru vsak pravdepodobne zbytocne vysoky tlak na to turbo... neskusal si ubrat? Myslim ze ten priebeh by bol krajsi a mozno by sa na vrchu dalo potom este trosku pridat. Kazdopadne v lete to bude limitovat ucinnost serioveho IC.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Aha, takze kacky nema, ale veci, ktery mu zaridej, ze bude potrebovat kacky na servis namisto tuningu, to on chce. Chlape, Ty ses chiptuner, Ty musis vedet co je a neni mozne a unosne. Budes se asi hodne divit az za Tebou prilitne, ze se mu neco podelalo a kdyz se budes branit, ze to tak chtel, tak Ti bude vycitat, ze Ty musis vedet ...RudisTDic píše:ale pan majitel je ujetej na "spodek" a chtěl to tak nechat..IC se plánuje,ale nyní vysypal přes 20tis do údržby auta..takže to bude muset počkat..
Shodou okolnosti se tu resilo neco podobneho "z druhe strany":
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 553#798553
Nechci Ti radit, ale ono to nadseni a spokojenost zakaznika trvaji kratsi dobu, nezli pak to nastvani a nevrazivost, pripadne vycitky, takze premyslej, zda se Ti to vyplati.
EDIT: puvodni hodnoceni smazano, velka chyba, az pri blizsim prozkoumaji jsem si vsiml, kdy to nabiha
Naposledy upravil(a) Forest dne 20 lis 2012, 23:34, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Je to kamrád a moc dobře ví co ho může potkat,,i hned po změření jsem mu říkal,že špička lítá moc vysoko,že to může znamenat KO pro turbo - jeho odpověď "nech to tak".. A hlavně mi přijde,že ta špička je způsobená nejspíš velkou mezerou v regulaci..je to hybrid od RR (VA in V)..a má to tak trochu mrtvej spodek a to úplně,,takže do 2tis ot se nic neděje a pak to zabere..Je to věc na kterou si stěžuje od namontování turba a ať se se softem dělalo cokoli,tak se to nezlepšilo..Je to takový líný i na běžnou jízdu..i v logu je vidět,že turbo oproti požadavku začně tlačit o dost dýl a pak to ve 2tis vylítne..
Jen doufám,,že tu zas nebude debata na 150 stránek o tom co je a není špatně..
Jen doufám,,že tu zas nebude debata na 150 stránek o tom co je a není špatně..
Octavia II RS
takovýhle náběh na VAčko opravdu není žádný zázrak, takhle nabíhají turba s potenciálem 200 a výš. nezkoušeli jste to turbo seřídit? Takhle je to škoda.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Proc tam davata takovy shitovy turba? Kdyz to samy by zvladlo dobre zrepadovany orig. VAcko ?RudisTDic píše:Je to kamrád a moc dobře ví co ho může potkat,,i hned po změření jsem mu říkal,že špička lítá moc vysoko,že to může znamenat KO pro turbo - jeho odpověď "nech to tak".. A hlavně mi přijde,že ta špička je způsobená nejspíš velkou mezerou v regulaci..je to hybrid od RR (VA in V)..a má to tak trochu mrtvej spodek a to úplně,,takže do 2tis ot se nic neděje a pak to zabere..Je to věc na kterou si stěžuje od namontování turba a ať se se softem dělalo cokoli,tak se to nezlepšilo..Je to takový líný i na běžnou jízdu..i v logu je vidět,že turbo oproti požadavku začně tlačit o dost dýl a pak to ve 2tis vylítne..
Jen doufám,,že tu zas nebude debata na 150 stránek o tom co je a není špatně..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Jaster: z duvodu ceny, kvalita se malokdy lehce plati, dale (odhaduji) nemusel resit prechodku za 300 korun a hlavne "mam tam voe hebreda!"
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ocenuji, ze jsi nasel vuli mi to potvrdit a "tesi" me, ze jsem se nemylil. Sleduji tento trend jiz delsi dobu, takze moje predikce nebyla zasahem Stesteny ale projevem prosteho selskeho rozumu.RudisTDic píše:Asi tak..ikdyž 8000kč za turbo není zrovna málo,bral ho jako "nový" kus (tím myslím nově postavený)..Forest píše:@Jaster: z duvodu ceny, kvalita se malokdy lehce plati, dale (odhaduji) nemusel resit prechodku za 300 korun a hlavne "mam tam voe hebreda!"
Vskutku jsem rad, ze jsi to sem dal a vazim si toho, objektivne to poukazuje na danou skutecnost.
Kdyby to nemelo tak tupy nabeh, rekl bych si, ze je to VAcko hozene ve Vcku (jako mas tusim ty), nicmene kdyby tomu tak bylo, pak by to byl obraz bidy a utrpeni poukazujici na to, ze i toto se da podelat (nebot v tom pripade by se se stredovym uzlem nic nedelalo a jednalo by se pouze o upravu housingu)...coz je absolutnim zakladem pro uspesnou produkci hybridnich turbodmychadel.
Vis, co je paradoxni? Ze to ma graficky uplne ten samy prubeh jako tvoje auto:


TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Myslim,že bys měl pořídit nové brýle..
Jasně je napsané,že v leonu je turbo VA naskládané v origo obalu V (laicky řečeno má V s vyším potenciálem)..kdežto já mám origo 96kW VA.. Další věc je ta,že nemůžeš porovnávat tyto 2 grafy a to z důvodu toho,že můj výkon 151PS je s origo turbem 81kW !! To,že jsou průběhy totožné bude způsobené tím,že to tak upravuji..jak jsem již zmínil,majitel leonu má rád silný spodek a vzhledem k jeho turbu se to muselo "přifouknout" kůli náběhu.. Já si na spodek taky rád přiložim,což je vidět na krouťáku s origo turbem (můj graf),další důvod brzkého odchodu originál spojky
Jel jsem s autem,který měl ubraný spodek a průběh výkonu vypadal jak z učebnice,ale nebylo to nic pro mě..do 2tis ot to bylo jak série a pak to tedy jelo až do konce..jenže to není můj vkus,mám rád když to zabere.. Samozřejmě když dělám softu někomu jinému,tak se řídím požadavky.. Nesrovnávej prosím tyto 2 grafy,to je o ničem..a jinak by to vypadalo,kdybych softy dělal na brzdě.. 
Koukni do odkazu na průběhy obou softů..v prvním případě jsem nechal nalazení na Michalovi,,v druhém případě jsem to chtěl našponovat na spodku..A průběhy podobné těm mím,, Docela by mě zajímalo na co si narážel,,snad né na to,,že softy bůh ví kde stahuju a jen leju,,to opravdu nee..
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=81453
Koukni do odkazu na průběhy obou softů..v prvním případě jsem nechal nalazení na Michalovi,,v druhém případě jsem to chtěl našponovat na spodku..A průběhy podobné těm mím,, Docela by mě zajímalo na co si narážel,,snad né na to,,že softy bůh ví kde stahuju a jen leju,,to opravdu nee..
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=81453
Octavia II RS
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Zjevne jsi nepochopil, co jsem chtel rict. Kdyz uz jsme u toho - bryle nemaji sanci pomoci, kvalita fota otresna, snad to neni zamer - to je takovy problem to nekde nascanovat pripadne vyfotit poradnym fotoaparatem? Mimochodem, bylo by vhodne tam dat i graf pred upravou, abychom mohli lip posoudit ta "pozitiva a socialni jistoty".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)