Galaxy skáče do nouzového režimu.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

určitě turbo ven nejlíp to poznač až budeš někoho předjíždět ale to už muže bejt taky pozdě
Tiguan 2 2.0 tdi
p.veselsky.p
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 lis 2012, 08:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.veselsky.p »

no to máš pravdu při předjíždění se to stává ale opravdu spise za studena
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

zkus jeste preventivne prostriknout vahu vzduchu odmastovacem.Me to padalo do nouzaku take podle teploty,ale venkovniho vzduchu,prvne v vyssich ot. a pak uz i pri 1500ot.Prostriknul jsem a od te doby v pohode
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
p.veselsky.p
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 lis 2012, 08:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.veselsky.p »

Zdravim Tak Vaha vzduchu odskousena jiná a nic se nezmenilo N75 se taky zkousel a chová se to uplně stejně ještě jsem se tu docětl zě se to náklápění lopatek dá nějak přistelovat. Něstačilo by třeba jenom to doladit než vypodkládat turbo? Popřípadě nemáte někdo nějaké foto toho vypodložení turba a tak?
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

píšu to pořad dokola turbo ven komu není rady tomu není pomocí na nějaky štelovaní v tomto případě zapomen
Tiguan 2 2.0 tdi
p.veselsky.p
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 lis 2012, 08:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.veselsky.p »

No dobra tedy ale tim pádem na co se to naklapění lopatek dá stělovat kdyz to nepomuže ? Foto toho podlození turba nemas co?
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

naklapění lopatek se šteluje třeba po velkym vypodložení turba když je pomalej naběh ale to neřeš turbo ven vyčistit vypodložit a nastavit předpětí banky a bude to ok
Tiguan 2 2.0 tdi
p.veselsky.p
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 lis 2012, 08:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.veselsky.p »

pREDPETI BANKY JAKO U TURBA MYSLIS? nEBO TU V ELKOU CERNOU BAKULU BOKEM?
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

kovova banka na turbu co ovlada regulaci
Tiguan 2 2.0 tdi
Turbo servis PCE
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 lis 2012, 17:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Turbo servis PCE »

Vypodložení nepomůže,není to ani moc chytrý nápad,mění se tím úhel lopatek vůči zabírákům na vrtuli,ale to je nadlouho...jestliže se turbo přetáčí(
tzn.překračuje horní mez plnění) , nefunguje ubírání na VGT ..tzn. že se Ti ten ventil v zátěži málo vysouvá,aby odlehčil..A/ nechodí lopaty kvůli karbonu..B/ ventil regulace už má slabou pružinu...většinou je to kombinace
obojího...ventil vyměníš na autě,na vyčištění regulace musí turbo ven,protože do pískovačky ho s autem nedostaneš.. :D
p.veselsky.p
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 lis 2012, 08:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.veselsky.p »

Takted uz to spadne do nouzaku i za tepleho stavu motoru. Takze se to zacina pravdepodobne zhorsovat.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“