tds mechanicke za elektricke

Moderátoři: šulda, Moderátoři

HElP2help
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 črc 2012, 15:44
Odpovědi: 0

tds mechanicke za elektricke

Příspěvek od HElP2help »

cau mam 325 tds 97rok.Mam tak elektronicke cerpadlo a planuju tam supnou mechaniku uz sem si masem ze ju tam muzu dat z 524 td.1potreboval bych vedet naco si dat pocoz kdyz budu kupovat to cerpadlo myslim jestli se mam orientovat podle cisel nebo sou stejne.2co vsechno budu potrebovat k montazi myslim tym napr.nejaky drzak nebo neco ekstra. dikec za radu )
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

na 524td bylo cerpadlo (plyn) ovladane lankem a pozdeji elektronicky (potenciometrem). asi vsichni tu mame ovladani lankem. jak dyz ho treba koupil, namontoval, tak mi to nereagovalo na plyn. nevim proc, mel jsem ho rozdelane, vsechno se zdalo ok. tak jsem ho musel dat na repas a uz to slape. nerekli mi, co tomu bylo, ale pry bylo v hroznem stavu. ale od pohledu to poznat neslo. takze to muze byt takovy trochu problem. potom zalezi, jake mas nyni sani. pod hlinikove se to cerpadlo vejde. ja mam plastove a musel jsem ho zespodu nahrivat horkovzduskou a promacknout ho dle potreby skrz nastaveni predvstriku. mechanika je vyssi skrz ten kominek. jinak zadne extra naradi nepotrebujes. vymontujes puvodni, nasadis mechaniku, nastartujes, doladis predvstrik a jezdis. akorat ti bude svitit kontrolka vstrikovani na pristrojovce a nebude ti ukazovat "ekonomer". lanko tam das jakekoli.
HElP2help
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 črc 2012, 15:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od HElP2help »

tak ja mam plastove to by pro me nebyl problem predelat :)zda se to byt pomerne snadne ale co s elektronikou? jenom odpojim hodim mechaniku natahnu lanko seridim a jedu?
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

presne tak. odpojis konektor od cerpadla a ten zustane nepripojeny. na mechanicky akorat napojis 1 drat na chcipani (ten stejny co oddelas z puvodniho cerpadla). po tehle uprave vlastne nemusis resit zadna cidla :-) kdyz budes chtit, muzes uplne vyndat i ridici jednotku....
HElP2help
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 črc 2012, 15:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od HElP2help »

diky hrozne si my pomohl a este bych potreboval vedet co hrydel jsou stejne ? budou pasovat ro rozvodu? vim ze tam je klinak a ja mam retez diky :)
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

remenice pasuje na hridel. je to proste vymena kus za kus :-) akorat co jsem se ted dovedel, je lepsi dat vacku z elektrickyho cerpadla do toho mechanickyho. da to pry vetsi davku.
HElP2help
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 črc 2012, 15:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od HElP2help »

dik mocc a tu vacku zatim nebudu resit :)
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

to byl jen navrh :-) kdyz budes mit totiz cerpadlo vyndane, tak by se to dalo lehce a rychle vymenit... na aute to jde vymenit taky, ale bude to hodne blba prace. proto az budu mit ja nekdy cas a chut, tak cerpadlo bude muset ven a vymenim to jednodussim ikdyz casove narocnejsim zpusobem.
HElP2help
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 črc 2012, 15:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od HElP2help »

diky za pomoc ale furt vaham :D furt premyslim a co spotreba jezdis za kolik ?
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

uplne jsem se divil, ale sel jsem se spotrebou dolu :-) sice radove o par deci, ale prece. navic auto ma uplne jiny zatah v nizkych otackach, coz je super. puvodne jsem take trochu vahal, ale nakonec jsem rad, ze tam mam mechaniku. zadny cidla me ted nezajimaji. staci 1 drat +12V na cerpadlo a jezdis. nema se co pokazit, zadny nouzak.
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

k5ynd1 píše:navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.
no zatím pořád zkouším různé 12mm hlavy, ale je fakt, že to na pořádný výkon chce řadovku, už se po nějaké dívám, ale nikde z TD nejsou co sem našel byly jen obyč diesely... jinak už mám doma turbo z 5litra a stavím Biturbo :-)
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:
k5ynd1 píše:navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.
no zatím pořád zkouším různé 12mm hlavy, ale je fakt, že to na pořádný výkon chce řadovku, už se po nějaké dívám, ale nikde z TD nejsou co sem našel byly jen obyč diesely... jinak už mám doma turbo z 5litra a stavím Biturbo :-)

Koukám že česká republika bude přeplněná motorama TDS biturbo :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

k5ynd1 píše:navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.
Problém s maximální dávkou ani tak není, spíš je problém to tam dostat ve vysokých otáčkách, uvidíme co s tím udělají nový rozdělovací hlavy
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Tak tam dejte někdo řadovku z liazu :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Odpovědět

Zpět na „BMW“