tds mechanicke za elektricke
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tds mechanicke za elektricke
cau mam 325 tds 97rok.Mam tak elektronicke cerpadlo a planuju tam supnou mechaniku uz sem si masem ze ju tam muzu dat z 524 td.1potreboval bych vedet naco si dat pocoz kdyz budu kupovat to cerpadlo myslim jestli se mam orientovat podle cisel nebo sou stejne.2co vsechno budu potrebovat k montazi myslim tym napr.nejaky drzak nebo neco ekstra. dikec za radu )
na 524td bylo cerpadlo (plyn) ovladane lankem a pozdeji elektronicky (potenciometrem). asi vsichni tu mame ovladani lankem. jak dyz ho treba koupil, namontoval, tak mi to nereagovalo na plyn. nevim proc, mel jsem ho rozdelane, vsechno se zdalo ok. tak jsem ho musel dat na repas a uz to slape. nerekli mi, co tomu bylo, ale pry bylo v hroznem stavu. ale od pohledu to poznat neslo. takze to muze byt takovy trochu problem. potom zalezi, jake mas nyni sani. pod hlinikove se to cerpadlo vejde. ja mam plastove a musel jsem ho zespodu nahrivat horkovzduskou a promacknout ho dle potreby skrz nastaveni predvstriku. mechanika je vyssi skrz ten kominek. jinak zadne extra naradi nepotrebujes. vymontujes puvodni, nasadis mechaniku, nastartujes, doladis predvstrik a jezdis. akorat ti bude svitit kontrolka vstrikovani na pristrojovce a nebude ti ukazovat "ekonomer". lanko tam das jakekoli.
uplne jsem se divil, ale sel jsem se spotrebou dolu
sice radove o par deci, ale prece. navic auto ma uplne jiny zatah v nizkych otackach, coz je super. puvodne jsem take trochu vahal, ale nakonec jsem rad, ze tam mam mechaniku. zadny cidla me ted nezajimaji. staci 1 drat +12V na cerpadlo a jezdis. nema se co pokazit, zadny nouzak.

navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.
no zatím pořád zkouším různé 12mm hlavy, ale je fakt, že to na pořádný výkon chce řadovku, už se po nějaké dívám, ale nikde z TD nejsou co sem našel byly jen obyč diesely... jinak už mám doma turbo z 5litra a stavím Biturbok5ynd1 píše:navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
mev1 píše:no zatím pořád zkouším různé 12mm hlavy, ale je fakt, že to na pořádný výkon chce řadovku, už se po nějaké dívám, ale nikde z TD nejsou co sem našel byly jen obyč diesely... jinak už mám doma turbo z 5litra a stavím Biturbok5ynd1 píše:navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.
Koukám že česká republika bude přeplněná motorama TDS biturbo

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Problém s maximální dávkou ani tak není, spíš je problém to tam dostat ve vysokých otáčkách, uvidíme co s tím udělají nový rozdělovací hlavyk5ynd1 píše:navic me ted jeste hodne zaujalo radove cerpadlo z mercedesa. doposud jsem nijak extra vykon neladil. ale kluci, co to ladi, tak resi problemy s maximalni davkou nafty a to maji 12mm rozdelovaci hlavy. do tohodle cerpadla se daji dat take vetsi pistky a potom to dokaze dat zhruba dvojnasobne mnozstvi, coz je uz fakt hodne. k tomu nejaky turbo zhruba ze ctyrlitra, mozna i vetsi a hned by tam bylo 400ps.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,