Hledej, kde vedou hadice do kabiny do topení. Jedna tam a druhá zpět. Tak na tý co vede z kabiny do motoru. Na konci hadice bude příruba (já ji měl z plastu). Na dvou šroubech tušim. Mohlo by to být u ASV podobnýpavelexc píše:ja mám ASV motor,na ktere straně hlavy to má byt?
Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle teplotách?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 12 zář 2010, 10:06
- Bydliště: Letohrad
termostat
já přidám jen svůj postřeh, koupil jsem OI ALH, najeto 160000km z nemecka a po ujetí cca 1000km se mi nezdála teplota, obcas jsem si vsiml ze pada pod pal.90....napichl jsem na vag a ani pri cocce proti kopci nesla nad 76stupnu, vymena jeste puvodniho orig. za wahler 87stupnu tusim, a je klid, ani z kopce rafika nepada, na volnobeh se ohreje a pri jizde porad ubiram topeni a sedacky vypinam po 3km 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33547
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
postřeh super
uvidíš v lednu, já na mém sdi dal už druhý vahler beze změny sem tam mi i při normální jízdě 9O km teplota padá jak topím, minulou zimu jsem měl ucpanou hadici z motoru do chladiče od listopadu do dubna a když bylo tak deset po nulou a zapnul jsem topení tak teplota pomalu padala až auto netopilo
no a tak se stím trápím už několik let, podle mě je KO ohřívání radiátoru
jezdí stím moje manželka tvrdí že je horkokrevná tak mě to netrápí
uvidíš v lednu, já na mém sdi dal už druhý vahler beze změny sem tam mi i při normální jízdě 9O km teplota padá jak topím, minulou zimu jsem měl ucpanou hadici z motoru do chladiče od listopadu do dubna a když bylo tak deset po nulou a zapnul jsem topení tak teplota pomalu padala až auto netopilo
no a tak se stím trápím už několik let, podle mě je KO ohřívání radiátoru
jezdí stím moje manželka tvrdí že je horkokrevná tak mě to netrápí

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 12 zář 2010, 10:06
- Bydliště: Letohrad
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33547
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 12 zář 2010, 10:06
- Bydliště: Letohrad
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33547
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nejde o žádný profesionalizmus ale když zavřeš přívod do chladče termostatem který maká tak do chladiče neproníkne ani kapka a nejaký kryt tam fachčí jak acyrpirin, když nepomůže neublížíoctavia66kw píše:nee.. fakt... vim ze vy jste profik a jeste rad vtipkujete...ale jo
mi to taky jednou chytlo na tomto foru a od toho fora jsou a fakt no na 1O kilometrech když jsem se modlil tak max sto metrů
pokud clona pomáhá je problé, v termostatu zastarlá koncepce netsní nebo nemaká kdy má

Taky mi loni na konci zimy přišlo, že to dřív topilo o fous víc. Jak v tom člověk sedí každý den, takovou pomalou změnu ani nepostřehne. Teď ještě ani zima nezačala a jak se trochu ochladilo, vzduch pořád vlažný a teplý jen do kopce.
Ručička samozřejmě ukazovala vzorně, tu jsem ze závady vyloučil
, a nechal vyměnit termostat.
Od té doby mám v autě teplo jak potřebuju.
Ručička samozřejmě ukazovala vzorně, tu jsem ze závady vyloučil

Od té doby mám v autě teplo jak potřebuju.

Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 12 zář 2010, 10:06
- Bydliště: Letohrad
a co napor ledoveho vzduchu z tahleho kopce pri minus 20...?? tam to je taky zcestne?? preci v takove rychlosti a kose by mel byl byt rozdil..slovacek.milos píše:nejde o žádný profesionalizmus ale když zavřeš přívod do chladče termostatem který maká tak do chladiče neproníkne ani kapka a nejaký kryt tam fachčí jak acyrpirin, když nepomůže neublížíoctavia66kw píše:nee.. fakt... vim ze vy jste profik a jeste rad vtipkujete...ale jo
mi to taky jednou chytlo na tomto foru a od toho fora jsou a fakt no na 1O kilometrech když jsem se modlil tak max sto metrů
pokud clona pomáhá je problé, v termostatu zastarlá koncepce netsní nebo nemaká kdy má



-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Ja mnel nejdriv problem s prehrivanim.chladic origo najeto 610000 km .Tak jsem ho vymnenil a problem stale stejny.termostat byl funkcni.Po par tydnech jsem zjistil ze bylo jine (zlute) cidlo teploty.Tak jsem ho vymnenil za origo zeleny.A najednou to ukazovalo max 70 kdyz jsem tahnul 5 500ti kilovejch baliku na podvalu tak vylez na 80
Prislo chladnejsi pocasi a uz jsem mrznul.jezdim do prace 30 km a prvnich 10 je po rovne ale klikate ceste(jizda max75km/h)Tak jsem se nasral a koupil novy termostat A najednou jel teplota vylezla na 87 a drzi se po rovince a z kopce to furt padala( kopec asi 5km )tak jsem komplet zaslepil predek,a je to o mnoho lepsi!jsem ohratej za 15 km klidne jizdy po tovince a z kopce vychladne o max 3 stupne. jinak jedna se o bassat b4 tdi 1z (tam este budik teploty a tlak oleje ukazeje jak se slusi a patri)

15km po rovinke mi príde dosť. Dnes som akurát pozoroval svoje AHU, mierna cesta z kopca, proste klesanie mierne, pomalá jazda do 85, a po 10km som mal 90ku na budíku. Teplota v noci pod 0, keď som šiel tak okolo 4°C. Na termostat sa už chystám. Takže 15km je naozaj hodne.
Jo a mal som vypnuté kúrenie, ale oproti zapnutému skoro žiaden rozdiel, tipujem to na funkčné sviečky vo vodnom okruhu, auto už po necelom kilometry fúka vlažný vzduch a pocitovo teplý ide tesne pred tým, než sa ručička pohne.
Jo a mal som vypnuté kúrenie, ale oproti zapnutému skoro žiaden rozdiel, tipujem to na funkčné sviečky vo vodnom okruhu, auto už po necelom kilometry fúka vlažný vzduch a pocitovo teplý ide tesne pred tým, než sa ručička pohne.
no neviem neviem, ja zapnute kurenie hodne citim na ohrievani motora pri minusovych teplotach a rovnako styl jazdy ovplyvni rychlost ohrievania, si kludne skuste jazdu pri 1500, 2000, a 2500 otacakach jak to razantne lezie hore.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Ja mel taky problem s termostatem. Dle vagu to stalo porad na 81 a at byla jizda jakakoliv nevylezlo to k te 90 skoro vubec. Vymenil jsem termostat a je to uplne jine. Krasne to topi. Zahrato tak do 7km max (otacky cca 1800-2000) bez topeni (na miste po nastartovani nestojim) - stojim venku pres noc cca 0°C . Pustim-li topeni drive nez budu mit 90, tak se to vyrazne zpomali ohrivani. Pustim to hodne zacne dokonce nepatrne klesat. Jakmile ale docilim 90°C zapinam topeni.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33547
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
je to fakt teorie u PC ale praxe ti řekne že na tom nic nezískáš při správné funkci termostatu který neprodyšně zavře vodu do chladičeoctavia66kw píše:
a co napor ledoveho vzduchu z tahleho kopce pri minus 20...?? tam to je taky zcestne?? preci v takove rychlosti a kose by mel byl byt rozdil..![]()
![]()
mi to jednou tak nadchlo zjistit díky tomuto foru a zjistil jsem nic a to si ten papír před chladič sám dávám každý rok
můj tata ten dával v zimě deku na motor aby neprochladl tak to mám jako paranoju z dětství
můj tata si koupil škoda 1OOOMB v roce 1968 a udržoval ji jak nové do roku 2OOO kdy zemřel měl to auto rád

Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 01 pro 2012, 21:14, celkem upraveno 2 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33547
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já dneska zas u sdi na něco přišel
jeli jsme cca 4O kiláků motor se ohřál cca 15 km nějaké topení nic moc při mírné jízdě a topení teplota padala
ale jak se zapne rozmrazování skla jsou lázně hned topí to uvede se v činost spirála v topení
pak jseme znova zmrzli a zas zapli rozmrazování a po kiláku lázně
jestli mátě někdo starou fábku sdi zkuste to
jeli jsme cca 4O kiláků motor se ohřál cca 15 km nějaké topení nic moc při mírné jízdě a topení teplota padala
ale jak se zapne rozmrazování skla jsou lázně hned topí to uvede se v činost spirála v topení
pak jseme znova zmrzli a zas zapli rozmrazování a po kiláku lázně
jestli mátě někdo starou fábku sdi zkuste to
