KONTROLA LOGU PROSIM Nemá vykon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Ja sa len spytam,je to obtok,alebo VGT?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Teď mě to napadlo... Není tam proboha obtok? (LOL)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Samo ze je to obtok ved je to stara prasifka (crazy)
Skontroluj to tiahlo od tlakovej banky na turbe ,,musy byt potiahnute nadoraz smerom k tej banke aj s miernym predpetim.
A preistotu odpoj tu hadicku z tej banky a skus co to spravy.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
p.veselsky.p
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 lis 2012, 08:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.veselsky.p »

No to tahlo je na doraz k te bance a da se s nim hybat pouze od banky a pri startu se normalne hybe. A tezko nejde. A ventil N 75 jsem menil a stale nic pretlak to vytváři a hadicky derave nebo ucpane nejsou :( JAko kdyz jsem zkousel to naklapeni lopatek pri otackach pritahnout tak se to mirne zlepsilo ale opravdu jen mirne ale to bylo jen za zvysenych otackach na miste.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Pockat. Pokial je turbo ovladane pretlakom,ako sa moze tiahlo hybat po starte. Ak je ovladane pretlakom,odpoj hadicku od bypassu (ta co ide z N75) zaslep ju a tu turbo musi tlacit plny knedlik. Mala by sa aj objavit chyba mez tlaku prekrocena. Ak sa nic nezmeni,turbo fuka niekde do neba,alebo je KO.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
p.veselsky.p
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 lis 2012, 08:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.veselsky.p »

No prave to jsem myslel kdyz nastartuju vytvori se pretlak a regulace se pohne a kdyz jsem ji vratil rukou tak se tlak mirne zase zvysil na turbu ale jenom mirne a kdyz ji odpojim tak taky ale opravdu jen mirne ja jsem usoudil ze tlaci malo turbo
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Ak je to turbo s obtokom ovladane pretlakom tak ta regulacia musi ist dost ztuha.
Odpoj tu hadicku z baky a nastartuj ,,,, to tiahlo sa nesmie ani pohnut a musi byt na doraz potom skusobna jazda.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Este by som napisal odkial si. Mozno by sa nasiel niekto z okolia,kto by ti s tym pichol.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nemas dojebanu banku? Ked sa hned hybe po starte ;)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“